Stránka 2 z 2

Napsal: 04 pro 2007, 10:17
od airbone
Mne tiptronic vydrzal 300.000km v passate a stale jazdi dodnes (uz nejakych 330.000km). Akurat bola jedna vymena oleja pri nejakkych 250tis. Inac auto zralo priblizne okolo 8,5l, dialky sa dali za 7.3, mesto 10 - 11.

Napsal: 04 pro 2007, 13:07
od lubomt
troska vam to osvetlim s tiptronikmi. Bol som v Polsku u manika na automaty a pobudol som tam dva dni,tak som sa kopu povypytoval a cosi sa na mna nalepilo. Tiptronic vydrzi minimalne 250.000km pri slusnom servisovani

Napsal: 04 pro 2007, 13:10
od lubomt
pisem na viacej krat,lebo neviem ci mi nedojde baterka na notebooku. Chlapik mi doporucoval vymienat olej a filter v olejovej vani prevodovky kazdych 50.000km,vtedy vydrzi dlho bez problemov.PODOTYKAM-nstaci len vymenit olej ale treba aj vymenit filter,je uchyteny na hydroventilovh ked sa da vana dole,pekne ho vidno,je v takom plechovom puzdre nasrobovany na ventiloch s motorcekmi.

Napsal: 04 pro 2007, 14:38
od Fandy
lubomt píše:pisem na viacej krat,lebo neviem ci mi nedojde baterka na notebooku. Chlapik mi doporucoval vymienat olej a filter v olejovej vani prevodovky kazdych 50.000km,vtedy vydrzi dlho bez problemov.PODOTYKAM-nstaci len vymenit olej ale treba aj vymenit filter,je uchyteny na hydroventilovh ked sa da vana dole,pekne ho vidno,je v takom plechovom puzdre nasrobovany na ventiloch s motorcekmi.
A vyčistit magnety na dně vany na záchyt otěru z lamel :)

Napsal: 05 pro 2007, 12:57
od lubomt
takze vcera mi skapala baterka ,tak som nedopisal. 132kw motor je urcite lepsi ohladom vaciek a vykonu,i ked aj niektore 110kW motory nie su zlé... Pokial mas origo motor 110kW s origo cerpadlom,nedostanes z toho urcite viac ako 170-180koni po cipe,pretoze cerpadlo nedá uz viac nafty. U 132kW motora je to uz ináč,dáva nafty viac a pod vyssim tlakom,takze kedze je tam aj inac riesene turbo,dá sa z toho vytlacit viac ako 200k. Ja sám mám 110kW motor,ale čerpadlo mám 106E z AKE 132kW motora a turbo takisto. Po uprave RJ a čipe je teraz motor uplne iný,má uplne iný chod a zátah. Ale samozrejme uz to nezvládal zase tiptronic,tak aj ten mám teraz upravený. Takže chod radsej do 132kW verzie. Podotýkam že trysky mám povodne 110kw,sú ináč stavané ako 132kW... Trysky 110kW maju vacsie dierky ako 132kW,takze dokážu dať viac nafty. Ja mám teraz práve pocit,že by som potrebovaleste viac vzduchu,pretoze pri plnom zosliapnuti vzduchu mi trochu dymi ale taha ako lokomotíva. Ale to uz by som musel dat zase iné turbo a to uz kaslem ...Ale to uz som sa moc rozkecal

Napsal: 05 pro 2007, 12:58
od lubomt
Fandy píše:
lubomt píše:pisem na viacej krat,lebo neviem ci mi nedojde baterka na notebooku. Chlapik mi doporucoval vymienat olej a filter v olejovej vani prevodovky kazdych 50.000km,vtedy vydrzi dlho bez problemov.PODOTYKAM-nstaci len vymenit olej ale treba aj vymenit filter,je uchyteny na hydroventilovh ked sa da vana dole,pekne ho vidno,je v takom plechovom puzdre nasrobovany na ventiloch s motorcekmi.
A vyčistit magnety na dně vany na záchyt otěru z lamel :)
ano,presne tak,je tam nachytany bordel