Jaky vstriky do 1Z :(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Tak jeste jednou. Pro motory 1Z a motory AHU do vyr. cisla 108.000 plati, ze z duvodu pistu je lze jeste namontovat, ale protoze to je jiz hranicni moznost, nektere motory, jiz ponekud opotrebene nebo neserizene by tuto zatez nemusely dlouho vydrzet. Navic z duvodu nedostatecnosti dodavky vzduchu ke spalovani u obtokoveho turba tyto motory vcetne AGR potom
vice kouri. Jinak Sprinty 764 zvysi i v tomto pripade vykon z 90 Ps na zhruba
125-130 Ps (zavisi na stavu pohonne jednotky, druhu nafty atd.), Powerplus
764 pak jeste o 5-7 Ps vice. Co se tyce krouticiho momentu u Sprintu vzroste zhruba o 60 Nm u Powerplus jeste o dalsich zhruba 15 Nm vice. Spotreba pri zachovani dosavadniho zpusobu jizdy poklesne (motor si lepe poradi s vahou vozu), ale protoze to pak kazdy honi na max. ( to je to hlavni nebezpeci 1Z a AHU ) tak pocitejte, ze bude stejna nebo mirne naroste.
vice kouri. Jinak Sprinty 764 zvysi i v tomto pripade vykon z 90 Ps na zhruba
125-130 Ps (zavisi na stavu pohonne jednotky, druhu nafty atd.), Powerplus
764 pak jeste o 5-7 Ps vice. Co se tyce krouticiho momentu u Sprintu vzroste zhruba o 60 Nm u Powerplus jeste o dalsich zhruba 15 Nm vice. Spotreba pri zachovani dosavadniho zpusobu jizdy poklesne (motor si lepe poradi s vahou vozu), ale protoze to pak kazdy honi na max. ( to je to hlavni nebezpeci 1Z a AHU ) tak pocitejte, ze bude stejna nebo mirne naroste.

jinymy slovy dat tam 764 je celkem o hubu a co tam dat ze 140k r5 ?Venca píše:Tak jeste jednou. Pro motory 1Z a motory AHU do vyr. cisla 108.000 plati, ze z duvodu pistu je lze jeste namontovat, ale protoze to je jiz hranicni moznost, nektere motory, jiz ponekud opotrebene nebo neserizene by tuto zatez nemusely dlouho vydrzet. Navic z duvodu nedostatecnosti dodavky vzduchu ke spalovani u obtokoveho turba tyto motory vcetne AGR potom
vice kouri. Jinak Sprinty 764 zvysi i v tomto pripade vykon z 90 Ps na zhruba
125-130 Ps (zavisi na stavu pohonne jednotky, druhu nafty atd.), Powerplus
764 pak jeste o 5-7 Ps vice. Co se tyce krouticiho momentu u Sprintu vzroste zhruba o 60 Nm u Powerplus jeste o dalsich zhruba 15 Nm vice. Spotreba pri zachovani dosavadniho zpusobu jizdy poklesne (motor si lepe poradi s vahou vozu), ale protoze to pak kazdy honi na max. ( to je to hlavni nebezpeci 1Z a AHU ) tak pocitejte, ze bude stejna nebo mirne naroste.
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Sprinty 502 jsou pro tyto motory vhodnejsi, nezaznamenali jsme zatim jediny problem, ktery by jim mohl byt pripisovan a co je zvlastni, totez plati o Powerplus 502, ktere by se mely vykonnostne temer prekryvat se Sprinty 764. Vykon zhruba 118 -120 Ps, u Powerplus zhruba + 5 az 7 Ps vice.
Prijemny narust krouticiho momentu o zhruba 40 Nm. Taktez mirne snizeni spotreby. Pokud je vse v poradku tak nekouri.
Prijemny narust krouticiho momentu o zhruba 40 Nm. Taktez mirne snizeni spotreby. Pokud je vse v poradku tak nekouri.
