Kvalitný chiptuning na Slovensku?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: Kvalitný chiptuning na Slovensku?

Příspěvek od toby66kw »

To je cena za každý čip nebo kdyš uš máš ten krám tak je druhý pokus levnější :?
rotačky v tom seznamu nejsou (hm)
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 14 zář 2008, 12:01, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Prajem ti vela uspechov na slovenskom trhu. A nacen mi cenu tvojej upravy tvojim ponukanym flasherikom na ine komponenty . myslim ze to asi nieje spravna cesta, vzhladom ze motory su individualne.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

:D :D (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Re: BH motor

Příspěvek od Kornout »

Miso.S. píše:Niečo v okolí Bratislavi neviete? Ja bývam v Senickom okrese. To je blízko aj pri Trnave ale aj Hodonín, Breclav. BH motor je až v Martine. To je ďaleko, to sa mi oplatí ísť k Vám radšej niekde do Brna.

Mišo
Zkus kluky z profituningu, jsou i v Bratislavě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Re: Kvalitný chiptuning na Slovensku?

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

toby66kw píše:To je cena za každý čip nebo kdyš uš máš ten krám tak je druhý pokus levnější :?
rotačky v tom seznamu nejsou (hm)
ano rotacky tam nie su, upravou tychto motorv sa bohuzial zatial nezaoberame...
BH motor píše:Prajem ti vela uspechov na slovenskom trhu. A nacen mi cenu tvojej upravy tvojim ponukanym flasherikom na ine komponenty . myslim ze to asi nieje spravna cesta, vzhladom ze motory su individualne.
Myslim ze si nepochopil princip PPC tuning sytemu, tak sa ti to pokusim vysvetlit:
PPC modul (alebo ako ste ho nazvali "flasherik") sluzi na ukladanie upraveneho softwaru od firmy BSR. PPC modul sa da pouzit na jedno auto. Na kazdy typ auta/motora je iny software, ktoreho vyvoj trva priblizne 6 az 12 mesiacov. Kazdy software je starostlivo testovany na najmodernejsich pristrojoch dostupnych na trhu (napr. ROTOtest), vsetky upravy splnaju emisne normy, na kazdom individualne upravenom motore sa testuje jeho zivotnost, spravanie a atd... (BSR technici s nim najazdia minimalne 60 000km - jedine takto sa da zarucit spolahlivost chipu).

PPC modul sa jednoducho pripoji do diagnostickeho vystupu (OBDII) cez ktory sa nahra upraveny software do riadicej jednotky. PPC tuning systemu ponuka aj jedno z najvacsich vyhod, ktore konkurenica nevie ponuknut, a to je navrat k originalnemu software. Rovnako rychlo ako ste nahrali upraveny software, nahrate originalny softwaret. Je to hlavne vyhodne v tom ze nemusite navstevovat ziaden tuning servis, aby vam to vratili naspat. (usetrite cas a peniaze) Nahravanie originalnego/upraveneho softwaru mozete vykonavat kolkrat potrebujete bez akychkolvek poplatkov.

+ K PPC tuning systemu mate vsetky internetove update zdarma

8)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

To BSR-tuning.sk: Ok pominu-li že je to na jedno auto a že tady zrovna lidem o splňování emisních limitů moc nejde tak co taková speciální technika stojí řekněme na Octavia I 2001 motor ASV? ať se pohneme z místa navíc pokud si koupím tento pekelný stroj jaké můžu očekávat aktualizace a nárůst výkonu a kdo mi zaručí že k daným aktualizacím skutečně dojde? :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Ladas píše:To BSR-tuning.sk: Ok pominu-li že je to na jedno auto a že tady zrovna lidem o splňování emisních limitů moc nejde tak co taková speciální technika stojí řekněme na Octavia I 2001 motor ASV? ať se pohneme z místa navíc pokud si koupím tento pekelný stroj jaké můžu očekávat aktualizace a nárůst výkonu a kdo mi zaručí že k daným aktualizacím skutečně dojde? :roll:
Cena pre danny motor je 22 499,- SKK s 19% DPH. Vykonnostnu tabulku si mozes pozriet tu: http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... oda&id=198

To je ta chyba ze TU ludom nejde o emisie...Stale sme 30 rokov dozadu. Vo svedsku a inych vyspelejsich krajinach si ludia tuto otazku kladu neustale. A podla mna to je uprava ktora dokaze zvysit vykon rovnako ako ostatne firmy a zaroven ostatne "dobre" hodnoty motora zachovat, pripadne zlepsit (spotreba)...

Co sa tyka tych aktualizacii, aktualizacie spocivaju vo vacsine pripadov v tom, ak vyrobca zmeni originalny software...Vtedy sa vyrobocom zmeneny software nahraje do PPC modulu a cez net sa odosle do BSR databazy, kde technici za 1-5 pracovnych dni upravia software...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Dobře takže aktualizace softu na octI 2001 ASV už asi od výrobce moc očekávat nemusím neboť spadá do výběhového modelu navíc zajímal mě nárůst výkonu u motoru ASV a ne ATD jenž je zřejmě v tabulkách.A co případná záruka u vozidel co jsou ještě v garanci? nebude v řj vidět že je tam přepsaný program?Třeba A3 2007 2.0TDI 103kW?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Ladas píše:a co případná záruka u vozidel co jsou ještě v garanci? nebude v řj vidět že je tam přepsaný program?Třeba A3 2007 2.0TDI 103kW?
Ak mas nahraty upraveny software, tak nie je mozne s riadicou jednotkou nic robit. To je ochrana proti piratskemu kopirovaniu BSR software. Avsak ak budes mat nahraty originalny software, tak vsetko sa bude spravat ako original...A vycitat sa z toho neda ozaj nic podstatne.

Odkedy sme na Slovensku vsetky PPC sme predavali do aut so zarukou. Aj ja mam svoj Passat este v zaruke a mam na nom PPC uz od prvych kilmoetrov ... Ked som bol na konferencii BSR vo Svedsku, tak tam bolo povedane ze 75% PPC (tyzdene sa na celom svete preda 350 PPC) sa predava na nove auta, co je hlavnym dovodom to ze je to takmer nedetekovatelne v servisoch, ze navrat k originalu je rychly a moze sa vykonavat hocikedy a hoci kde...

K A3: vykonostnu tabulku najdes tu: http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... audi&id=14
A informacie o zrychleni najdes tu: http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... gen&id=247
Naposledy upravil(a) bsr-tuning.sk dne 14 zář 2008, 14:46, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

noo co já vím tak u EDC16 je vidět každý přepis softu a dovolím si pochybovat zě vrácením origo softu se dostane číslo přepisu na 0 já chápu že to jde prodat do nového vozu ale když se něco stane a v autorizovaném servisu zjistí že byl změněn program v řj jakýmkoliv způsobem a odmítnou mi vyměnit poškozený díl na záruku ať už turbo nebo cokoliv jiného kdo mi zaplatí opravu?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Ladas píše:noo co já vím tak u EDC16 je vidět každý přepis softu a dovolím si pochybovat zě vrácením origo softu se dostane číslo přepisu na 0 já chápu že to jde prodat do nového vozu ale když se něco stane a v autorizovaném servisu zjistí že byl změněn program v řj jakýmkoliv způsobem a odmítnou mi vyměnit poškozený díl na záruku ať už turbo nebo cokoliv jiného kdo mi zaplatí opravu?
Mno oni akurat tak vedia povedat kolko krat bol prepisany program, lenze nevedia dokazat ze ten prepisany program bol upraveny program. Ty mozes jednoducho povedat ze o nicom nevies. Tiez som sa o tomto probleme rozpraval so znamymi vo Fordackom a VW servise (Szilcar Kosice a aj v Gabriely mam spoluziaka). Obi dvaja sa zhodli ze po udajoch a pocte prepisov sa musi patrat a to sa nerobi nikde. Potom sme aj spolu po tom patrali a jednie co sme zistili ze software bol 3 krat prepisovany. V com nespociva ziadne podozrenie....

Btw "když se něco stane a v autorizovaném servisu zjistí že byl změněn program v řj jakýmkoliv způsobem" -> oni nevedia ze bol zmeneny, iba ze tam bol prepis.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ok a nejni divný když má auto 10 000km a 3x měněný soft nikdy nebylo v žádným servisu asi ano že?Proto se ptám dojde li k chybě aniž by za to mohl vámi dodávaný soft ať už třeba odejde turbo a nebo rozmázne se píst po tom že byl vadný vstřik a autorizovaný servis se bude točit na tom že jednotka je 3x přepsaná a postaví se k tomu tak že nic na garanci nepůjde a já si budu tedy podle vás tvrdit svojí "že o žádném přepisování" nevím kdo mi zaplatí opravu?Za 22500sk by nějáká záruka být mohla a ne jen doporučení tvrdit že o ničem nevím...určitě nebudou pátrat po tom co odejde turbo ale při placení opravy nad 150tis(výměna turba vedení vzduchu a motoru)by je to zajímat mohlo ne?dáme teď mimo možnost že jezdím do autorizovaného kde mám svého známého a ten tuto možnost přehlídne....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

za te peniaze by mala byt zaruka a nie vyhovorka ze o ničom neviem to určite nefunguje toto som našiel na stranke jednej Bratislavskej stranke .
Reset počítadla programovacích pokusov

V riadiacich jednotkách VAG EDC16 pri programovaní dochádza k navýšeniu počtu programovacích pokusov vždy o 1. Preto robíme resetovanie počtu programovacích pokusov po úprave jednotky motoru naspäť na 0. Vďaka tomu neprichádzate o záruku.



Neprídete o záruku

Pokiaľ máte vozidlo ešte v záruke, ponúkame v prípade poruchy možnosť uvedenia softwaru do pôvodného stavu.




Tak isto sa zaoberaju chipovanim a za ine peniaze davaju soft na mieru spravia hned aj diagnostiku počitam ze tak za polovicu (LOL)


odkaz : http://www.diesel-technology.sk/
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no právě o to mi jde co já vím tak tady to bude umět nejeden člověk a Bh motor si s tím taky určitě poradí že :D ....sice mít doma krabičku za 22500,-sk je určitě dobrá věc :roll: ale podle mě se vyplatí jezdit k odborníkům ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Já furt nechápu jestli, to můžeš použít víckrát na stejní motor nebo ne (wallbash) jako ve dvou autech

A ten prodavač neví že ASV je rotačka (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“