tak jak jsem psal nahoře, že jsem musel měnit to Tčko, no byl zas výdrb, auto se za dva dny vrátilo, že je zas zavzdušněný a nejede a tady je konečná příčina, prý SETA, ale já bych řekl, že to asi na benzince pěkně pančujou olejem
nejlepší je, že jsem to měl venku i před tím, ale až druhej den co to stálo na dílně a to sádlo se stihlo rozpustit, proto to pak bylo dobrý, venku to zase ztuhlo a výsledek je vidět, to sítko tím bylo úplně ucpaný
... přesně tohle jsem měl také. V pondělí jsem nastartoval, vyjel ze Slavkova a v tom kopci skončil...
Mám pocit, že jsem také tankoval na Vinohradech Bio u Unicornu
Huml píše:minulý týden jsem právě řešil, že auto nejelo, zavzdušnění, výměna gumek nepomohla, dal jsem novej ventil a ani bublinka, akorát mě sere, že stojí 650,-Kč, takovej kousek plastu, já vím, že je v tom ten termostat, ale i tak
tak kolega měl taky problem se starty TDi 66kw po ránu, laboroval ze vším , čidlo vody,T-čko, startovací dávka, nic a nic, nakonec tedy vyměnil paliváč a je po problému