Stránka 2 z 3
Napsal: 17 kvě 2006, 19:57
od Jim
je to TDI PD 66kW....docela přiškrcená verze...snad nekecám, někde jsem to viděl...

Napsal: 17 kvě 2006, 20:17
od win
da se to na tom motoru nak poznat?? resp vycist z toho cisla motoru
Napsal: 17 kvě 2006, 21:22
od valys
win píše:da se to na tom motoru nak poznat?? resp vycist z toho cisla motoru
pošli mim přes SZ tvůj Win kod čísla kastle a podíváme se na to copak to máš za stroj...
Napsal: 17 kvě 2006, 21:23
od Jim
no, možná kdybys sundal kryt motoru, tak snadno poznáš, zda je to PD, či klasický rotační TDI
Napsal: 17 kvě 2006, 21:25
od Andre
přiznám se, že je to pro mě skutečně novinka, pokud je to rotační čerpadlo, tak positivní

Napsal: 17 kvě 2006, 21:53
od chiptuning
kod motoru BRU je to pd podle katalogu dilu rozvod bez hydraul.napinaku
Napsal: 18 kvě 2006, 05:17
od Andre
Zajímavé, že Etos o tom nic neví, nebo teda v roce 2004 nevěděl.
Napsal: 18 kvě 2006, 09:12
od mvolesko
do T5 se davala i 85k verze TDIPD, tohle bude taky TDIPD, v GIV byl ANU 90k TDIPD
Napsal: 18 kvě 2006, 10:16
od win
je to BRU 053825
muzu vzit fotak a jit neco vyfotit, kdyz mi reknete jak sundat ten kryt:o)
valys píše:pošli mim přes SZ tvůj Win kod čísla kastle a podíváme se na to copak to máš za stroj...
poslano
Napsal: 18 kvě 2006, 11:42
od mvolesko
win píše:je to BRU 053825
muzu vzit fotak a jit neco vyfotit, kdyz mi reknete jak sundat ten kryt:o)
valys píše:pošli mim přes SZ tvůj Win kod čísla kastle a podíváme se na to copak to máš za stroj...
poslano
kryt by tam mel bej jen nacvaklej, ale klidně to vyfoť i s krytem

Napsal: 18 kvě 2006, 12:17
od win
omlouvam se za kvalitu, foceno mobilem
ten kryt je pridelanej min jednim sroubkem, nerad bych neco ulomil - nvm kde a za co to tam drzi:)
Napsal: 18 kvě 2006, 13:26
od Jim
win: tak to je PD, bez debat....

Napsal: 18 kvě 2006, 15:12
od valys
Jelikož sem nemohu našlapat obrázek, tak dám aspoň odkaz s bližším infem...
http://valys.humlak.cz/Golf
Napsal: 18 kvě 2006, 15:14
od valys
win píše:omlouvam se za kvalitu, foceno mobilem
ten kryt je pridelanej min jednim sroubkem, nerad bych neco ulomil - nvm kde a za co to tam drzi:)
Tak tehle kryt tam drží nacvaklej na takovejch kolíčkách v gumách.. pokud se nepletu.. měl bys to sundat celkem rázným trhnutím nahoru a vycvakne se ti to.. nemáš se čeho bát..
Napsal: 18 kvě 2006, 15:42
od win
diky moc za odpovedi, zitra sem este hodim foto bez toho krytu (snad)
dokazu jen takhle "povrchove" zjistit co tam je za turbo, nebo to nekdo vi,??;)
jo a kdyz je to tedy PD >je to lepsi vychozi stav pro zvysovani vykonu?
(btw je tu este nekdo s BRU motorem?)