Stránka 2 z 3

Napsal: 11 črc 2010, 12:20
od midnight_man
niekto to tu uz riesil ze odvzdusnoval a nič a nič....tušim mal KO čerpadlo. Ale ináč je to o nervy, hlavne keď čerpadlo dlhšie stojí bez nafty a podobne, sa natrápiš.

Napsal: 11 črc 2010, 12:56
od embro
Na odvzdusnenie dost pomoze srartovaci spray
chvilku podrzat v otackach a mas odvzdusnene. Ale
s tym immo fakt neviem. Ja '04 som to musel prisposobit.
Robil som to cez supervag a tam to je v komfortnych funkciach
takze normalny postup nepoznam. Ale urcite je to nejako cez login
lebo som musel zadavat tajne cislo.

Napsal: 11 črc 2010, 13:49
od phanomen
on mel asi KO to prvni cerpadlo,tak tam dal z ty bouracky a porad nic. Ja si myslim ze to bude zr tam je vzduch. Asi to teda necham vrcet na start sprej:-)

Napsal: 12 črc 2010, 10:25
od phanomen
tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?

Napsal: 12 črc 2010, 18:24
od embro
phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.

Napsal: 12 črc 2010, 18:51
od phanomen
embro píše:
phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...

Napsal: 12 črc 2010, 19:28
od embro
phanomen píše:
embro píše:
phanomen píše:tak kontrolka zhaveni pri startovani nesviti, nafta strika od vsech trubicek ke vstrikum, hadicka pro privod nafty je bez bublin,ale auto vrci jen na start sprej. Pamet zavad je prazdna. Jeste mne napadlo, jestli ten malej reminek co pohani cerpadlo neni blbe, nevite kde tyhle motory maji origo znacky na cerpadlo a na rozvody?
pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...

na cerpadlo aretacia tusim 6 vrtak a vacku uvidis ked das dole vakuovku a nemas problem. Behom pol hod aj keby to bolo zle nastavene. Ale stale je moznost ze je to cerpadlo zle. Tymto cerpadlam staci tyzden mimo auta a je po nich. Co uz vp44 je najhorsie co bosch vyrobil. ...teda ak neratam modifikaciu psg16 u opla.

Napsal: 12 črc 2010, 20:04
od phanomen
embro píše:
phanomen píše:
embro píše: pozri este startovaciu davku pri starte. Ked bude stupat a nechiti tak bude to cerpadlo ko.
no jeste se chci presvedcit ze to vstrikuje ve spravnou dobu, tak chći najit data nastaveni...

na cerpadlo aretacia tusim 6 vrtak a vacku uvidis ked das dole vakuovku a nemas problem. Behom pol hod aj keby to bolo zle nastavene. Ale stale je moznost ze je to cerpadlo zle. Tymto cerpadlam staci tyzden mimo auta a je po nich. Co uz vp44 je najhorsie co bosch vyrobil. ...teda ak neratam modifikaciu psg16 u opla.
Takze cerpadlo nehlasi chyby, naftu posila ke vstrikum a stejne to nejde, to je hruza. Ja mam 1.9 afn a to je pohodicka, porad slape. Zitra se mi dostane do rukou to puvodni co tam bylo, tak se chci presvedcit ze je to stejny, jak to poznam, je tam nejake cislo? Ten kluk mi tvrdil ze se k temhle motorum davali 4 cerpadla, A,B,C,D a ze A a B jsou spolu zamenny a ze C a D jsou spolu zamenny. No a ze v tomhle aute bylo kdysi nejaky z ty prvni dvojce, pak to nekdo predelal na tu druhou dvojci, par let to jezdilo a ted konecna.... Je to spanelska vesnice pro mne, tak diky vsem za rady...

Napsal: 12 črc 2010, 20:50
od josef10
co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?

Napsal: 12 črc 2010, 21:35
od phanomen
josef10 píše:co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?
Ja uz zacinam verit ze mohlo:-)

Napsal: 13 črc 2010, 07:38
od chosepm
A co ten předvstřik???
Já měnil ted na AFB s koncovým číslem 106D a dával jsem starší repas DX.
Ale bylo mi řečeno, že tam jde i 106A.
V Etce jako náhrady uvedený nejsou a taky mi bylo řečeno, že pro manuál a tiptronic jsou jiná.

Napsal: 13 črc 2010, 08:32
od phanomen
tak cerpadlo ma rozvody postaveny dobre.

Napsal: 26 črc 2010, 13:52
od phanomen
Tak jsem vyndal vstrik. Nafta az ke vstriku jde,ale zkrze vstrik neprojde. Vstrik otvira ve 210atm.

cau

Napsal: 26 črc 2010, 17:43
od spyder
pri startovani povol palivove potrubie ku vstreku nafta musi striekat dost sylno nie len tak prskat.ked cerpadlo po vymene dlho toci bez paliva tak sa opotrebuje a strati tlak cize nenatlaci a vstrek neotvory.vag nevipise chybu je poskodene cerpadlo mechanicky.cerpadlo off.

Napsal: 26 črc 2010, 20:37
od Zdeněk M
phanomen píše:
josef10 píše:co je na tom pravdy, kdyz jsem namontoval vstrikovaci cerpadlo do ASV motoru a rok nebylo zalite naftou tak vubec po namontovani nefungovalo. Pritom to cerpadlo jsem demontoval sam osobne z ASV motoru ktery normalne jezdil.... Mohlo to nezalite cerpadlo nejak umrit?
Ja uz zacinam verit ze mohlo:-)
Jo umře, když je bez nafty, normalne vyrezne. U teh 2,5 to je boj hosi, osvedcil se až balonek s Peugota Boxer na privod k cerpadlu a pumpovat až bude tvrdej,pumpovat dal a tocit. Pokud bude tvrdo a bude plyvat naftu bez bublin u vstriku tak je cerpadlo KO. Pro jistotu to natoc pres start sprej, treba se odvzdusní a chytne. To cerpadlo je stejnej kram jak v Opleh DTI