Stránka 2 z 3
Napsal: 22 bře 2008, 09:15
od wr8
to mas takovej tlak vzduchu ze te nestaci davka nafty z cerpadla?
Napsal: 22 bře 2008, 11:26
od Houba
No právě že tlak nic převratnýho nebyl.. 1.3 - 1.4b Taky si myslim že to musí stačit, ale to je určitě tim, že to turbo mělo odpojenou regulaci a čim víc nafty tak vyšší tlak a hlavně dřív... jestli je to co píšu blbost tak mě opravte..

Jasně že to nevyleze o 1bar vejš.
Napsal: 22 bře 2008, 12:44
od wr8
s takovym tlakem te musi cerpadlo to co dava bohate stacit,v jakym stavu mas trysky? sou serizeny?zase s tou naftou opatrne
Napsal: 22 bře 2008, 15:03
od Houba
seřízený nejsou ale budou, ale moc to zase nehulilo jako jooo, ale šlo to. To seřízení možná pomůže...
Jiný se do toho asoi sehnat nedaj co ?
Napsal: 22 bře 2008, 18:46
od wr8
pomohlo by kdyby nebyli uplne 100%tni kdyby jsi dal novy spicky,to by stacilo
Napsal: 23 bře 2008, 00:28
od TDI tech
wr8 píše:pomohlo by kdyby nebyli uplne 100%tni kdyby jsi dal novy spicky,to by stacilo
No chlapi stymi dyzami to neje zas az tak jednoduhe. Zohnat v dnesnej dobe aspon obstojne nieto este naozaj dobre dyzy je takmer nemozne. Su prec casy ked stary dobry poctilvy PAL vyrabal dyzy ktore boli na vecne veky. Super Diesel a Bosch stoja zahovno (hlavne tie made in INDIA) a DENSO a Lucas su obstojne. Nemal som tu cest vyskusat tie Fratelli Bosio ktore su tu tak vychvalene.
Napsal: 23 bře 2008, 23:17
od Houba
wr8 píše:pomohlo by kdyby nebyli uplne 100%tni kdyby jsi dal novy spicky,to by stacilo
Nebyli nebo byly by dobrý nový trysky ?
Napsal: 24 bře 2008, 13:58
od radluk
Napsal: 24 bře 2008, 20:02
od TDI tech
PAL sa nevyrabaju uz dobrych zopar rokov. Jedine ze mas nejaku ulozenku zo starych zasob.
Napsal: 24 bře 2008, 20:40
od Houba
Tjn, já mam ty co sem z toho vyndal....nevim, nevšim sem se jaký zn. to jsou, ale je na nich seřízení na 150bar, tak je tak necham seštelovat...jinak jsou na 130bar v emisnim papíru...
Napsal: 25 bře 2008, 09:54
od Houba
Sežizovat vstřiky na menší nebo vyšší tlaky asi bezúčelný co ?

Napsal: 25 bře 2008, 10:46
od TDI tech
Nastav ich na 150Bar vtedy ide motor najlepsie. Uz so skusal aj na 190Bar, ale motor mal tvrdsi zvuk a zdasami, ze isiel trochu slabsie, ale menej dymil.
Napsal: 25 bře 2008, 11:19
od Houba
Ok diky. Zdá se mě to divný, když je líp rozprášená, ale když si to zkoušel tak Ti budu Ti věřit...
Napsal: 26 bře 2008, 20:47
od Houba
Předtim sem měl takovej menší problém, při studenym startu mi to občas škublo a lehce to po škubnutí zakouřilo modře. Dělalo to tak 10-20sec. Nevim jistě co s tim bylo, měl sem zvětšenej předvstřik, a Tipo si ještě při studenym startu přidá trochu víc na čerpadle, je tam lanko od termostatu k čerpadlu, tak nevim jestli to bylo tim že měl velkýho fora, trysky bych neřek že to jsou, to by to dělalo asi pořád, za tepla to neškublo nikdy. Nestalo se to taky někomu ?
Napsal: 26 bře 2008, 22:22
od TDI tech
Moze to robit zlym vstrekom (dyzou) v tvojom pripade si to vylucil. Skontroluj zhavic. U Tipa r.v. 95 je predvstrek ovladany elektricky cez elektroniku ktora snima teplotu motora. Ja som ho prerobil na vypinac od 15stky na spinacke a zapina ho vzdy pred startom za studena na pristrojovke a necha ho bezat na predvstrek asi 90s po nastartovani potom uz ide krasne aj bez predvstreku. Staci na tu cievku ktora ovlada predvstrek surovo priviest 12V od 15na spinacej skrynke cez vipinac a 7.5A poistku. Ak nan pripojis napatie tak je pocut ako cvakne v cerpadle. Je mozne, ze ti to trojkuje na studeno aj preto lebo su tesne vole ventilov. Skus ich nastavit a malo by to prestat robit ak uz nestihlo niektory podpalit, ale musis si zohnat patricne hrube podlozky.