Stránka 2 z 2
Napsal: 02 čer 2006, 19:05
od Radim205D
Ja si rikal, ze to nebude jen takova shoda jmen, ses fakt machr
hodne sem se od tebe priucil co se tyce fritovani, za to ti mnohokrate dik!!
P.S.Jestli nekdy dorazis na Ostravsko tak se ozvi, sem tvym dluznikem, slivovice mam jeste dost!!

Napsal: 02 čer 2006, 19:17
od Radim205D
S tema snobakama mas recht, kdyz jsem ty diskuze na mercedes serveru procital a videl ty nechutne a nesmyslne kecy, rikal jsem si ze jeste nekdo jako ty ma chut nejakym zpusobem prispivat a nechat se zesmesnovat vesmes nekym kdo v zivote jeste ani nedrzel sroubovak v ruce natoz mel neco na svym aute upravit nebo predelat.
Napsal: 03 čer 2006, 21:49
od bobyd
jenom kte zkratle zpatecce nelze na ni jezdit pac cerpadlo fakt pumpuje fofrem ale ja to resim tak ze rano nastartuju necham to chvili bezet prepnu na olej a jedu vecer prijedu prepnu na naftu necham chvili bezet vypnu .
Jak to resite zapinate zpatecku ze zpozdenim? protoze jinak vam vlastne olej co je v cerpadle jede do nafty
Napsal: 03 čer 2006, 22:31
od Ropák
Je to tak, jak říkáš - při proplachu čerpadla jde olej do nafty. Taky jsem to měl v zimě bez problému, protože, než se motor zahřál, tak nafty o dost více spálil než ted a ředění bylo zanedbatelné. Ale, když teploty byly chvíli nad 25stupnů a parkoval jsem na slunci, přestalo mi to chytat na cvaknutí, ale musel jsem točit ráno aspon dvě sekundy, tak jsem začal odebírat naftu, která se mi naštěstí hodí do sekačky, a dočerpávat čistou, a od té doby zase startuje v pohodě na cvaknutí. Proto považuji nějaké el. dohřevy pro rychlejší ohřátí pro přepnutí na olej za dobře vyhozené peníze, pro rychlejší smrt čerpadla a vstřiků, protože někdy nejedu třeba i celý týden a olej je žívý a v pohybu - v čerpadle řádí po vypnutí jak mořská voda!!!!!!!!!
Napsal: 04 čer 2006, 08:17
od julio tabi
????????????????????????????????? julio
Napsal: 04 čer 2006, 16:38
od Maťa
pro bobyd
máš nějaký filtr na cestě od naftakanystru k čerpadlu, nebo snad ne?
otázka pro všechny: kde vy sháníte olej a za kolik?
Díky čau
Napsal: 04 čer 2006, 20:43
od bobyd
to mata : urcite si ho tam dej staci takovej ten malej benzinovej filtrik na hadici
kdyz vyskocis ven tak je tam cela asi 8smi trankova diskuze kde od koho a zakolik" nejlevnější oleje v hypermarketech"
Napsal: 04 čer 2006, 21:33
od Kuba

"
Benzinovej filtřík malej" to neni dobrý !!!!!! Když už tak se dává ten malej filtřík, ale
specielní jen pro naftu - pozná se to podle toho, že uvnitř má maličký plastový sítko s velmi jemnými oky - benzinovej filtřík tam má ten žlutej, do hvězdice složenej papír. Za prvé: Tenhle papír se rychle zanese nečistotami a za druhé při dlouhodobym působení nafty se rozpadá !!!!! Za třetí pokud se pak maličko toho papíru - kterej je teda impregnovanej - uvolní a dostane do čerpadla, kde máš tolerance mikrometrový, pak to je taky blbý !!!! Zato ten specielně "dieselovej" minifiltřík je celej ze specielního plastu,i uvnitř hlavně to sítko, takže je odolnej všemu a hlavně vysokejm teplotám předehřátýho rostlináče, což o impregnovanym, žlutym do hvězdice složenym

papíru říci nelze !
Jinak se tyhle filtry - jak u benzinu tak u dieselu - dávaj jako přídavný až na konec těsně před čerpadlo - takže až ZA hlavnim filtrem !!!! U nás friťáků se to dokonce doporučuje, protože z těch různejch výmeníků, ventilů třícestnejch, napojeníček apod. se může třeba něco (špona???) uvolnit a tak to tenhle filtřík spolehlivě zachytí !!!

Napsal: 04 čer 2006, 21:36
od Kuba
smazáno, páč omylem dvakrát

Napsal: 04 čer 2006, 21:40
od Radim205D
to Kuba: dorazila ti zprava ohledne LCD thermocontroleru ?