Čerpadlo z Octavia na Golf3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vajgl
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 25 úno 2006, 18:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vajgl »

Ja vim ze kdyz u me mela baba GIII benzina se se spatnym cerpadlem, tak sem mel doma zrovna feldu po bouracce.. Rikam to bude stejny.. Vyndal sem ho z ty feldy, a kdyzsem povolil tu matici u golfa, tak zezvrcha to vypadalo stejne, ale bylo natvrdo pridelany k nadrzi... sem to vyrval po castech :D posledni tam stejne zustala bo drzela v ty nardzi jak priibita a to z ty feldy vypadalo sice stejne, ale ty plasty a tak tak byly jiny.. Ale samotny cerpadlo samo o sobe bylo velikostne taky jiny, ale funkcnostne ok, jenze nakonec jsem zjistil ze to stary neslo kvuli tomu, ze byl u ty priruby vodletovanej drat :-) Pri tom jak sem to doloval z nadrze tak samozrejme mi popraskalo par tech cukcu vevnitr takze to nebylo moc stoprocentni :-) Ale od ty doby ji to jezdi :o))
VW Transporter 2,4 D
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
Uživatelský avatar
Maverick
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 01 dub 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Maverick »

Vajgl píše:Ja vim ze kdyz u me mela baba GIII benzina se se spatnym cerpadlem, tak sem mel doma zrovna feldu po bouracce.. Rikam to bude stejny.. Vyndal sem ho z ty feldy, a kdyzsem povolil tu matici u golfa, tak zezvrcha to vypadalo stejne, ale bylo natvrdo pridelany k nadrzi... sem to vyrval po castech :D posledni tam stejne zustala bo drzela v ty nardzi jak priibita a to z ty feldy vypadalo sice stejne, ale ty plasty a tak tak byly jiny.. Ale samotny cerpadlo samo o sobe bylo velikostne taky jiny, ale funkcnostne ok, jenze nakonec jsem zjistil ze to stary neslo kvuli tomu, ze byl u ty priruby vodletovanej drat :-) Pri tom jak sem to doloval z nadrze tak samozrejme mi popraskalo par tech cukcu vevnitr takze to nebylo moc stoprocentni :-) Ale od ty doby ji to jezdi :o))
Abych tě uved na správnou míru tak mluvíme o čerpadle z TDi co je přímo na motoru a je hnané řemenem a ne o čerpadle co je v nádrži... (LOL)
VW Golf II 1.9 TDi
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Maverick píše:No kdyby ti to nešlo tak tady furt mam čerpadlo z Oktávky...třeba tam šlapat bude... :?
Není to náhodou stejný ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Jo oktávkja a golf 4 mají stejné čerpadla.. Jinak mě už to šlape a chodí to v pohodě.. ale mám tam jednotku z cordoby gt tdi 110 ps z roku 99. ale podle mě to musí chodit i na 1Z.. ten držák čerpadla se dá přesoustružit. jinak tam pásne v pohodě.. a ten konektor se přepinuje nebo přeletuje a pohoda.. já to letoval. a chodí to v pohodě..
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Čerpadlo na 1Z mám na prodej kyby byl zájem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“