Stránka 2 z 2

Napsal: 19 pro 2007, 09:40
od Stingray
Fantik píše:Pokud by sis ji nechal předělat na přetlak (orig. je na podtlak) tak s rostoucím tlakem ti přivírá lopatky a drží nastavený tlak, jezděj na tom všechny MTDI
Fantik daj si pozor nato co pises lebo si to kopec ludi cita a potom zacnu improvizovat alebo po cesky bastlit.......to co si napisal je presne opacne privieranim rozv. lopatiek zvysujes tlak a to tym ze znizujes A/R turbiny a zvysujes otacky turbiny takze ak chces regulovat musis otvarat rozv. lopatky!!!! Pozor nato co pisete ak by to urobil podla Tvojho navodu tak by to pekne °°°°°°°l

Napsal: 19 pro 2007, 12:59
od pter
to go.vojta o trochu líp než fab. RS v serii,mam,ale krátkou skřín takže max. je neco kolem 205.Soft přepínám mám dvě mapy serii a zvětšenou dávku nafty u turba jsem jen zavíral el.mag ventilem tu hadičku k nakláp. lop.,horší spodek,ale s vačkou sdi to celkem jde.myslel jsem něco jako pop-off ne blow-off prostě nastavit tlak,který chci a zbytek at jde ven.Koukal jsem,že to neni nijak drahé zkuste mi na to někdo něco říct prosím...

Napsal: 19 pro 2007, 13:07
od tomáš karbus
překopej tu plechovku, je to nejjednodušší co mužeš udělat, nebo potom jak píše reesha

Napsal: 19 pro 2007, 18:38
od Dartanion
Předělat podtlak na přetlak není problém. Tlak potom nastavíš podle měřáku, kterej napíchneš někam do sání. Když tak pošli SZ. Pomůžu poradím, možno i prodám, prostě to není problém!

vnt turbo na sdi

Napsal: 19 pro 2007, 20:40
od YellowAss
Ahoj, tady mi bylo poraděno: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
ještě jednou díkObrázek

Napsal: 19 pro 2007, 21:03
od Bóďa
Stingray píše:
Fantik píše:Pokud by sis ji nechal předělat na přetlak (orig. je na podtlak) tak s rostoucím tlakem ti přivírá lopatky a drží nastavený tlak, jezděj na tom všechny MTDI
Fantik daj si pozor nato co pises lebo si to kopec ludi cita a potom zacnu improvizovat alebo po cesky bastlit.......to co si napisal je presne opacne privieranim rozv. lopatiek zvysujes tlak a to tym ze znizujes A/R turbiny a zvysujes otacky turbiny takze ak chces regulovat musis otvarat rozv. lopatky!!!! Pozor nato co pisete ak by to urobil podla Tvojho navodu tak by to pekne °°°°°°°l
Fantik se asi překlep. :)
Právě když vzroste tlak na určitou mez, lopatky se naopak začnou otvírat. Není to top, ale na běžné ježdění postačující.
Výchozí poloha je v maximálním nastavení, takže to chce hlídat budíkem. Jestli se totiž zadřou lopatky, jede to sice chvíli pěkně, ale fakt jenom chvíli... (noteeth)

Napsal: 19 pro 2007, 21:10
od Fantik
Stane se :roll:

Napsal: 21 pro 2007, 06:28
od Dartanion
Tak jak, už to máš hotový? Kdybys potřeboval, tak volej.

Napsal: 21 pro 2007, 09:18
od Stingray
kto chce jednoduchsie riesenie tak zajde na vrakac a bude hladat prve JTD motory Lancia, Fiat.......tam boli pouzite variabilne turba ovladane tlakom takze to turbo sa da spojit s akýmkolvek motorom lebo sa reguluje je to dokonca VNT 25 čo zodpoveda kompresorom tak GT22.

Napsal: 21 pro 2007, 12:07
od Dartanion
Tak to si opravdu nemyslím, že je tohle jednodušší řešení. Předělání ventilu je cca na hoďku i ze zkouškou :-)

Napsal: 26 led 2008, 23:44
od oktáf
to reesha

prosimtě, řekni trochu víc. Dovedu pochopit že se turbo řídí mechanicky samo, ale jak jednotka z SDi pozná tlak turba a přidá naftu? standartně nemá MAP ani MAF ne?

Napsal: 27 led 2008, 09:20
od chiptuning
oktáf píše:to reesha

prosimtě, řekni trochu víc. Dovedu pochopit že se turbo řídí mechanicky samo, ale jak jednotka z SDi pozná tlak turba a přidá naftu? standartně nemá MAP ani MAF ne?
palivo si nastavis podle otacek a zatizeni,
zkus se podivat do bloku namerenych hodnot blok 0
/jednotka podle tlaku v sacim potrubi koriguje mnozstvi paliva s ohledem na nadmorskou vysku coz je dulezite hlavne u benzinovych motoru/
Obrázek

Napsal: 27 led 2008, 12:35
od pter
přesně jak píše chiptuning,navíc nemusíš mít haldu čidel,je a pro govojta tak ta RS je prej čiplá na 160PS a jede mi to o trochu líp jak jsem psal nejdřív to nepřiznal asi nemoh přenest přes srdce,že mu ujíždí SDI :D

Napsal: 28 led 2008, 17:50
od Tomasvw
to chiptuning
prosimta ako na vykon tdi vplyva ta nadmorska vyska(atm. tlak)?
lebo ja tam mam namesto toho snimaca odpor a atm. tlak mam pevnych 1008mbar.

Napsal: 28 led 2008, 21:32
od Andre
Tomasvw píše:to chiptuning
prosimta ako na vykon tdi vplyva ta nadmorska vyska(atm. tlak)?
lebo ja tam mam namesto toho snimaca odpor a atm. tlak mam pevnych 1008mbar.
Je tam kvůli tomu, aby turbo dávalo pořád stejný přetlak... s tím odporem radši nejezdi na lyžovačku do Alp ;)