Stránka 2 z 2
Napsal: 15 dub 2008, 22:14
od 1pavel
Passat235 píše:1pavel píše:pafka píše:mě to taky dělá chlaďař který s autama má společného akorat to, če s ním jezdí, a všechny servisy na klimu strčí do kapsy, kontrola za chodu, vstup -výstup atd,, a cena je taky jinde, akorát ho budu muset naučit měnit pylový filtr

Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně

To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !
Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo

jo vteřinovým to bude držet

Podívej se na ty větráky !
Napsal: 16 dub 2008, 07:23
od TDI 81
Proto jsem napsal aby jsi nechal odsát chladivo. Oni ti ho tam po opravě zase vrátí. A holendry jsou opravdu těsněné O kroužky, většinou jdou znovu použít.
Napsal: 21 dub 2008, 10:56
od Passat235
1pavel píše:Passat235 píše:1pavel píše: Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně

To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !
Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo

jo vteřinovým to bude držet

Podívej se na ty větráky !
Tak po zapnutí klimy se větrák nerozeběhne, ale celkem záhy se jedna trubka zahřeje a druhá ochladí. Jo a je slyšet cvaknutí spojky kompresoru.
Vadí něčemu, že se nerozeběhne ten větrák ? Třeba ještě nebylo potřeba chladit ?
Napsal: 21 dub 2008, 19:43
od 1pavel
Passat235 píše:1pavel píše:Passat235 píše:
To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !
Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo

jo vteřinovým to bude držet

Podívej se na ty větráky !
Tak po zapnutí klimy se větrák nerozeběhne, ale celkem záhy se jedna trubka zahřeje a druhá ochladí. Jo a je slyšet cvaknutí spojky kompresoru.
Vadí něčemu, že se nerozeběhne ten větrák ? Třeba ještě nebylo potřeba chladit ?
Větrák musí běžet , jestliže se stlačený plyn v chladiči neskapalní jde horký do výparníku a spíš ti to topí .
Klíma
Napsal: 10 dub 2009, 05:55
od Domanický Jozef
Ventilátor bežať musí ale môže nabehnúť neskôr.Môže bežať v dvoch alebo troch rýchlostiach podľa typu a tlaku na vysokotlakej strane.Ak nezapne vôbec,tak ochrana pri niakych 25 atmosférach tlaku na vysokotlakej strane vypne kompresor.Tak isto by ho vypla aj pri upchanom okruhu(nízky tlak na sacej strane).Ak by bol okruh len pripchaný,tak namrza od mista pripchania.Ak kompresor beží,jedna trubka (tá hrubšia) je ľadová a tá tenšia horúca a predsa to nechladí,tak to vidím skôr na niečo s dopravou vzduchu do kabíny ako poruchu chladenia (niaka zavretá klapka a pod.)
Napsal: 10 dub 2009, 06:33
od mva1
1)málo chladiva
2)zacpanej ventil
projevuje se to podobně
Při 2) bejvá na ventilu hrouda námrazy
chladař si změří tlaky,koukne se na ventil,jestli jedou všechny ventilátory
tak jak maji
a je jasno....
POZOR na to....
Jinak z principu když se snižuje teplota na výparníku při tj.1) a 2)
tak se automaticky zvyšuje teplota na kondenzátoru,příkon kompresoru...
a kompresor dostává zabrat(je to i slyšet)......