Napsal: 11 črc 2010, 12:20
niekto to tu uz riesil ze odvzdusnoval a nič a nič....tušim mal KO čerpadlo. Ale ináč je to o nervy, hlavne keď čerpadlo dlhšie stojí bez nafty a podobne, sa natrápiš.
pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...embro píše:pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
phanomen píše:no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...embro píše:pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
Takze cerpadlo nehlasi chyby, naftu posila ke vstrikum a stejne to nejde, to je hruza. Ja mam 1.9 afn a to je pohodicka, porad slape. Zitra se mi dostane do rukou to puvodni co tam bylo, tak se chci presvedcit ze je to stejny, jak to poznam, je tam nejake cislo? Ten kluk mi tvrdil ze se k temhle motorum davali 4 cerpadla, A,B,C,D a ze A a B jsou spolu zamenny a ze C a D jsou spolu zamenny. No a ze v tomhle aute bylo kdysi nejaky z ty prvni dvojce, pak to nekdo predelal na tu druhou dvojci, par let to jezdilo a ted konecna.... Je to spanelska vesnice pro mne, tak diky vsem za rady...embro píše:phanomen píše:no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...embro píše: pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
na cerpadlo aretacia tusim 6 vrtak a vacku uvidis ked das dole vakuovku a nemas problem. Behom pol hod aj keby to bolo zle nastavene. Ale stale je moznost ze je to cerpadlo zle. Tymto cerpadlam staci tyzden mimo auta a je po nich. Co uz vp44 je najhorsie co bosch vyrobil. ...teda ak neratam modifikaciu psg16 u opla.
Ja uz zacinam verit ze mohlo:-)josef10 píše:co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?
Jo umře, když je bez nafty, normalne vyrezne. U teh 2,5 to je boj hosi, osvedcil se až balonek s Peugota Boxer na privod k cerpadlu a pumpovat až bude tvrdej,pumpovat dal a tocit. Pokud bude tvrdo a bude plyvat naftu bez bublin u vstriku tak je cerpadlo KO. Pro jistotu to natoc pres start sprej, treba se odvzdusní a chytne. To cerpadlo je stejnej kram jak v Opleh DTIphanomen píše:Ja uz zacinam verit ze mohlo:-)josef10 píše:co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?