Stránka 2 z 2

Re: prodloužení doby žhavení

Napsal: 27 kvě 2025, 19:08
od slovacek.milos
passion píše: 27 kvě 2025, 14:46 Miloš žhavička zhorí možno na priamo na 12V ako to skúšaš ty - najlepší spôsob ako ju odpraviť. V aute sa to ale nestane, pretože tam je žhavička napájaná cez riadiacu jednotku PWM reguláciou s výkonovým mosfetom. Tá reguluje strednú hodnotu prúdu tak, aby žhavička žhavila ako má a zároveň nezhorela. Aj keď bude žhaviť minútu. Zároveň vie detekovať chybu v žhavičke, ak skútočný prúd v určitej tolerancii nesúhlasí s nastaveným.
to já všechno vím to mi neusíš psát, tady se řeší zda by šlo vyměnit rychložhaviče 4,4V a dát tam 11 V, to by žhavilo asi na piču, a špička by asi byla zalezené a celé žhavení k ničemu,

spravidla to není možné a je to blbost ale co kdyby,

Re: prodloužení doby žhavení

Napsal: 27 kvě 2025, 20:18
od Marek77
Řešíte nesmysly.

Prostě a jednoduše řečeno. Při teplotách od nuly nahoru tenhle motor vůbec žhavení nepotřebuje. Takže je naprosto jedno, jak dlouho žhaví, protože MUSÍ skvěle chytat i bez žhavení. Skvěle = na čtvrtou kompresi, čili po dvou otáčkách motoru běží. Vždy!!!

Pokud tomu tak není, rozhodně je nesmysl hledat problém v žhavení, protože žhavení v tom nemá absolutně žádnou roli. Problém je jinde.

Re: prodloužení doby žhavení

Napsal: 10 čer 2025, 22:03
od slovacek.milos
Marek77 píše: 27 kvě 2025, 20:18 Řešíte nesmysly.

, protože žhavení v tom nemá absolutně žádnou roli. Problém je jinde.
je, nafta místo ve válci mizí v přepadu ;)