Problém s mech. klima na B5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Passat235 píše:
1pavel píše:
pafka píše:mě to taky dělá chlaďař který s autama má společného akorat to, če s ním jezdí, a všechny servisy na klimu strčí do kapsy, kontrola za chodu, vstup -výstup atd,, a cena je taky jinde, akorát ho budu muset naučit měnit pylový filtr :D
Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně (rofl) :kun:
To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !

Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo :roll:
jo vteřinovým to bude držet (rofl) (rofl) (rofl) Podívej se na ty větráky !
TDI 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 16 úno 2008, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od TDI 81 »

Proto jsem napsal aby jsi nechal odsát chladivo. Oni ti ho tam po opravě zase vrátí. A holendry jsou opravdu těsněné O kroužky, většinou jdou znovu použít.
Passat235
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 kvě 2007, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: středočeský

Příspěvek od Passat235 »

1pavel píše:
Passat235 píše:
1pavel píše: Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně (rofl) :kun:
To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !

Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo :roll:
jo vteřinovým to bude držet (rofl) (rofl) (rofl) Podívej se na ty větráky !
Tak po zapnutí klimy se větrák nerozeběhne, ale celkem záhy se jedna trubka zahřeje a druhá ochladí. Jo a je slyšet cvaknutí spojky kompresoru.
Vadí něčemu, že se nerozeběhne ten větrák ? Třeba ještě nebylo potřeba chladit ?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Passat235 píše:
1pavel píše:
Passat235 píše: To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !

Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo :roll:
jo vteřinovým to bude držet (rofl) (rofl) (rofl) Podívej se na ty větráky !
Tak po zapnutí klimy se větrák nerozeběhne, ale celkem záhy se jedna trubka zahřeje a druhá ochladí. Jo a je slyšet cvaknutí spojky kompresoru.
Vadí něčemu, že se nerozeběhne ten větrák ? Třeba ještě nebylo potřeba chladit ?
Větrák musí běžet , jestliže se stlačený plyn v chladiči neskapalní jde horký do výparníku a spíš ti to topí .
Domanický Jozef
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 17 črc 2008, 16:43
Odpovědi: 0

Klíma

Příspěvek od Domanický Jozef »

Ventilátor bežať musí ale môže nabehnúť neskôr.Môže bežať v dvoch alebo troch rýchlostiach podľa typu a tlaku na vysokotlakej strane.Ak nezapne vôbec,tak ochrana pri niakych 25 atmosférach tlaku na vysokotlakej strane vypne kompresor.Tak isto by ho vypla aj pri upchanom okruhu(nízky tlak na sacej strane).Ak by bol okruh len pripchaný,tak namrza od mista pripchania.Ak kompresor beží,jedna trubka (tá hrubšia) je ľadová a tá tenšia horúca a predsa to nechladí,tak to vidím skôr na niečo s dopravou vzduchu do kabíny ako poruchu chladenia (niaka zavretá klapka a pod.)
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

1)málo chladiva
2)zacpanej ventil

projevuje se to podobně

Při 2) bejvá na ventilu hrouda námrazy

chladař si změří tlaky,koukne se na ventil,jestli jedou všechny ventilátory
tak jak maji
a je jasno....
POZOR na to....
Jinak z principu když se snižuje teplota na výparníku při tj.1) a 2)
tak se automaticky zvyšuje teplota na kondenzátoru,příkon kompresoru...
a kompresor dostává zabrat(je to i slyšet)......
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“