2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Na jednom screenu máš 4,8 atdc a to je špatně ale musí to byt ohřate a nešlape se na plyn.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
To tam takhle skákalo samo a měnilo to samo zvuk.... já nic nedělal....auto ke mě přijelo, ale po pravdě nevěděl jsem, že se maj hlídat stupně teploty, to jsi nepsal.... takže přesnou teplotu nevím..... nicméně když ke mě přijel a já to chtěl natočit, abych měřil tak to nechtělo chytit. Koukal jsem a tohle nemá řídící vstřik? Že ani do jednoho nevedou dráty 

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Řídící vstřik to má..myslím že je to prostřední ale nevím na které hlavě. Hledej štekr s gáblem.
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Tak jsem blbě koukal....se mi zdálo, že nikde kabely nebyly, ale možná jsem jen slepejš.... proč mi nešla zvednout ta startovací dávka? Jo a ještě jedna věc čidlo hladiny oleje.... občas se za jízdy rozsvítí žlutá kontrolka .... čidlo vyměněno, oleje dost a na zkoušku odpojený kapotový spínač.... pořád občas problikne....co ještě odchází?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Bau ridici vstřik mít musí ( jen bcz ho nema)
Je před spolujezdcem.
Nastaveni v koncových pozicich musi byt 0,6-1,2 ATDC a v druhe koncove pozici 14-15 btdc
Rozumíš ? Pokud ti tam v koncove drží 4,8 je to blbě.
Je před spolujezdcem.
Nastaveni v koncových pozicich musi byt 0,6-1,2 ATDC a v druhe koncove pozici 14-15 btdc
Rozumíš ? Pokud ti tam v koncove drží 4,8 je to blbě.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Nedrží, ale skáče....proto jsem dával dva screeny.... přitom změní zvuk
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Pokud skáče je to blbě. ……
Otázka jestli si rozumíme.
Ja ti to asi neumim vysvětlit.
Motor bezi daš zakladní a 004 a musi chvili běžet měkce na hodnotě (mezi 0,6-1,2 přeskakovat cca o 0,2 ) 0,6-0,8 pak se začne měnit chod motoru a motor jde tvrdě na 15btdc opět držet ( na hodnotě 14-15 +/-02 skákat minimálně )
Pokud to kolisa o vic naftový filtr,bublinky,netesna soustava,spatny mezipodavaci čerpadlo ucpany saci koš netesny saci koš rozpojeny nektery “ventil” v nadrži ,vadny řidici vstřik,vadne čerpadlo
Otázka jestli si rozumíme.
Ja ti to asi neumim vysvětlit.
Motor bezi daš zakladní a 004 a musi chvili běžet měkce na hodnotě (mezi 0,6-1,2 přeskakovat cca o 0,2 ) 0,6-0,8 pak se začne měnit chod motoru a motor jde tvrdě na 15btdc opět držet ( na hodnotě 14-15 +/-02 skákat minimálně )
Pokud to kolisa o vic naftový filtr,bublinky,netesna soustava,spatny mezipodavaci čerpadlo ucpany saci koš netesny saci koš rozpojeny nektery “ventil” v nadrži ,vadny řidici vstřik,vadne čerpadlo
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
A zvedani startovaci davky na vp44 u V6 ( ale ani u 4 valcu v oplu) myslim nikdy nevyřešilo problem se startem.
Takze kontrola nastaveni čerpadla,palivova soustava,senzory teplot a vstriky
Takze kontrola nastaveni čerpadla,palivova soustava,senzory teplot a vstriky
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
No tak už trošku začínám rozumět a hlavně, já příště natočím video postnu ho na yt a sem hodím odkaz..... nicméně teplotní čidla v pořádku, tuším kanál 07 a všechny tři ukazovaly dobře, odchylky vstřiků v normě.... palivový filtr se zeptám, ale vyměnit můžu. Jestli je to jak u asv, tak můžu přetěsnit termoventil....... mezičerpadlo myslíš v nádrži z jedné půlky do druhé kvůli kardanu? To nevím, v tom jsem se nevrtal.... vlastně má to vůbec podávačku?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Ma podavačku z nádrže do koše. Je za spolujezdcem ale nepodává dopředu saje z nádrže aby byl stale plny koš pro VP44.
Pokud jsi to nikdy nedělal ma to dost specifik a není úplně “snadný”to rozebrat a dobře složit.
Výměna filtru ma také specifika. VP44 nesmí mít bubliny takže perfektně odvzdušnit.
Vp44 je “řizeno “ naftou a když tam jdou bubliny je to jeho smrt.
Myslím že spodní modrý snímač teploty neni v kanalu 007 ( ale přít se nebudu)
Korekce vstřiku na rotačce no upřímně jak to může fungovat??? ( i u PD je to skoro nic neříkající protože je to vypočtená hodnota která má spoustu proměnných ) natož zde.
Vstriky jen na stolici….
Pokud jsi to nikdy nedělal ma to dost specifik a není úplně “snadný”to rozebrat a dobře složit.
Výměna filtru ma také specifika. VP44 nesmí mít bubliny takže perfektně odvzdušnit.
Vp44 je “řizeno “ naftou a když tam jdou bubliny je to jeho smrt.
Myslím že spodní modrý snímač teploty neni v kanalu 007 ( ale přít se nebudu)
Korekce vstřiku na rotačce no upřímně jak to může fungovat??? ( i u PD je to skoro nic neříkající protože je to vypočtená hodnota která má spoustu proměnných ) natož zde.
Vstriky jen na stolici….
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Z toho co píšeš, tak to se snad do toho nebudu vrtat vůbec.... když i filtr je problém.....vp 44 je to čerpadlo předpokládám
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: 2,5 TDi V6 BAU po krátké projížďce nechce chytit
Ano VP44 je vysokotlaké čerpadlo s řídící jednotkou.
A je to paskvil bosch,cummins,denso
A je to paskvil bosch,cummins,denso
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K