Stránka 2 z 10
Napsal: 03 pro 2007, 22:59
od Sifon
To je len odhadom, to cislo neber uplne vazne, tiez zavisi od teploty vzduchu ako auto ide a to sa neda porovnat teraz s letnym dnom ako to auto taha, takze sa to predpokladam hybe okolo toho cisla...Mam tam este vlozku od KN-ka a tym sa trosku zmensila turbodiera...
Napsal: 04 pro 2007, 12:00
od syncon
a jak je to se spotrebou ? okolik sla nahoru ?
Napsal: 04 pro 2007, 12:04
od Sifon
To ti nepoviem lebo nemam palubny pocitac takze zas subjektivne...ked to zeniem tak castejsie tankujem a ked idem normalne tak ta rucicka je jak pribita...
Napsal: 04 pro 2007, 20:01
od Venca
Tak jeste jednou. Pro motory 1Z a motory AHU do vyr. cisla 108.000 plati, ze z duvodu pistu je lze jeste namontovat, ale protoze to je jiz hranicni moznost, nektere motory, jiz ponekud opotrebene nebo neserizene by tuto zatez nemusely dlouho vydrzet. Navic z duvodu nedostatecnosti dodavky vzduchu ke spalovani u obtokoveho turba tyto motory vcetne AGR potom
vice kouri. Jinak Sprinty 764 zvysi i v tomto pripade vykon z 90 Ps na zhruba
125-130 Ps (zavisi na stavu pohonne jednotky, druhu nafty atd.), Powerplus
764 pak jeste o 5-7 Ps vice. Co se tyce krouticiho momentu u Sprintu vzroste zhruba o 60 Nm u Powerplus jeste o dalsich zhruba 15 Nm vice. Spotreba pri zachovani dosavadniho zpusobu jizdy poklesne (motor si lepe poradi s vahou vozu), ale protoze to pak kazdy honi na max. ( to je to hlavni nebezpeci 1Z a AHU ) tak pocitejte, ze bude stejna nebo mirne naroste.

Napsal: 04 pro 2007, 20:06
od syncon
Venca píše:Tak jeste jednou. Pro motory 1Z a motory AHU do vyr. cisla 108.000 plati, ze z duvodu pistu je lze jeste namontovat, ale protoze to je jiz hranicni moznost, nektere motory, jiz ponekud opotrebene nebo neserizene by tuto zatez nemusely dlouho vydrzet. Navic z duvodu nedostatecnosti dodavky vzduchu ke spalovani u obtokoveho turba tyto motory vcetne AGR potom
vice kouri. Jinak Sprinty 764 zvysi i v tomto pripade vykon z 90 Ps na zhruba
125-130 Ps (zavisi na stavu pohonne jednotky, druhu nafty atd.), Powerplus
764 pak jeste o 5-7 Ps vice. Co se tyce krouticiho momentu u Sprintu vzroste zhruba o 60 Nm u Powerplus jeste o dalsich zhruba 15 Nm vice. Spotreba pri zachovani dosavadniho zpusobu jizdy poklesne (motor si lepe poradi s vahou vozu), ale protoze to pak kazdy honi na max. ( to je to hlavni nebezpeci 1Z a AHU ) tak pocitejte, ze bude stejna nebo mirne naroste.

jinymy slovy dat tam 764 je celkem o hubu a co tam dat ze 140k r5 ?
Napsal: 04 pro 2007, 20:25
od Venca
Sprinty 502 jsou pro tyto motory vhodnejsi, nezaznamenali jsme zatim jediny problem, ktery by jim mohl byt pripisovan a co je zvlastni, totez plati o Powerplus 502, ktere by se mely vykonnostne temer prekryvat se Sprinty 764. Vykon zhruba 118 -120 Ps, u Powerplus zhruba + 5 az 7 Ps vice.
Prijemny narust krouticiho momentu o zhruba 40 Nm. Taktez mirne snizeni spotreby. Pokud je vse v poradku tak nekouri.

Napsal: 04 pro 2007, 21:26
od syncon
diky moc

Napsal: 04 pro 2007, 23:13
od oldaf
asi takhle to dopadne když se to moc honí 1Z

Napsal: 05 pro 2007, 00:07
od syncon
hezky

a co si tam mel za vstriky ? a mel si tam nejaky dalsi upravy ? a jak si to opravil stacily dat novy pislty ?
Napsal: 05 pro 2007, 00:29
od oldaf
Pravě že to byla seriovka. Bez uprav. Ale měl jsem to v t3 a jelikož to má dost krátkou převodovku tak se to musi dost točit aby to jelo. To je výsledek 40minut na plnej plyn. 2 písty děravý. motor šel do šrotu. Teď tam davam ASV
Napsal: 05 pro 2007, 00:33
od syncon
tak to spis ty trisky ukapavaly

proto sup tam s novejma a serizenejma

Napsal: 05 pro 2007, 00:41
od oldaf
to jsem si taky myslel ale pravě že jsou ok. nechal jsem je přezkoušet. ten motor byl z D ve vybouraný audi80 najeto 130000km. ja na tom najel 30tis km. takže skoro novej
Napsal: 05 pro 2007, 00:47
od syncon
nedes me snad to bude dobry ja mam najeto asi 400tis
Napsal: 05 pro 2007, 00:59
od oldaf
kámoš má audi80 najeto 300tis načipováno v D. A za 5let co to má tak na motor nikdy nesáhl a jezdí. kromě běžný udržby. Nevím ale třeba je 40minut na plnej plyn pro ten motor moc. A nebo to byla jen smula
Napsal: 05 pro 2007, 04:49
od syncon
vono asi 40min na plnej je asi opravdu hodne

a kolil si tocil ja kdyz jedu tak tocim dyl max 3tis ale spis min