Stránka 2 z 10

Napsal: 29 zář 2008, 08:29
od Tomasvw
MirekX píše:aby češi taky neměli astronauta v otevřeným vesmíru.... :D
(LOL) (LOL) :D

Napsal: 29 zář 2008, 09:43
od Stingray
chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......

Napsal: 29 zář 2008, 13:10
od bobo
Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
a to bylo tvoje Lupo ???

Napsal: 29 zář 2008, 17:29
od oktáf
bombastiq píše:
oktáf píše:osobně sem si hrál s propanem a je to docela znát

počkej to jako že do sání do diesla pouštíš propanbutan???? :o

(de to i na klasický TD -třeba na tipo :D )
no jasně ale nesmí se to přehnat s množstvím, ještě to nemám vychytaný ale na sériový 66kw na 5ku to jede s propanem jak na 3ku. když pustíš moc tak začnou zvonit hrnky. posílám to do sání před EGR

Napsal: 29 zář 2008, 17:44
od Bóďa
bombastiq píše:DUDU ? a stim propan budanem nemáš zkušenosti????


celkem by to zabíjelo kdybi si někde stál s nastartovaným motorem
a v otevřenym kufru by byla 10kg flaška s propanbutanem
:lol2: ...sem tam si do motóru trošec fóknu ...... ;) (crazy)
Používá se jen propan. ;)

Napsal: 29 zář 2008, 19:04
od Smoke
při té kompresi nejsou samozápali?

Napsal: 29 zář 2008, 20:46
od Rudolf
Propan má vysoké oktanové číslo a vysokou kompresi vydrží, sám se nezapálí

Napsal: 29 zář 2008, 20:54
od Brejk
Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.
Rozhoně ne kvuli tomu, aby si tu nekdo s pochroumanym sebevedomim honil ego na ostatnich. (offtopic)

Napsal: 29 zář 2008, 20:56
od dudu
Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
STING TY JIM DAVÁŠ ONI BY RADI PRO KONĚ VŠE UDĚLALI TAK JIM NECO DAME KLUCI MAJ ČAS A CHCOU TĚ POJEZDIT TROŠKU VASSER
na IC i do saní
brejk -dobré téma chytlo se i sting

http://www.turbotuning.net/produktauswahl.html

Napsal: 29 zář 2008, 21:03
od dudu
Bóďa píše:
bombastiq píše:DUDU ? a stim propan budanem nemáš zkušenosti????


celkem by to zabíjelo kdybi si někde stál s nastartovaným motorem
a v otevřenym kufru by byla 10kg flaška s propanbutanem
:lol2: ...sem tam si do motóru trošec fóknu ...... ;) (crazy)
Používá se jen propan. ;)
jooo butan je odpad foukej opatrně přes trisku !!!!
né jak do benála boha mu :o :lebka:

Napsal: 29 zář 2008, 22:00
od Brejk
Tak jsem se přeci jenom něco dozvěděl, nakonec, díky internetám a zdepřítomným sdílným plantážníkům :D
Zde je zázračný seznam přidavačů koní:

Propanem okořenit nasavanej vzduch (jj propan má okt. číslo 100 - samozápal se do určité komprese nekoná, zatímco butan jen 92)

Zasáhnout při plnění žhavej vzduch směsí vody s ethanolem (okt. č. 107-108 - brání samozápalu + voda dost podstatně ochladí nasávaný vzduch).
Viděl jsem to na vlastní oči na Unu Turbu, dosažených 197,5 k na motoru na brzde je asi dostatečným důkazem, že to k něčemu bude - i když to byl turbo benzín a ne TDi.

Ostřik IC vodou, případně (což by se mi jevilo jako účinější) stlačným CO2 - levný, dá se dobře sehnat a skvěle chladí (až -78°C upřímě ale nevim, co tomu řekne IC ohřátej na +70°C), navíc mě moc baví představa, že se někdo táhne jako lemra po přechodu a já si před nim fouknu na IC (LOL)

Pak už jedině to nitro, který, vpravený do sání ještě za tekuta výrazně nasávanej vzduch ochladí, obohatí směs při vznětu o kyslík a objemem taky není zrovna zanedbatelný,

U všeho kromě ostřiku je drobný problém a to dávkování :)

Re: VODA

Napsal: 30 zář 2008, 07:18
od DanT3
dudu píše:TROCHU ČASU A UDĚLAŠ TO V OBYVAKU SKORO KOMPLET A UŠETŘIŠ 600 EČEK toto to dělá s vykonem ale u benalu pro inspiraci hledej cca.Obrázek
Tak o tom bych pochyboval... Po několika pokusech tohle poskládat sem nějaký ty groše holt pustil za právě tenhle kit od Snow Performance - STAGE 1 Diesel a po cca měsíci provozu to můžu jen chválit. Otázka je, jestli to za ty prachy má efekt. To už je ale jiná debata. Jezdim to na 1,9TD AAZ a jak řikam, byl jsem mile potěšen.
Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší :roll:

Napsal: 30 zář 2008, 10:42
od Stingray
Brejk píše:
Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.
Rozhoně ne kvuli tomu, aby si tu nekdo s pochroumanym sebevedomim honil ego na ostatnich. (offtopic)
to si na praskach? neviem kto tu ma problem ale ak sa niekto nespyta a nepoziada o radu tak co chces? problem je tu ten ze si 98% ludi mysli ze su majstri sveta a nepotrebuju nikoho pomoc.......vsade boli, vsetko videli, vsetko vedia........

Mna momentalne tesi projekt najrychlejsieho auta v CZ Biturbo FABIE 4x4 tdi aj ked este neviem ci sa to podari postavit.....dokonca sa ozvalo zopar mojich znamych co by kupili uz hotove taketo auta.....mozno ze by z toho bola limitovana verzia na export......hahahaa.......by bola sranda poslat FABIU do US......

Re: VODA

Napsal: 30 zář 2008, 10:52
od Brejk
DanT3 píše: Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší :roll:
Např tryska a tlak = ? dávka

Našel jsem na US stránkách že by voda (nebo voda s ethanolem) měla tvořit 10-15% dávky vštříknutého paliva, ale jestli to neni blábol samozřejmě nevim.

Jak moc je to poznat na dieselu? Na tom turbo benzínu nic moc, spíš to mělo efekt na ochlazení vzduchu a omezení samozápalů při vysoké kompresi...

Re: VODA

Napsal: 30 zář 2008, 11:03
od Stingray
Brejk píše:
DanT3 píše: Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší :roll:
Např tryska a tlak = ? dávka

Našel jsem na US stránkách že by voda (nebo voda s ethanolem) měla tvořit 10-15% dávky vštříknutého paliva, ale jestli to neni blábol samozřejmě nevim.

Jak moc je to poznat na dieselu? Na tom turbo benzínu nic moc, spíš to mělo efekt na ochlazení vzduchu a omezení samozápalů při vysoké kompresi...
Tak na tie uzasne rady na internete zabudni drz sa len toho co Ti odporuci priamo snowperformance......konkretne v DE tam mas Boda Schuermana.....v dizlovom turbinovom dragstery dokazal snow len pristrekom vody dostat extra 1000koni navrch........ak nie si expert v cipovani a nemas brzdu na vyladenie a nemas v pripade benzinu extremne vykonne zapalovanie tak mas jedinu moznost a to pouzit najvyssiu radu od snowperformance a to je STAGE III vobec jedina na trhu ponuka komparaciu dat EGT, EMP a az naslednu regulaciu na hrane max. ucinnosti.......totiz EGT je dolezite pre vykon motora lebo ak tam nadrbes vodu tak namiesto kuahovadskeho vykonu len "zachladis spalovaci priestor a vykon v riti"