Vento TDI 1Z houpe, cuká, někdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

mvolesko píše:
Batezip píše:A kdyz uz bych teda menil ridici
mužeš je klidně jen vyměnit, akorad si musis dát pozor aby měl ten řídící vstřik spravně póly
Jak to myslíš póly?Tam se dá něco zaměnit???
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
VenTDIčka
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 bře 2006, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od VenTDIčka »

Jsou to vstřiky a někdy musíš vyměnit všechny ne jen ten řídící. My to měli taky vyměnili jsme jen řídící a pořád nám to cukalo.Pak jsme vyměnili ostatní a je klid :-)
Miluji auta. A hlavně ta rychlá.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Dnes jsem zjistil podivnou věc, dělal jsem si diagnostiku na VAGu a když jsem byl v motoru a dal měřené hodnoty myslím 013, tak se tam zobrazují aktuální odchylky ve střikovaném množství pro každý válec, jsou tam 4 pole, ale hodnoty byly jen ve třech (-0,05) (0,05) (0,64) ( )
je to normální??? Motor 1Z
Nafta patří do TDi!
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

VenTDIčka píše:Jsou to vstřiky a někdy musíš vyměnit všechny ne jen ten řídící. My to měli taky vyměnili jsme jen řídící a pořád nám to cukalo.Pak jsme vyměnili ostatní a je klid :-)
Už jsem si sehnal vstřiky a hned všechny, ale od tý doby co je mám doma připravený, tak to ani jednou necuklo, tak ještě s výměnou počkám.

Toledak: Nejsem si 100% jistej, ale myslim, že jsem to tak měl taky, jen tři hodnoty. Taky motor 1Z
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“