Stránka 2 z 2
Napsal: 22 črc 2008, 12:34
od mori
Ladas píše:s A6 1,9 81kw 5,5

rozumnou jízdou bez problémů

mozno ti tak uakzuje PC ale realita je ina

Napsal: 22 črc 2008, 14:40
od Ladas
vidím že máš zkušenosti hádat se nebudu

Napsal: 22 črc 2008, 19:19
od Tomas.cz
Já i v Praze ujedu na nádrž cca 48l to obvykle pípne rezerva cca 800km.
Tudíž spokojenost.
Napsal: 22 črc 2008, 20:27
od mori
Tomas.cz píše:Já i v Praze ujedu na nádrž cca 48l to obvykle pípne rezerva cca 800km.
Tudíž spokojenost.
kamo ale ti mas trocha lahsie auto ako A6
Napsal: 22 črc 2008, 20:31
od Ladas
mori píše:Tomas.cz píše:Já i v Praze ujedu na nádrž cca 48l to obvykle pípne rezerva cca 800km.
Tudíž spokojenost.
kamo ale ti mas trocha lahsie auto ako A6
asi neznáš Pražskej provoz spíš stojíš než jedeš

Napsal: 22 črc 2008, 21:28
od Forest
Otcuv Superb 1,9TDI PD po DieselPower chipu +-170k jezdi v rozmezi 4,7 az 6,9 pricemz dlouhodoby prumer (dle CCS nikoliv palubniho pocitace) je 6,1 ... to je ovsem ovlivneno castymi starty a jizdou po meste. Praha -> HK bezne pod 5,5 (zapocitana jizda i po Praze).
Holt, neda se nic delat, ale Reesha to proste umi no ... otec se velice zdrahal a obaval - a ted uz premysli i o HW upravach
Mimochodem ja jsem s Golfem4 kombi ASZ motorem (PD 96/130serie) jezdil s race tryskama, ARL turbem a chipem od DP (200k+) jako prase za prumer 8,1 (dle vypisu z CCS - nemam palubni PC) ... ale jakoze kdo me zna, tak vi, ze jsem ho drzel pod krkem furt
Proste uz konecne pochop vyznam pouzivani a ladeni TDI - nejsme tak bohati (pripadne nejsme ochotni investovat tolik), abychom platili krvave penize za "trochu" adrenalinu.
Napsal: 23 črc 2008, 07:26
od este
dokonce i superbééé sem včera kodrcal po praze 2,5 BDG a jezdil sem na 5.8 l to de néé

asi mam lehkou nohu .ú)
Napsal: 23 črc 2008, 12:29
od Forest
este píše:...
2,5 za 5,8 - clovece, netlacilo Te nejaky auto zezadu?

?
