2.5 V6 TDi 155k r.v.2002

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Noooo prave to je to ze ten blow na diesli pretlak za turbom nema lebo nema skrtiacu klapku a je riadeny elektronicky...Sorry za to KN akurat som cital na stranke tvoj popis auta a neskor som si vsimol ze to mas doriesene co sa tyka izolacie...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

chip se u 2.5 tdi v6 musi pajet....
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

avatar píše:chip se u 2.5 tdi v6 musi pajet....
avatar,sorry,ale nemas pravdu. NA starsich modeloch sa musi IO do ktoreho sa dava cip vypajkovat,u novsich myslim od r.2001 sa soft-cip pusti do pamäte cez diagnosticky kabel. Ale v poho,aj ja neviem vsetko.S tym čipovanim ja zase nemozem odporucit nikoho ineho ako Brana- BH motor,ten vie co robi a ma aj nieco v hlave
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

lubomt píše:
avatar píše:chip se u 2.5 tdi v6 musi pajet....
avatar,sorry,ale nemas pravdu. NA starsich modeloch sa musi IO do ktoreho sa dava cip vypajkovat,u novsich myslim od r.2001 sa soft-cip pusti do pamäte cez diagnosticky kabel. Ale v poho,aj ja neviem vsetko.S tym čipovanim ja zase nemozem odporucit nikoho ineho ako Brana- BH motor,ten vie co robi a ma aj nieco v hlave
jj jasny nejsem nejchytrejsi sem rad kdys nekdo upozorni a dik za to)))

jinak bych do tedka lezl po stromech))))))))))) (noteeth)
Uživatelský avatar
zip2150
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 07 led 2008, 01:56
Odpovědi: 0
Bydliště: PN, SR

Příspěvek od zip2150 »

lubomt píše:
avatar píše:chip se u 2.5 tdi v6 musi pajet....
avatar,sorry,ale nemas pravdu. NA starsich modeloch sa musi IO do ktoreho sa dava cip vypajkovat,u novsich myslim od r.2001 sa soft-cip pusti do pamäte cez diagnosticky kabel. Ale v poho,aj ja neviem vsetko.S tym čipovanim ja zase nemozem odporucit nikoho ineho ako Brana- BH motor,ten vie co robi a ma aj nieco v hlave
Ozvem sa ti ked budem mudrejsi, asi v piatok predbezne na fore, ked sa zisti co mudre sa diagnostikovalo. Ked vravis ze je odbornik, rad sa stavim, urcite to optimalne naladenie potrebuje... a hej, mam tusaka ye oni len napichli, NA ULICI auto na kabel a bolo...
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

u blow off ventilu je myslim skrtiaca klapka ktora sa zavre pri pusteni pedalu ty padom sa viac opotrebuvava turbo u dieselu stym zevraj dost trpi no neviem aky mas ty
Uživatelský avatar
zip2150
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 07 led 2008, 01:56
Odpovědi: 0
Bydliště: PN, SR

VYSLEDKY SERVISU

Příspěvek od zip2150 »

Nu,auto je už doma, s novým EGR ventilom, novými rozvodmi, olejom, po diagnostike...

Výsledkzy:
turbo má vôľu... ale ešte fičí, dokedy, nik nevie.
čerpadlo vstrekovacie treba vymeniť, už sa len čaká kedy sa rozsype
diagnostika zistila jedinú závadu, vysoký tlak v sánii, čo na 99% spôsobuje zlý čip... čo bude asi kameň úrazu pre núdzový režim a zmeny výkonu.

Nabudúce sa pôjde vykuchať kat a premerať čerpadlo a vstrekovače, keďže auto nemá možnosť sa dlho v servise zohriať...
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

mam dotaz

jak zjistily vstrikovaci cerpadlo ze je spatne to me zajima ??? (co vim tak se to musi delat na bosch stolici

a to turbo ma mejt vuli i nove ma vuli jde o to jak ta vule je velka a jaka je radialni axialni

EGR ventil si zaslep je tam nahovno skoda penez vyhozenejch za nej

tlak v sani je zavada kterou ma kazdej druhej dizl ale budiz jak zjistili ze je to cipem nevim

katy vykuchej a zaselp egr))) schvaluji

mozna stouram ale trosku sem si pichnout musel))) nic ve zlem jen davam svuj nazor do pranice
Uživatelský avatar
zip2150
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 07 led 2008, 01:56
Odpovědi: 0
Bydliště: PN, SR

Příspěvek od zip2150 »

avatar píše:mam dotaz

jak zjistily vstrikovaci cerpadlo ze je spatne to me zajima ??? (co vim tak se to musi delat na bosch stolici

a to turbo ma mejt vuli i nove ma vuli jde o to jak ta vule je velka a jaka je radialni axialni

EGR ventil si zaslep je tam nahovno skoda penez vyhozenejch za nej

tlak v sani je zavada kterou ma kazdej druhej dizl ale budiz jak zjistili ze je to cipem nevim

katy vykuchej a zaselp egr))) schvaluji

mozna stouram ale trosku sem si pichnout musel))) nic ve zlem jen davam svuj nazor do pranice
NU, ten EGR som mal zadara, tak preto... ja som si ho neobjednaval, je to znamy co to robi, tak mi tam nahodil co mal zvysny...ci to bude robit bordel. Cerpadlo robi STRASNY, ALE STRASNY rachot, cinkanie, hucanie, milion zvukov. na stolici to nebolo to hej... oki v poho, berem kazde slovo od odbornika. Ked dojdem k autu, kedze momentalne som mimo PN, tak este doplnim presne udaje od mechanika. popytam sa aj na tu volu. Akym sposobom ten EGR zaslepit?
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Re: VYSLEDKY SERVISU

Příspěvek od wintrej »

zip2150 píše:Nu,auto je už doma, s novým EGR ventilom, novými rozvodmi, olejom, po diagnostike...

Výsledkzy:
turbo má vôľu... ale ešte fičí, dokedy, nik nevie.
čerpadlo vstrekovacie treba vymeniť, už sa len čaká kedy sa rozsype
diagnostika zistila jedinú závadu, vysoký tlak v sánii, čo na 99% spôsobuje zlý čip... čo bude asi kameň úrazu pre núdzový režim a zmeny výkonu.

Nabudúce sa pôjde vykuchať kat a premerať čerpadlo a vstrekovače, keďže auto nemá možnosť sa dlho v servise zohriať...
Super tak blahoželam je to určite tým čipom ten daj spraviť ako prvý a potom to čerpadlo turbo myslim že ešte čosi vydrží.čerpadlo sa da repasovat za 15tis českým. takže v tom nevidim problém. katy vykuchaj a hlavne ten chip odstaň. ked ja chodim 212km/h so 110kw tak ty musiš tiež.
Uživatelský avatar
zip2150
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 07 led 2008, 01:56
Odpovědi: 0
Bydliště: PN, SR

A JE PO PROBLEME

Příspěvek od zip2150 »

Nu páni a je všetko ok. problém bol v EGR ventile. ten nový mal iný priemer na podtlakovú hadičku....menší.auto malo síce o DOSŤ nižšiu spotrebu no na to že žiadny výkon, trhnanie a spol... teraz je tam starý EGR a je zatvorený podtlak, takže je vypnut. Pridávam video vôle turba... a že je to riadna vôla.

http://www.youtube.com/watch?v=HOoyd9ST2xc

...toto robí šarapatu.... repas. aj čerpadlo. na kat neostalo času
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: A JE PO PROBLEME

Příspěvek od lubomt »

zip2150 píše:Nu páni a je všetko ok. problém bol v EGR ventile. ten nový mal iný priemer na podtlakovú hadičku....menší.auto malo síce o DOSŤ nižšiu spotrebu no na to že žiadny výkon, trhnanie a spol... teraz je tam starý EGR a je zatvorený podtlak, takže je vypnut. Pridávam video vôle turba... a že je to riadna vôla.

http://www.youtube.com/watch?v=HOoyd9ST2xc

...toto robí šarapatu.... repas. aj čerpadlo. na kat neostalo času
tiez mi nejde do hlavy,ako moze robit cerpadlo randál... Je to nejake na hlavu,bud ide alebo nejde. Ten hluk ti ide podla mna nie z cerpadla
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
zip2150
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 07 led 2008, 01:56
Odpovědi: 0
Bydliště: PN, SR

Re: A JE PO PROBLEME

Příspěvek od zip2150 »

lubomt píše:
zip2150 píše:Nu páni a je všetko ok. problém bol v EGR ventile. ten nový mal iný priemer na podtlakovú hadičku....menší.auto malo síce o DOSŤ nižšiu spotrebu no na to že žiadny výkon, trhnanie a spol... teraz je tam starý EGR a je zatvorený podtlak, takže je vypnut. Pridávam video vôle turba... a že je to riadna vôla.

http://www.youtube.com/watch?v=HOoyd9ST2xc

...toto robí šarapatu.... repas. aj čerpadlo. na kat neostalo času
tiez mi nejde do hlavy,ako moze robit cerpadlo randál... Je to nejake na hlavu,bud ide alebo nejde. Ten hluk ti ide podla mna nie z cerpadla
Keby to nepočujem a nevidím, tak neverím. čerpadlo je tam pôvodné, má 300.000km... to je tak isto ako s turbom... podľa toho čo je na tom videu a podľa zvuku ktoré vydáva odkedy sa dal dole airbox... čo robilo aj keď som to skúšal čisto iba bez filtru... tak turbo zapiera o steny už cca 2 roky aj nieč... a stále ide. Pôjde to všetko na premeranie, turbo na repas a uvidí sa, či bola závada
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

vule na turbu se nesmi dotykat sten pokud se dotyka tak vecinou uz i protika jak svina.

pokud sundas airbox na 2.5 tdi v6 a nastartujes tak slysis takove bouchani hlubokyton je to od ventilu je to normalni.

cerpadlo nedela zadne zvuky jen jak to vstrikuje tak to pravidelne dela zvuky vstriku takove trtrtrtrtrtrtr (je to rozeznatelne od zvuku motoru)

dat pozor pri kritech, krity motoru docela dost hluci pokud vybruji
Uživatelský avatar
zip2150
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 07 led 2008, 01:56
Odpovědi: 0
Bydliště: PN, SR

Příspěvek od zip2150 »

avatar píše:vule na turbu se nesmi dotykat sten pokud se dotyka tak vecinou uz i protika jak svina.

pokud sundas airbox na 2.5 tdi v6 a nastartujes tak slysis takove bouchani hlubokyton je to od ventilu je to normalni.

cerpadlo nedela zadne zvuky jen jak to vstrikuje tak to pravidelne dela zvuky vstriku takove trtrtrtrtrtrtr (je to rozeznatelne od zvuku motoru)

dat pozor pri kritech, krity motoru docela dost hluci pokud vybruji
No jo. som si vedomy ye siska KN prepusta hluk motora viac ako airbox... ale toto je uplne chrchlanie, chrapcanie turba... kde sa pravdepodobne lopatky dotykaju stien. poslem sem vecer video, nech to je jasnejsie. pre istotu po vcerajsej montazi turba zacal tiect olej:) ...tak rano idem na dufam ze ZADARMO wapkovanie motora, odmastnenie a pretesnenie, kedze jedine kde to mohlo zacat tiect je v turbe... odvadzaci kanalik na olej... doteraz to netieklo... ja hadam nebudem mat s tym motorom pokoja :)
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“