Napsal: 01 čer 2008, 16:55
Houba píše:škoušel si to ?Ladas píše:ne ale kostkový sádlo taky hoříHouba píše:Zdravim chlapi, škoušel jste někdo vyjetej volej ?vyjetej dej do kotle a máš alespoň teplo



Auta, auta, auta..
http://dieselpower.cz/forum/
Houba píše:škoušel si to ?Ladas píše:ne ale kostkový sádlo taky hoříHouba píše:Zdravim chlapi, škoušel jste někdo vyjetej volej ?vyjetej dej do kotle a máš alespoň teplo
to jo tam to stříjá ale na olej je dno litina a ten olej střáká více jakože chlazení, pokud tak pohoníš běžný motor písty propálíš nebo taky nem to je velká shoda nýhod a motor KO milošPetr H. píše:Mimochodem dá se prohnat vejfukem i vyjetej olej i sádlo. Chce to jen použít hlavu. Ale od školních let si pamatuju, že olej stříká od ojnice na dno pístu snad u každého motoru. Kdyby náhodou ne, tak se tam stejně dostane olejová tříšť a nebude jí zrovna málo. Ftip je v tom, že ti nesmí dohořívat palivo na pístu. A když náhodou jo, tak to taky ještě tak strašně nevadí, pokud se ti stačí píst chladit právě tim olejem a přez stěnu válce do vody.
olej se musí chladit jinak ptopálí píst, měřítko je asi takové pokud na olej budeš jezdit ty tak se nic nedtane pokud bude po motoru vyžadovaný výkon bagr, dozer,tak motor pujde KO milošradluk píše:Petr H.
neni pravda, nektere motory, zejmena mene namahane zazehove motory nic takoveho nevedou - chlazeni dna pistu paprskem oleje. Pouziva se to zejmena u preplnovanych motoru, myslim, ze u primych vstriku vznetovych motoru to bude uz dnes standard.
radluk píše:Petr H.
to jsou ruzne pojmy, to co se oznacuje jako chlazeni pistu olejem ostrikem oleje, znamena nucene ostrikovani skrze zvlastni trysky. Tam jiste strika olej vsude, ale chladici ucinek takoveho maleho mnozstvi na tak pomerne velke plose neni nic extra
Ptám se podruhý, už si to zkoušel nebo to sou jen keci ?slovacek.milos píše:olej se musí chladit jinak ptopálí píst, měřítko je asi takové pokud na olej budeš jezdit ty tak se nic nedtane pokud bude po motoru vyžadovaný výkon bagr, dozer,tak motor pujde KO milošradluk píše:Petr H.
neni pravda, nektere motory, zejmena mene namahane zazehove motory nic takoveho nevedou - chlazeni dna pistu paprskem oleje. Pouziva se to zejmena u preplnovanych motoru, myslim, ze u primych vstriku vznetovych motoru to bude uz dnes standard.
zkoušel asi se něco ucpalo nebo nevím šel jsem postupně z výkonu, motor netáhl je to asi dva roky, já to slyšel od kámoše z jednoho servisu že když mění plnou 5W tak nechá sednoput a naleje do nádrže, moje zkušenosti byly jiné, nakonec jsem koupil přípravek na čistění čerpadel, ten se měl aplikovat přímo do čerpadla, jsem ho dal do nádrže a výkon postupně narůstal až 1.9 jela jak před tím, tak motorový olej nikomu nedoporučuji nebo velmi opatrně, můj poměr nevím ale asi tam mohla být tak třetina oleje a dvě třetiny nafty a výsledek hrůznýHouba píše:Ptám se podruhý, už si to zkoušel nebo to sou jen keci ?slovacek.milos píše:olej se musí chladit jinak ptopálí píst, měřítko je asi takové pokud na olej budeš jezdit ty tak se nic nedtane pokud bude po motoru vyžadovaný výkon bagr, dozer,tak motor pujde KO milošradluk píše:Petr H.
neni pravda, nektere motory, zejmena mene namahane zazehove motory nic takoveho nevedou - chlazeni dna pistu paprskem oleje. Pouziva se to zejmena u preplnovanych motoru, myslim, ze u primych vstriku vznetovych motoru to bude uz dnes standard.
slovacek.milos píše:super že ti to jede mě by jen zajímalo jak si vypočítal ten výkon o 20% nárust,paradox- píše:Tak už jsem to nalil všechno do hlavní nádrže a v kanistru mám jen naftu na vyčištění vstřiků když dorazím tam kam jsem chtěl. Jinak startuje to bezvadně i na olej. Výkon vzrostl asi o 20% protože to teďka s 5 lidma jede jak když to jelo na naftu a jel jsem sám. Takže zatím spokojenost.... zvedly se i otáčky jak přiteče olej místo nafty do čerpadla. No jede to suprově a hlavně téměř zadara..
když si naliječ meřo tak všichni pýčou malý výkon . nic neušetří a ty zrovzna 20%miloš
přijed mi to změřit na tom dynamometru múžeš to tam hodit ti to pujčím, nebo mi řekni kde se na jižníá moravě takový dynamometr nachází milošradluk píše:slovacek.milos
fakt na MERO nemuzes a nemuzes a nemuzes met vyssi vykon jak na naftu, bylo by to poruseni fyzikalnich zakonu, hod to na valcovy dynamometr a pak si muzem rikat, jaky to ma vyssi vykon