Stránka 2 z 2
Napsal: 31 led 2007, 18:23
od origoš
Taky Arvou, je to fajn a osvědčenej čistící prostředek
Arva je dobrá, jsou i lepší a samozřejmě dražší, třeba od Mafry. Pokud se tím čistí motor zvenku, tak v podstatě o nic nejde. Nanejvýš to nevyčistí, v horším případě to naruší něco kolem motoru.
Do motoru pouze kvalitní olej podle doporučení výrobce a včas měnit.
A hlavně nevěřit na pohádky. To, co se v motoru "ošoupe" tam už nikdo nevrátí.
Napsal: 31 led 2007, 20:31
od Rendl
Na motor je perfektní supermafrasol. Naředíte 1:15 s vodou,postříkáte studenej motor, vykouříte jedno cígo a spláchnete. A drahým polovičkam naředit 1:60 a můžou vytírat i podlahy.
Napsal: 31 led 2007, 21:04
od jack91
splachnot motor vodou??
to bych v dnesnim motoru, kde je stovky el.konektoru, cidel, el. jednotek nikdy nedelal.
Pekne vzit stetecek, benzin a pekne jedu:) pak hned hadrem otrit a az se motor blejska tak to cele postrikat silikonem (vytvori krasny ofranny film)
a motor je jako novy.
Jo kdyz mela S100 4 konektory v motoru, clovek prikryl rozdelovac a alternator, tak na to mohla tect voda a nic:)
Napsal: 01 úno 2007, 00:57
od skoda405
Zdravim.
No aj ja som jeden s tych co si potrpia na cistotu motora.
ked som naposledy cistil seat vyzeralo to strasne hlinik bol zaoxidovany bol tam taky biely prasok.arvou to neslo a nejaka dobra dusa mi poradila odhrzovac na hlinik zriedit 1:5 a postriekat a zmyt. Nikdy nic take nerobte!!!
vobec to nepomaha a jak ten sajrajt s toho stekal(taka biela vodicka)vsetko sa mi to nejak zazralo do plastovych prirub a krytov.
dalo mi to riadnu namahu aby to ako tak silikonom zislo.
Takze ked umyvam tak len arvou a ked to oplachnem vodou tak sa aj preveziem nech sa to odpari.
Napsal: 01 úno 2007, 07:03
od váha
origoš píše:Taky Arvou, je to fajn a osvědčenej čistící prostředek
Arva je dobrá, jsou i lepší a samozřejmě dražší, třeba od Mafry. Pokud se tím čistí motor zvenku, tak v podstatě o nic nejde. Nanejvýš to nevyčistí, v horším případě to naruší něco kolem motoru.
Do motoru pouze kvalitní olej podle doporučení výrobce a včas měnit.
A hlavně nevěřit na pohádky. To, co se v motoru "ošoupe" tam už nikdo nevrátí.
Takže chceš říct že
tohle nefunguje?

A já se těšil jak ušetřím

Napsal: 01 úno 2007, 09:09
od Grygy
Chlapi,ja na myti motoru z venku uz dlouho pouzivam Milit a nema chybu, navic je za par korun

WAP
Napsal: 01 úno 2007, 20:05
od bobG3
Milit nemá chybu, jen tu Wapku bych vynechal - pokud myslíte tlakovodní- lepší je pára - už jsem opravoval ŘJ a čidla - voda se dostala tlakem pod těsnění konektoru a elektrolytická koroze krásně rozpustila piny, spravit se to dá, pokud něco neodejde, ale je tp piplačka, radši zaplatím za páru.
Napsal: 01 úno 2007, 22:14
od zdenace
Já používám arvu. Kámoš donesl nějakou chem. novinku na čištění kovu, tak jsem to raději zkusil na plechu, no a plech začal rezavět a nešlo to ničím zastavit, štěstí že jsem to neskusil na něčem drahém.
Napsal: 07 úno 2007, 21:57
od TomasB
Matrix píše:Články ing. Jiřího Čecha, někým zavrhovaný jinými vychvalovaný. Já osobně ho beru. Bishopa jsem vyzkoušel a používám. Ale hrůzu mi nahání značka STP, která se prodává po všech možnejch hyper a supermarketech. Ta na mě působí dost nevěryhodně. Osobně s ní nemám žádné zkušenosti,ani ji nikdo z mého okolí nepoužívá že by na ní nadával, nevím proč, ale subjektivně na mě působí podvodnicky. A pokud si někdo četl letáček od firmy Prolong, tak se jistě veli od srdce nasmál ohledně testování toho přípravku na Škodě Favorit, se kterou někde na horách bez oleje najeli 130 km a samozřejmě se motor nezadřel

. Takže přesně jak píše ing.Čech - Pokud něco vypadá příliš dobře na to, aby to byla pravda, tak to ve skutečnosti pravda není.
Klepal mi motor. Vyměnil jsem hydroštely a stejně klepání nezmizelo. Trošku se to zlepšilo, ale nezmizelo úplně. Jeden hydroštel měl trošku vybroušenou plošku, jinak vypadaly dobře. Bral jsem to spíše jako prevenci, přecejenom motor už něco najel. Pak jsem si řekl, jestli to náhodou nedělají trysky. Koupil jsem balení STP do nafty a aplikoval. Ejhle, po najetí nějakých 100-200km začalo klepání ustupovat. Po vyjetí nádrže už to klepání téměř nebylo, tak jsem to na další nádrž aplikoval znovu a je ticho. Už jsem se domlouval s Reeshou na tryskách, ale nakonec to dopadlo takhle, tak jsem se na to vyprdnul. Motor si zase spokojeně kadluje a žádný klepání, který tam nepatří. Takže STP do nafty na 100% funguje! A už jsem debatil s několika lidmi, kteří mají stejnou, prokazatelnou, zkušenost.
Do oleje bych ale nic nedával.
Napsal: 07 úno 2007, 22:16
od Matrix
Při aplikaci do nafty bych se taky asi nebál, ale myslel jsem přísady do motorového oleje.