jo vteřinovým to bude držetPassat235 píše:To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !1pavel píše:Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádněpafka píše:mě to taky dělá chlaďař který s autama má společného akorat to, če s ním jezdí, a všechny servisy na klimu strčí do kapsy, kontrola za chodu, vstup -výstup atd,, a cena je taky jinde, akorát ho budu muset naučit měnit pylový filtr![]()
Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo
Problém s mech. klima na B5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak po zapnutí klimy se větrák nerozeběhne, ale celkem záhy se jedna trubka zahřeje a druhá ochladí. Jo a je slyšet cvaknutí spojky kompresoru.1pavel píše:jo vteřinovým to bude držetPassat235 píše:To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !1pavel píše: Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně![]()
Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo![]()
![]()
Podívej se na ty větráky !
Vadí něčemu, že se nerozeběhne ten větrák ? Třeba ještě nebylo potřeba chladit ?
Větrák musí běžet , jestliže se stlačený plyn v chladiči neskapalní jde horký do výparníku a spíš ti to topí .Passat235 píše:Tak po zapnutí klimy se větrák nerozeběhne, ale celkem záhy se jedna trubka zahřeje a druhá ochladí. Jo a je slyšet cvaknutí spojky kompresoru.1pavel píše:jo vteřinovým to bude držetPassat235 píše: To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !
Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo![]()
![]()
Podívej se na ty větráky !
Vadí něčemu, že se nerozeběhne ten větrák ? Třeba ještě nebylo potřeba chladit ?
-
Domanický Jozef
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 101
- Registrován: 17 črc 2008, 16:43
Klíma
Ventilátor bežať musí ale môže nabehnúť neskôr.Môže bežať v dvoch alebo troch rýchlostiach podľa typu a tlaku na vysokotlakej strane.Ak nezapne vôbec,tak ochrana pri niakych 25 atmosférach tlaku na vysokotlakej strane vypne kompresor.Tak isto by ho vypla aj pri upchanom okruhu(nízky tlak na sacej strane).Ak by bol okruh len pripchaný,tak namrza od mista pripchania.Ak kompresor beží,jedna trubka (tá hrubšia) je ľadová a tá tenšia horúca a predsa to nechladí,tak to vidím skôr na niečo s dopravou vzduchu do kabíny ako poruchu chladenia (niaka zavretá klapka a pod.)
1)málo chladiva
2)zacpanej ventil
projevuje se to podobně
Při 2) bejvá na ventilu hrouda námrazy
chladař si změří tlaky,koukne se na ventil,jestli jedou všechny ventilátory
tak jak maji
a je jasno....
POZOR na to....
Jinak z principu když se snižuje teplota na výparníku při tj.1) a 2)
tak se automaticky zvyšuje teplota na kondenzátoru,příkon kompresoru...
a kompresor dostává zabrat(je to i slyšet)......
2)zacpanej ventil
projevuje se to podobně
Při 2) bejvá na ventilu hrouda námrazy
chladař si změří tlaky,koukne se na ventil,jestli jedou všechny ventilátory
tak jak maji
a je jasno....
POZOR na to....
Jinak z principu když se snižuje teplota na výparníku při tj.1) a 2)
tak se automaticky zvyšuje teplota na kondenzátoru,příkon kompresoru...
a kompresor dostává zabrat(je to i slyšet)......
