Stránka 2 z 2

Napsal: 14 lis 2007, 20:14
od Kornout
Marek77 píše:
Kornout píše:Rozhodně to jde lépe, jak sehnat tu převodovku, co máš teď v autě ty, to je oříšek.
Máš na mysli převodovku pro "GSA I" ??? Netušil jsem, že je problém ji sehnat.
Přirovnal bych to skoro k převodovce na OctI 1.6i 74kW.
Jestli se odhodláš se do toho vrtat, sežeň si nějakou jinou špatnou a tu rozeber, na tu tvojí radši nesahej, aby jsi pak měl čím jezdit.
Ale radši jdi do 6st a tu tvojí v pohodě za 10t prodáš, to ti zaručuju.

Napsal: 14 lis 2007, 20:25
od Bugs.Bunny
Marek77 píše:To miraspetrowski:

No, tak to jsi patrně jel v jiném autě, ale rozhodně ne Sharanem.........


Pokud jedu na pětku GSA I, mám při otáčkách 2000rpm rychlost přesně 83,5 km/h (motor TDi 66/81kW).
Pokud jedu na šestku GSA II, mám při otáčkách 2000rpm rychlost 104 km/h (motor TDi PD 85/96kW).

Nevím, jak Ty, ale já osobně to považuji za rozdíl velmi podstatný...........
Souhlasím. To se srovnávat nemůže.

Napsal: 14 lis 2007, 20:42
od miraspetrowski
Marek77 píše:To miraspetrowski:

No, tak to jsi patrně jel v jiném autě, ale rozhodně ne Sharanem.........


Pokud jedu na pětku GSA I, mám při otáčkách 2000rpm rychlost přesně 83,5 km/h (motor TDi 66/81kW).
Pokud jedu na šestku GSA II, mám při otáčkách 2000rpm rychlost 104 km/h (motor TDi PD 85/96kW).

Nevím, jak Ty, ale já osobně to považuji za rozdíl velmi podstatný...........
81 kW a 91 kW= jinej kroutící moment jiná rychlost,a 10kW je někde asi znát že? 83 km a 104 km nepovažuji za velkou rychlost,rozdíl tam sice je ale ve stopadesáti se ti bude ,sice jen o trochu méně mototor s 6-tikvaltem taky solidně točit

Napsal: 14 lis 2007, 23:24
od pepa.b
miraspetrowski píše:
Marek77 píše:To miraspetrowski:

No, tak to jsi patrně jel v jiném autě, ale rozhodně ne Sharanem.........


Pokud jedu na pětku GSA I, mám při otáčkách 2000rpm rychlost přesně 83,5 km/h (motor TDi 66/81kW).
Pokud jedu na šestku GSA II, mám při otáčkách 2000rpm rychlost 104 km/h (motor TDi PD 85/96kW).

Nevím, jak Ty, ale já osobně to považuji za rozdíl velmi podstatný...........
81 kW a 91 kW= jinej kroutící moment jiná rychlost,a 10kW je někde asi znát že? 83 km a 104 km nepovažuji za velkou rychlost,rozdíl tam sice je ale ve stopadesáti se ti bude ,sice jen o trochu méně mototor s 6-tikvaltem taky solidně točit
Ale jestlis četl začátek tak ...Jistě mi mnozí majitelé "jedniček" dají za pravdu, že odstupňování rychlostí u modelů GSA I je až zbytečně krátké, tedy do síly. Ono v rozjezdu a akceleraci to nemá chybu, ale při plynulé jízdě třeba po dálnici je to příšerně moc (abych při 130 km rychlosti točil daleko přes 3000 rpm je tragedie). Často se mi stává, že řadím šestku (která ovšem není..............).

Určitě nebude točit ve 130ti vysoko přes 3000 o 150ti nepadlo ani slovo.Vím je to složitý,ale zkus dřív číst,než začneš psát ;) ;)

Napsal: 15 lis 2007, 08:49
od Marek77
GSA I - pátá rychlost při 3000 rpm = 125 km/h
GSA II - šestá rychlost při 3000 rpm = 156 km/h

Při rychlosti 150 km/h točí motor při GSA I na pětku 3580 rpm (tragedie), zatímco na šestku je to "pouhých" 2880 rpm.