Plechovka na turbu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

no tak nevim co je to ten (wastegate) asi sem blb ale nevim no a na te plechovce neni šrobek na rekugulaci te pružiny a nebo sem se špatne podival ale neviděl sem ho tam a ty hadičky mam odpojit???
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

to je ta plechovka zboku a ty hadičky co odni vedou se maji odpojit a utěsnit :? :?




Obrázek
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

A je tam nejaka regulace toho tlaku nebo neni???????
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

nic??????????????
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

sory, ale z té fotky nic nevidím. regulaci to určitě má- na táhlu tyčky ovládající wastegate (ventil)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

stohohle už neco poznaš???? doufam že jo byl bych rad kdyžtak my tam udělej sipky nebo neco at vim co mam udělat diiik mooc :? :?






Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

paráda!!
Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

jo dik ted je my to uplně jasne!!
no a chci se ješte zeptat o kolik asi pujde tlak nahoru, neodejde my tam neco a ten regulačni ventyl je asi ta černa krabička že???? :?
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

:? :? :? :? :?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jak stoupne tlak? to je různé, na každým motoru jinak, ale řádově o 0.5baru. chce to budík na tlak
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

no budik musim sehnat a jen doufam at mi nic neodejde!!!!!!!!
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

sem sehnal manometr ale je uplne na hovno ručička se klepe jak blazen mam budik do 2,5 KPa to by mělo jit ne to je už dost silna pružinka aby se to netřepalo a tlačito asi 0,6 to je normal nebo tomu neco je potože jak sem čet tak ma tlačit 0,8 :? :?

Origoš měřak na tlak turba by se neměl třepat že?????????
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Jak pise Smoke ze se ma ta hadicka odpojit a ucpat tak jsem tam vzdy narval 6 nebo 8 kulatinu asi 1 cm dlouhou ted nevim presne co tam pasuje a provrtal jsem to slabym vrtackem aby to turbo neslo az na doraz a vydrzelo.Bal jsem se ze se prefoukne a lehne,ale take jsem se setkal s tim ze tam byla strcena kulicka z loziska a fungovalo to.Jen nevim jak dlouho (LOL)
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Flexa
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 25 úno 2008, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flexa »

tak že pokud to dobře chapu tak když vrtnu do te kulatiny malou dirku tak tama pujde častečny tlak s turba ven že tim to turbo nepujde do plna a jak ma byt asi velka ta dirka 2mm?????
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Jj.vrtal jsem to 1,5mm.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“