Jaky vstriky do 1Z :(

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

To je len odhadom, to cislo neber uplne vazne, tiez zavisi od teploty vzduchu ako auto ide a to sa neda porovnat teraz s letnym dnom ako to auto taha, takze sa to predpokladam hybe okolo toho cisla...Mam tam este vlozku od KN-ka a tym sa trosku zmensila turbodiera...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

a jak je to se spotrebou ? okolik sla nahoru ?
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

To ti nepoviem lebo nemam palubny pocitac takze zas subjektivne...ked to zeniem tak castejsie tankujem a ked idem normalne tak ta rucicka je jak pribita...
Kolotoč TUNING
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Tak jeste jednou. Pro motory 1Z a motory AHU do vyr. cisla 108.000 plati, ze z duvodu pistu je lze jeste namontovat, ale protoze to je jiz hranicni moznost, nektere motory, jiz ponekud opotrebene nebo neserizene by tuto zatez nemusely dlouho vydrzet. Navic z duvodu nedostatecnosti dodavky vzduchu ke spalovani u obtokoveho turba tyto motory vcetne AGR potom
vice kouri. Jinak Sprinty 764 zvysi i v tomto pripade vykon z 90 Ps na zhruba
125-130 Ps (zavisi na stavu pohonne jednotky, druhu nafty atd.), Powerplus
764 pak jeste o 5-7 Ps vice. Co se tyce krouticiho momentu u Sprintu vzroste zhruba o 60 Nm u Powerplus jeste o dalsich zhruba 15 Nm vice. Spotreba pri zachovani dosavadniho zpusobu jizdy poklesne (motor si lepe poradi s vahou vozu), ale protoze to pak kazdy honi na max. ( to je to hlavni nebezpeci 1Z a AHU ) tak pocitejte, ze bude stejna nebo mirne naroste. ;)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

Venca píše:Tak jeste jednou. Pro motory 1Z a motory AHU do vyr. cisla 108.000 plati, ze z duvodu pistu je lze jeste namontovat, ale protoze to je jiz hranicni moznost, nektere motory, jiz ponekud opotrebene nebo neserizene by tuto zatez nemusely dlouho vydrzet. Navic z duvodu nedostatecnosti dodavky vzduchu ke spalovani u obtokoveho turba tyto motory vcetne AGR potom
vice kouri. Jinak Sprinty 764 zvysi i v tomto pripade vykon z 90 Ps na zhruba
125-130 Ps (zavisi na stavu pohonne jednotky, druhu nafty atd.), Powerplus
764 pak jeste o 5-7 Ps vice. Co se tyce krouticiho momentu u Sprintu vzroste zhruba o 60 Nm u Powerplus jeste o dalsich zhruba 15 Nm vice. Spotreba pri zachovani dosavadniho zpusobu jizdy poklesne (motor si lepe poradi s vahou vozu), ale protoze to pak kazdy honi na max. ( to je to hlavni nebezpeci 1Z a AHU ) tak pocitejte, ze bude stejna nebo mirne naroste. ;)
jinymy slovy dat tam 764 je celkem o hubu a co tam dat ze 140k r5 ?
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Sprinty 502 jsou pro tyto motory vhodnejsi, nezaznamenali jsme zatim jediny problem, ktery by jim mohl byt pripisovan a co je zvlastni, totez plati o Powerplus 502, ktere by se mely vykonnostne temer prekryvat se Sprinty 764. Vykon zhruba 118 -120 Ps, u Powerplus zhruba + 5 az 7 Ps vice.
Prijemny narust krouticiho momentu o zhruba 40 Nm. Taktez mirne snizeni spotreby. Pokud je vse v poradku tak nekouri. ;)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

diky moc :)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

asi takhle to dopadne když se to moc honí 1ZObrázek
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

hezky :( a co si tam mel za vstriky ? a mel si tam nejaky dalsi upravy ? a jak si to opravil stacily dat novy pislty ?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Pravě že to byla seriovka. Bez uprav. Ale měl jsem to v t3 a jelikož to má dost krátkou převodovku tak se to musi dost točit aby to jelo. To je výsledek 40minut na plnej plyn. 2 písty děravý. motor šel do šrotu. Teď tam davam ASV
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

tak to spis ty trisky ukapavaly :( proto sup tam s novejma a serizenejma :)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

to jsem si taky myslel ale pravě že jsou ok. nechal jsem je přezkoušet. ten motor byl z D ve vybouraný audi80 najeto 130000km. ja na tom najel 30tis km. takže skoro novej
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

nedes me snad to bude dobry ja mam najeto asi 400tis
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

kámoš má audi80 najeto 300tis načipováno v D. A za 5let co to má tak na motor nikdy nesáhl a jezdí. kromě běžný udržby. Nevím ale třeba je 40minut na plnej plyn pro ten motor moc. A nebo to byla jen smula
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

vono asi 40min na plnej je asi opravdu hodne :) a kolil si tocil ja kdyz jedu tak tocim dyl max 3tis ale spis min
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“