Huml píše:jj mám ho taky, důležitý je tu hadičku co k tomu dávaj zbytečně nezkracovat, dělá pak vlastně zásobník a omezuje to to drnčení rafiky, navíc je k tomu to Tčko s vývodem k budíku s minidirkou
...nestává se ti,že ta ručička občas celkem dost kolísá,nebo vibruje???
Ne, ale prdí jak když mi tam lítá komár vevnitř...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Vdo motometer je ok ale jiná cena než tyhlety pouťovky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
žádnej problém nemám, dodávaj k tomu Tčko a na přívodu k budíku je průřez škrcenej, tak že je tam jen asi 1mm dirka,navíc jsem tu silikonovou hadičku nezkracoval, aby sloužila jako zásobník a je to ok, rafika se ani nehne
to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
90PS turbo s obtokem a dělá to taky- co tam asi mohli ve fabrice udělat špatně?
MORE POWER? DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
podle mě jsou ty kmity způsobený pulzy, který vznikaj poklesem tlaku při otevíření sacího ventilu, to bych řekl, že je to hlavní, no a pak taky ty špičky atd.
to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
pulzy v sání nikdy neodstraníš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
A na jakým principu potom funguje čidlo tlaku turba že má tak konstantní hodnoty a měří bez pulzů že by antipulzátor
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jestli to bylo na mě tak: 1. čidlo je mezi sáním a turbem (velkej objem)
2. sání (sací parohy), jsou blízko ventilů, a zde budou vždy! ty je možná odstraníš cestou do budíku. čím dál od motoru, tím menší.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
No na tu vzdálenost a citlivost při jaký to pracuje by to bylo vidět mám ho místo egr ve G2 a nic divnýho to nedělá...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!