Stránka 2 z 3

Napsal: 27 črc 2006, 07:53
od anydraj
Tyhle motory jsou celkem vpohode,az na odchazejici tlumeni v setrvaku a u prvnich 103kW vada v prosakovani nafty okolo vstrikovacu.Ale to uz je pry vyreseno.Chipovat to jde bez problemu, ale neni to tak jednoduchy a prehravat data z jednotky do jednotky uz vubec ne.Tohle fungovalo u EDC15.Tyhle silnejsi pouzivaji jednotky Siemens a slabsi Bosch EDC16 i Siemens, zalezi na vyrobci.Jinak Skodovacky 1.9 TDi 77kW PD maji chybu v sw, projevuje se to mirnym skubanim na 2-3 kvalt okolo 2000ot a mirnem plynu.Servisy to ted prehravaji za upravenou.Takze kdo to ma upraveny tak budou mit original.Tak bacha na garancky, zrejme to udelaj automaticky.

Napsal: 27 črc 2006, 19:38
od jirkaK
to je velice cenná informace. Byla by komedie, kdyby někomu ten jeho leckdy drahej ( já třeba cca 19 t. Kč) ostrej SW přehráli zase zpátky. :D No to mi udělat, asi bych se smíchy přetrh. :o

Napsal: 28 črc 2006, 07:26
od anydraj
Komedie uz to je, znovu se to musi upravit.

Napsal: 28 črc 2006, 08:11
od jirkaK
naštěstí to u solidních firem v takových případech znovu přeprogramujou grátis nebo jen za málo. Potíž je v tom, že tam vůbec musíš jet.

Napsal: 28 črc 2006, 08:56
od anydraj
Potiz bude spis v tom, ze to ty firmy ani nebudou vedet.Takze se to bude zjistovat atd...a stejne to zadarmo urcite nebude.Jinak co vim tak jedna zatim o EDC16U3x/CP sw/hw 1037379746.

Napsal: 28 črc 2006, 15:32
od Luke288
no me to po garanci cukne obcas taky.

Napsal: 06 srp 2006, 19:14
od chiptuning
anydraj píše:Potiz bude spis v tom, ze to ty firmy ani nebudou vedet.Takze se to bude zjistovat atd...a stejne to zadarmo urcite nebude.Jinak co vim tak jedna zatim o EDC16U3x/CP sw/hw 1037379746.
jestli je v aute to co tam ma byt zjistis do 5min

Napsal: 15 srp 2006, 21:03
od Octava
asi 200koniku

Napsal: 15 srp 2006, 22:12
od titan0306
Octava píše:Cau ja znam kamose kterej ma nachipovanou octavku 2,0TDI na 200Koni,je to automat a sipe to pekne ja stim jel 200Km/h v poho.Nemuze si stezovat! (LOL)
Tak to ji kupuju když tam dostal čipem 200Ps (LOL)

Re: Jezdíte někdo na chipovaným 2.0 TDI

Napsal: 15 srp 2006, 22:24
od Radek
Jarda_V píše:Ahoj jezdíte někdo s tímto motorem a chipem? Jaké máte zkušenosti.
Díky Jarda
Ano mam Audi A3 rok 04 je to dovz s Rakouskav je tam chip od ABT a mam pocit že jsem s tak přijemnym autem jaště asi nejezdil.R

Napsal: 15 srp 2006, 22:53
od Jim
Octava píše:Cau ja znam kamose kterej ma nachipovanou octavku 2,0TDI na 200Koni,je to automat a sipe to pekne ja stim jel 200Km/h v poho.Nemuze si stezovat! (LOL)
to jako to DSG udrží? kolik má krouták? :o (LOL)

Napsal: 16 srp 2006, 16:12
od Octava
musi to jezdit suprove

Napsal: 29 srp 2006, 11:46
od fabiátor
jirkaK píše:to Vojta : všude tady čtu oslavný písně, jak jsou u Dieselpower nejlepší, ale když se má něco udělat pořádně, tak se musí ke kvalitním firmám do Německa ?! No to tu moc hezkou reklamu neděláš.
No Vojta ma asi tak trochu pravdu. Je to jednoduchy, jestlize jsou Skodovky poskladany z VW dilu, pak je logicky ze vetsi zkusenosti najdes v nemecku. Zvlast s novinkama, ktery nejdriv prodavaj tam a pak teprv jdou i do koncernovych aut. Ostatne predpokladam, ze by sem treba Reesha neco napsal kdyby vedel co a jak.

Napsal: 22 úno 2007, 21:08
od Oakley
Mám GV 103kw, zatím bez čipu. Přemýšlel jsem o něm a zaujala mě firma oettinger (www.oettinger.de), tak po záruce se možná uvidí.
K DSG - maximální hodnota krouťáku, na kterou je stavěný, je 380Nm.

Napsal: 22 bře 2007, 21:07
od CARLOS
mám OCT ll 4x4 2.0 TDI, zatím žádná pecka, auto je ale v záběhu, má najeto 10 tis Km. oproti G4 81 Kw je sice linearnější ale díky filtru DPF (asi) :roll: je línější od spodku. Během jara plánuju čip, tak uvidíme co to vydrží...? Největší obavy mám z toho FILTRU...! Jinak spotřeba je taky úplně jinde zatím cca 7-8 l :? Jinak pohodlý a jízdní vlastnosti skvělé!!!.