Mno to auto jsem s tim takhle uz koupil, ten chlapek rikal, ze je to turbo udajne jen zaneseny, ze s tim chalp jezdil rok bez turba. Rikam v pohode, vycistim a pujde to a ono howno.
Je mozny teda, ze jsem to turbo spatne slozil? Tam ale neni co dat spatne do kupy ne? Pac se to auto chovalo stejne uz i takhle jak jsem to dovezl, takze bych to nevidel s tim, ze jsem to udelal je, ledaze by to uz nekdo prede mnou spatne slozil. Jinak v tom turbu se da tak maximalne otocit ten prstenec jenom ne? CO otaci tema lopatkama.
Jinak to dela presne toto:
Kdyz nastartuju, rozjedu se, tak turbo zabira az na 2500ot/min a tahne az do 4500ot/min v pohode a plynule. Kdyz se auto zahreje, ci se jede sviznejsi jizdou a pak chci roztahnout nejaky kvalt delsi dobu a do tahu (poradnej kopec, plne nalozeny auto) tak to turbo proste vypne. Auto jede normalne ale predjede me kazdy auto a nema to vykon absolutne, nejde to tak rychle do otacek atp, proste bez turba. Po vypnuti a zapnuti motoru klickem, turbo naskoci. A jede to zase v pohode, do ty doby nez mu dam zase coud

Na 30km to udela klidne 5x a kdyz jedu klidnejsi jizdou tak treab jen 1x.
Dale jeste jedna vec co me zlobi, kdyz mi vypne to turbo a ja vypnu zapalovani klickem, tak mi motor stale bezi jeste nejakych 5 vterin a pak taprve se vypne. Nevim jestli to ma s tim spojitost ale docela me tohle udivuje.
Dale dnesni poznatky jsou tyto zhruba:
- nasadil jsem hadicku na turbo a nasaval, normlane se tahlo zveda, jde to ztezka ale tak o nejakej ten pulcentak to zvednu.
- u SuperBa TDi PD 96KW + chip jsem zkousel to same, jde to tam vice z tuha, min se to hybe.
Dale jsem zkousel nastartovat a koukal jsem jak se to zvedne, co jsem zpozoroval tak u SuperBa jse to tahlo zvedne mnohem vyse nez u A4. Po pridani plynu na volnobeh (vim ze se to moc nema u TDicek) se to tahlo u Superba postupne dava dolu a u A4 se temer ani nehne
