Stránka 2 z 3
Napsal: 29 úno 2008, 11:24
od bobo
p.e-t.r píše:Myslel jsem jako ze je tento typ oktavie 1.9TDi 66kw r.v. 03 v plne vybave ( v ty dobe co se davalo do techto oktavek to ma - cira optika vyhr. sedacky, ESP, vse v elektrice ). Takze v pripade ze je menena jen RJ tak kdybych nebyl s vykonem spokojen tak by stacilo dokoupit trysky? - pro auto jdu dneska tak se musim do odpoledne rozhodnout ( ale laka me to ze se vi o puvodu auta je to servisovany daj zaruku - v pripade ze by vykon 81kW nemela tak tam na ne muzu vlitnout, je to primo ze servisu skoda ) - koupit auto v bazru tak si myslim ze to je vetsi risk nez takle ve znackove prodejne. I kdyz jedna z mych priorit pri koupi auta bylo tech 81kW - takze by me docela vadilo kdyby to ten vykon nemelo. A nevite nekdo ( mozna to je nesmyslna otazka ) - jak se to da pri jizde poznat ze to ma vetsi vykon nez tech 66kW???? Diky moc vsem
změřit časy, např. pružnost na 4 st. rovinka 80-120 km/h. Někdo ať napíše, jestli nemá u 66 kW údaje. Hmotnost +-50 kg a venkovní teplota by v tomto případě snad takovou roli hrát neměli..
Napsal: 29 úno 2008, 18:24
od JasteR
p.e-t.r píše:Myslel jsem jako ze je tento typ oktavie 1.9TDi 66kw r.v. 03 v plne vybave ( v ty dobe co se davalo do techto oktavek to ma - cira optika vyhr. sedacky, ESP, vse v elektrice ). Takze v pripade ze je menena jen RJ tak kdybych nebyl s vykonem spokojen tak by stacilo dokoupit trysky? - pro auto jdu dneska tak se musim do odpoledne rozhodnout ( ale laka me to ze se vi o puvodu auta je to servisovany daj zaruku - v pripade ze by vykon 81kW nemela tak tam na ne muzu vlitnout, je to primo ze servisu skoda ) - koupit auto v bazru tak si myslim ze to je vetsi risk nez takle ve znackove prodejne. I kdyz jedna z mych priorit pri koupi auta bylo tech 81kW - takze by me docela vadilo kdyby to ten vykon nemelo. A nevite nekdo ( mozna to je nesmyslna otazka ) - jak se to da pri jizde poznat ze to ma vetsi vykon nez tech 66kW???? Diky moc vsem
Nejlepsi snad kdyz se projedes ve vice octavkach ne? preci nejde hned kupovat prvni auto na ktery narazis, vzal bych se ke koupi nekoho od fochu nebo si nechal auto proverit technikem z jineho servisu... (Jinak v roce 2003 byla nejvyssi vybava model LaurinKlement a i tam se na plnou palbu samodrejme spusta veci priplacelo, jak sem psal jako Velka Navi Dx, Xeny, ESP- neASR, kuze, atd. tohle vse maji Octavky od Faceliftu 8/2000...ale aspon poud mas opravdu ESP na 66kw TDi tak budes mit aspon kotouce misto bubnu...)
Jiank vykon se da samodrejme zmerit na brzde...
abc
Napsal: 29 úno 2008, 19:55
od lapsho
hlavne sa neodrbat ako ja. Vyskusal som VW Golf Variant 66 a aj Oct1 66kW a vlozenim RJ do 66kW zarucene neni vhodna volba. Skor pozerat na skryte vady pretoze sa da jazdit bez Televizora v aute ako ked niekde najdes zlomene tiahlo, snimac zatazenia,problemy s ESP alebo tam najdes ziadne airbagy, zlomeny slimak,zatekanie do auta alebo kable postikane,ze sa ti nesnivalo v zivote o takom stave a omnoho viac. Hned po kupe odporucam premerat lak, VAG a do servisu na KOMPLET prehliadku !!! Neni vsetko zlato co sa leskne.
Skyte ci neskryte vady ???
Kvalitna ojebavka
Akoze to mal byt " Airbag" Mohlo by mi to zachranit kozu ?

Napsal: 29 úno 2008, 20:49
od p.e-t.r
Tak jsem auto nakonec koupil ( doufam ze jsem si nenasr.... do bot ). Tak nevim s tou vybavou ale ma toho fakt dost ( ESP, tempomat, xenony, lity kola, zrcatka a okna v elektrice, zadni sterac, tazny zarizeni, CD prehravac .... mozna dalsi na vsechno nevzpomenu ) - nevim o tohle nejde jestli je v plny palbe nebo ne ( no asi teda ne kdyz to neni v kuzi ani navigace neni ). Ten motor si necham asi nekde zmerit protoze se me zda ze to musi mit vic jak tech 66kW ( doufam v to ) - taky by me docela zajimalo kolik to ma ve skutecnosti. Ted by me ale jeste zajimalo jak to je s tim vykonem - kdyz mam v technicaku ze ma 66kW a auto je predelany na vetsi vykon tak se musi prepsat technicak??????? - prosim jeste o info: - kolik stoji zmereni vykonu na brzde??? - dik za odpovedi
Napsal: 29 úno 2008, 20:59
od lapsho
kolko ma vykon vies len ty. neviem ci policajti chodia po ulici s VAGom alebo na STK.
Napsal: 29 úno 2008, 22:09
od JasteR
p.e-t.r píše:Tak jsem auto nakonec koupil ( doufam ze jsem si nenasr.... do bot ). Tak nevim s tou vybavou ale ma toho fakt dost ( ESP, tempomat, xenony, lity kola, zrcatka a okna v elektrice, zadni sterac, tazny zarizeni, CD prehravac .... mozna dalsi na vsechno nevzpomenu ) - nevim o tohle nejde jestli je v plny palbe nebo ne ( no asi teda ne kdyz to neni v kuzi ani navigace neni ). Ten motor si necham asi nekde zmerit protoze se me zda ze to musi mit vic jak tech 66kW ( doufam v to ) - taky by me docela zajimalo kolik to ma ve skutecnosti. Ted by me ale jeste zajimalo jak to je s tim vykonem - kdyz mam v technicaku ze ma 66kW a auto je predelany na vetsi vykon tak se musi prepsat technicak??????? - prosim jeste o info: - kolik stoji zmereni vykonu na brzde??? - dik za odpovedi
...vykon zmerit jde ceny od litra do 2t,- ale pochop ze 66ma kapatka trysky a kdyz tam das jednotku z 81 tak tomu jen uskodis pojede to min a pujde tam mene paliva....
mereni pomoci brzdy MotoComTest treba tady kde meri DP-
http://www.dragster.cz/files/prezentace/svandrag.html
Napsal: 29 úno 2008, 23:31
od pafka
p.e-t.r píše:Tak jsem auto nakonec koupil ( doufam ze jsem si nenasr.... do bot ). Tak nevim s tou vybavou ale ma toho fakt dost ( ESP, tempomat, xenony, lity kola, zrcatka a okna v elektrice, zadni sterac, tazny zarizeni, CD prehravac .... mozna dalsi na vsechno nevzpomenu ) - nevim o tohle nejde jestli je v plny palbe nebo ne ( no asi teda ne kdyz to neni v kuzi ani navigace neni ). Ten motor si necham asi nekde zmerit protoze se me zda ze to musi mit vic jak tech 66kW ( doufam v to ) - taky by me docela zajimalo kolik to ma ve skutecnosti. Ted by me ale jeste zajimalo jak to je s tim vykonem - kdyz mam v technicaku ze ma 66kW a auto je predelany na vetsi vykon tak se musi prepsat technicak??????? - prosim jeste o info: - kolik stoji zmereni vykonu na brzde??? - dik za odpovedi
to snad bude lepší , kdy ž k někomu zajedeš, koukne Vagem na verzi jednotky, a podíváte se na trysku jaká tam je, a víš hned na čem jseš, podle toho se v pohodě zařídíš dál

Napsal: 29 úno 2008, 23:48
od dyk
Jestli menili cele trysky tak by se to mohlo poznat i podle barevneho oznaceni.Jsou to takove male tečky u prepadovych hadicek.Ty barvy jsou myslim modra zelena a kavova.Musi ti tady ale nikdo jeste poradit ke kolik kw patri jaka barva.Snad jsem to napsal spravne
Napsal: 01 bře 2008, 07:27
od p.e-t.r
Tak nejdriv zajdu za nekym kdo me zmeri vykon a zjisti co tam je vubec za trysky ( abych vedel na cem jsem ). Jak jsem psal uplne ze zacatku ze tam je vymenena jen RJ tak jsem se na to ptal jeste jednoho prodejce a ten me rikal zase neco jinyho ( jeden ze je uprava delala primo ve znackovem servisu a menena jen RJ a ted druhy ze upravu delal nekdo kdo se tim zabyva - takze to zase az tak jisty neni ze tam je menena jen RJ ).
Takze teda kdyz je ze 66-tky udelana 81-icka tak se to do technicaku nepise????
Napsal: 01 bře 2008, 08:03
od extrem
pokial chces platit vacsiu poistku, tak si to daj zapisat, ale myslim ze to uz je prestavba
Napsal: 01 bře 2008, 09:33
od Ladas
extrem píše:pokial chces platit vacsiu poistku, tak si to daj zapisat, ale myslim ze to uz je prestavba
U nás se zatím na výkon nehraje... v De a na Slováči jo...

Napsal: 01 bře 2008, 16:21
od waNa
a nemá nikdo z okolí tu samou 66kw apak by ses wní swezl, a pak w té swoji budoucí, nebo nemá nikdo stolici na měření wykonu pak bys to měl asi nejjednodušejší

Napsal: 01 bře 2008, 16:45
od JasteR
p.e-t.r píše:Tak nejdriv zajdu za nekym kdo me zmeri vykon a zjisti co tam je vubec za trysky ( abych vedel na cem jsem ). Jak jsem psal uplne ze zacatku ze tam je vymenena jen RJ tak jsem se na to ptal jeste jednoho prodejce a ten me rikal zase neco jinyho ( jeden ze je uprava delala primo ve znackovem servisu a menena jen RJ a ted druhy ze upravu delal nekdo kdo se tim zabyva - takze to zase az tak jisty neni ze tam je menena jen RJ ).
Takze teda kdyz je ze 66-tky udelana 81-icka tak se to do technicaku nepise????
...a proc by se to melo psat? ja mam z 66tky nakych 135Kw a taky to nemam psany v TP

..pokud te zajima jakej mas vykon tak to zmer a uvidis.. jesti to ma 81ckove trysky (pak by ale byla blbost menit RJ to by pak jelo min) ...
Napsal: 01 bře 2008, 16:50
od bobo
p.e-t.r píše:Tak nejdriv zajdu za nekym kdo me zmeri vykon a zjisti co tam je vubec za trysky ( abych vedel na cem jsem ). Jak jsem psal uplne ze zacatku ze tam je vymenena jen RJ tak jsem se na to ptal jeste jednoho prodejce a ten me rikal zase neco jinyho ( jeden ze je uprava delala primo ve znackovem servisu a menena jen RJ a ted druhy ze upravu delal nekdo kdo se tim zabyva - takze to zase az tak jisty neni ze tam je menena jen RJ ).
Takze teda kdyz je ze 66-tky udelana 81-icka tak se to do technicaku nepise????
promiň,asi mi to uteklo,ale proč vůbec měnili ŘJ ?
Napsal: 01 bře 2008, 17:23
od Slavkov
Ladas píše:extrem píše:pokial chces platit vacsiu poistku, tak si to daj zapisat, ale myslim ze to uz je prestavba
U nás se zatím na výkon nehraje... v De a na Slováči jo...

... ale hraje

třeba u Wustenrot.... díky tomu je to ideální volba např. pro staré ameriky s velkým objemem a do toho výkonu se vejdou