Stránka 2 z 5
Napsal: 20 úno 2008, 22:32
od miš
rici.houba píše:Huml píše:jj mám ho taky, důležitý je tu hadičku co k tomu dávaj zbytečně nezkracovat, dělá pak vlastně zásobník a omezuje to to drnčení rafiky, navíc je k tomu to Tčko s vývodem k budíku s minidirkou
...nestává se ti,že ta ručička občas celkem dost kolísá,nebo vibruje???
Ne, ale prdí jak když mi tam lítá komár vevnitř...

Napsal: 20 úno 2008, 22:33
od Ladas
Vdo motometer je ok ale jiná cena než tyhlety pouťovky

Napsal: 20 úno 2008, 22:50
od waNa
mě ten budik od brown c. taky narpowal a třepala si mi ručička a chrastil ale už ho nemám moje mladá mi ho rozbila

budík
Napsal: 20 úno 2008, 22:54
od oldaf
Pátej rok mám RACE-TECH a furt funguje a nedrnčí.
Napsal: 20 úno 2008, 23:11
od Huml
žádnej problém nemám, dodávaj k tomu Tčko a na přívodu k budíku je průřez škrcenej, tak že je tam jen asi 1mm dirka,navíc jsem tu silikonovou hadičku nezkracoval, aby sloužila jako zásobník a je to ok, rafika se ani nehne
Napsal: 21 úno 2008, 07:59
od Ondřej Krákora
Přesně tak, drnčí vám to jen kuli tomu že tam nemáte to T se zmenšenym průměrem! Budík zato nemůže.
Napsal: 21 úno 2008, 08:28
od Bóďa
Já to mám před budíkem "zaškrcené" hrotem inj. stříkačky a bez vibrací.
A hadička od motoru měří 5 ( slovy pět ) metrů a žádná prodleva.

Napsal: 21 úno 2008, 10:00
od Stingray
Joooo drnčí vole co s tím?
to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
Napsal: 21 úno 2008, 10:30
od tomjety
myslíte teda,že pokud to někde zúžim,třeba tim T tak to bude OK,
přívodní hadice je dlouhá 4 m a drnčí to fakt jako k..va
díkes
Napsal: 21 úno 2008, 22:13
od Bóďa
Stingray píše:Joooo drnčí vole co s tím?
to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
90PS turbo s obtokem a dělá to taky- co tam asi mohli ve fabrice udělat špatně?

Napsal: 21 úno 2008, 22:34
od Huml
podle mě jsou ty kmity způsobený pulzy, který vznikaj poklesem tlaku při otevíření sacího ventilu, to bych řekl, že je to hlavní, no a pak taky ty špičky atd.

Napsal: 21 úno 2008, 22:35
od Smoke
Stingray píše:Joooo drnčí vole co s tím?
to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
pulzy v sání nikdy neodstraníš
Napsal: 21 úno 2008, 22:52
od Ladas
A na jakým principu potom funguje čidlo tlaku turba že má tak konstantní hodnoty a měří bez pulzů

že by antipulzátor

Napsal: 21 úno 2008, 22:58
od Smoke
jestli to bylo na mě tak: 1. čidlo je mezi sáním a turbem (velkej objem)
2. sání (sací parohy), jsou blízko ventilů, a zde budou vždy! ty je možná odstraníš cestou do budíku. čím dál od motoru, tím menší.
Napsal: 21 úno 2008, 23:01
od Ladas
No na tu vzdálenost a citlivost při jaký to pracuje by to bylo vidět mám ho místo egr ve G2 a nic divnýho to nedělá...