Stránka 2 z 2

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Napsal: 13 pro 2025, 15:22
od Pája 19
Tomas.cz píše: 13 pro 2025, 14:37 Seřizovali sbíhavost, celková je stejná, ale na kolech byla rozdílná.
Drcneš do kola nebo do volantu a je to.

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Napsal: 13 pro 2025, 16:22
od Majklovec
martinsidlo píše: 11 pro 2025, 16:14 No hlavně,jak psal kolega nahoře,na geo se správně měří i výška vozu,jeli stejná. Pak se přijde na uložení,pružiny,tlumiče.
Jak mašina změří zdali je výška vozu stejná? Vždyť se čidla chytají ke kolu a to je na zemi stejně s novou pružinou jako s prasklou, ne?

Některé protokoly mi ukážou rozvor i rozchod všech kol včetně odchylky od dat od výrobce, ale výšku jsem ještě nikde neviděl.
Zajímá mě to, protože bojuji se stejným problémem, jen na Volvu XC70. Už jsem v tom zahučel dvacku (když nepočítám cenu dvou sad disků a pneu), ale stále táhne doprava.

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Napsal: 13 pro 2025, 16:32
od Richi
Podle mě rozhodují záklony, i když kdekdo tvrdí, že to nemá vliv.
Jak záklon tak odklon ukazuje na trefenou díru nebo jinou ránu.

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Napsal: 13 pro 2025, 20:04
od slovacek.milos
vylágrované uložení levého ramene
;)

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Napsal: 13 pro 2025, 20:10
od slovacek.milos
Richi píše: 12 pro 2025, 03:58Mně před lety, u nového kotouče co se vlnil jako zmije, řekl mechoš, že je to v pořádku, protože ten kotouč si musí udělat mezi destičkama místo, jinak by přece brzdil pořád
dobrý blbec, pístek ti vráti okroužek co pístek těsní, je to vidět i okem když mírně přišlápneš vyleze pak se vrátí, a kotouč se vlní blbýma deskama, při brzdění ho hned přehřejou, pokud ho hřejou správně tak se kotouc rozpálí do červena a neháže ;)

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Napsal: 13 pro 2025, 21:43
od martinsidlo
Majklovec píše: 13 pro 2025, 16:22Jak mašina změří zdali je výška vozu stejná? Vždyť se čidla chytají ke kolu a to je na zemi stejně s novou pružinou jako s prasklou, ne?

Některé protokoly mi ukážou rozvor i rozchod všech kol včetně odchylky od dat od výrobce, ale výšku jsem ještě nikde neviděl.
Zajímá mě to, protože bojuji se stejným problémem, jen na Volvu XC70. Už jsem v tom zahučel dvacku (když nepočítám cenu dvou sad disků a pneu), ale stále táhne doprava.
Na plošině laserem měříš v určených bodech výšku auta ( na podvozku )a ta se automaicky zanáší do měření. To je nevyhnutelná nutnost třeba u vzduchových podvozků.
Nech si udělat geo ve značkovém Mercedesu.
Jinak v protokolu to nemůžeš najít,protože auto musí stát rovně,proto jsou na to special místa ale auto nemuže být křivé. Udělej si geo,kkyž nebudeš mít jednu pružinu,vyjde ti nesmysl. To si mechanik musí zajistit a ověřit.
Já to tipuji,že na pravé pružině vepředu schází min. 1/4 závitu pružiny a auto je nakřivo.