Octavia TDi 66kW Zdechla a nejde nahodit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Tak snad kdyby byla chyba v paměti závad, tak mi to rozsvítí kontrolku motoru na přístrojovce ne?

autokutil: Takže přístup k relé 109 je zevnitř, když vymontuju spínač světel vlevo od volantu?
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
musnak
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 07 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Šindelová-Karlovarsko

Příspěvek od musnak »

Známému to dělá taky je to vadný elektroventil na naftu prostě jen někdy otevře někdy ne.
musnak
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Jenže když neotevře uzavírací ventil přívodu paliva, ví o tom ŘJ a nahlásí závadu.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Ty jsi to koupil,a po 10kilometrech od bazaru ti to chcíplo?To bych si s nima asi promluvil. :roll:
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

Slavkov píše:Máš naftu?... nezamrzla?
Jde alespoň nějaký dým z výfuku?
Myslím správna rada. Ak z výfuku ide biely dym je to nespálená nafta, ale do motoru ide. Ak z výfuku nejde nič, znamená to že naftu motor nedostáva.
Podľa tých príznakov / jazda - vyradenie rýchlosti - prechod na voľnobeh - zmena prúdenia v prívode nafty / sa prikláňam k názoru, že to bude vzduchom prisávaným do prívodu nafty. Ešte by som skontroloval všetky konektory na vstrek. čerpadle.
autokutil
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 pro 2007, 18:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od autokutil »

Musíš nad pedálama odstranit kryt dva šroubky, hodně se ohnout a pak ho uvidíš. Je to podle výbavy v druhé nebo třetí řadě držáku relátek. Na relátku je 109.
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1314
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

Jestli je to čerstvě koupený auto tak bych to odtáhl do teplý garáže, vyměnil palivový filtr a nechal rozmrznout. Myslím, že bude vyřešeno.
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Opravdu to vypadá na zatuhnutí nafty v čerpadle. Dneska jsme to zkoušeli asi v -7°C a ani už bubliny nechodili a ani z flašky to naftu netáhlo. Tak jsme vzali horkovzdušnou pistoli a ohřejvali jsme čerpadlo a filtr. Pak jsme to zase dali z flašky a už to začalo sát, jenže v tom jsme vymlátili baterku a bylo po prdeli. Tak to teď máme na nabíječce. Odpoledne to pudeme vyzkoušet.

EDIT: Mimochodem tachometrově to má najeto 130 000 km. Sundal jsem kryt motoru a hle. Na rozvodech je nálepka eště z Rakouska, kde je psáno, že výměna provedena 6/2007 a 263 000 km. Co si o tom myslet? Asi přetočíno. Ale dá se to nějak zjistit z ŘJ kolik to má opravdu najeto nebo ne?
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jj to chce vzít někoho, kdo ty km pozná (LOL) a dřiv než to koupíš (wallbash), ... no minimálně bych z maníků vymáčknul PĚKNOU slevu nebo ať si to strčí do...

... buď si jistej, že je to "smotaný"... minimálně 70% bazarovek vypadá podobně (noteeth) ... jeden tady na fóru má také "104tkm" a bude měnit spojku... divné (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Nevíte někdo jestli to zjistim programem SuperVAG ty kilometry na ŘJ?
Spojku můžeš odkurvit klidně za 20 kkm když neumíš jezdit.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Speeder píše:Nevíte někdo jestli to zjistim programem SuperVAG ty kilometry na ŘJ?
Spojku můžeš odkurvit klidně za 20 kkm když neumíš jezdit.
(rofl) přeju brzkou(i když nebude)opravu
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Speeder píše:Nevíte někdo jestli to zjistim programem SuperVAG ty kilometry na ŘJ?
Spojku můžeš odkurvit klidně za 20 kkm když neumíš jezdit.
jestli nejsou změněný i v jednodtce tak to supervagem vyčteš.....................ale když to někdo dělé pořádně tak to změní i tam (noteeth)

jo a vyčteš to jen když je to rok 2000 a vejš ;)
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

ale štítek na rozvodech je snad jasnej dukaz ne ...................krom toho 260tkm neni zase tolik a aspon víš že jsou rozvody udělaný ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

EDIT: Mimochodem tachometrově to má najeto 130 000 km. Sundal jsem kryt motoru a hle. Na rozvodech je nálepka eště z Rakouska, kde je psáno, že výměna provedena 6/2007 a 263 000 km. Co si o tom myslet? Asi přetočíno. Ale dá se to nějak zjistit z ŘJ kolik to má opravdu najeto nebo ne?[/quote]

:roll: :( :(
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Speeder píše:Nevíte někdo jestli to zjistim programem SuperVAG ty kilometry na ŘJ?
Spojku můžeš odkurvit klidně za 20 kkm když neumíš jezdit.
Minimálně 260tkm namísto 130tkm? Ty ses do tý káry musel udělat (LOL) nebo kolik Ti slevili? Ještě mají rypák v celku? Normálně se tomu říká podvod (noteeth) , ale u nás je to asi taková česká normálka (LOL) navíc zjevně blbě udělaná...

Jo jinak máš pravdu (spojku dokážeš spálit i za cca 20 minut), ale proč hledáš mnohem méně pravděpodobnou příčinu, než tu, že ta kára má ve skutečnosti třeba 300tkm (hm) Prostě je pravděpodobnější, že Tě nějakej hajzl chce "vojet", než že nějaký děda měl položenou ztvrdlou nohu na pedálu... asi tak...

Ale už chápu, proč ještě nekrachli, neboť se vždy najde někdo, kdo si nechá *rát na hlavu, prostě věř a víra tvá tě uzdraví (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“