Napsal: 29 zář 2008, 08:29
MirekX píše:aby češi taky neměli astronauta v otevřeným vesmíru....



MirekX píše:aby češi taky neměli astronauta v otevřeným vesmíru....
a to bylo tvoje Lupo ???Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......
Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
no jasně ale nesmí se to přehnat s množstvím, ještě to nemám vychytaný ale na sériový 66kw na 5ku to jede s propanem jak na 3ku. když pustíš moc tak začnou zvonit hrnky. posílám to do sání před EGRbombastiq píše:oktáf píše:osobně sem si hrál s propanem a je to docela znát
počkej to jako že do sání do diesla pouštíš propanbutan????![]()
(de to i na klasický TD -třeba na tipo)
Používá se jen propan.bombastiq píše:DUDU ? a stim propan budanem nemáš zkušenosti????
celkem by to zabíjelo kdybi si někde stál s nastartovaným motorem
a v otevřenym kufru by byla 10kg flaška s propanbutanem
...sem tam si do motóru trošec fóknu ......
![]()
Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......
Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
STING TY JIM DAVÁŠ ONI BY RADI PRO KONĚ VŠE UDĚLALI TAK JIM NECO DAME KLUCI MAJ ČAS A CHCOU TĚ POJEZDIT TROŠKU VASSERStingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......
Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
jooo butan je odpad foukej opatrně přes trisku !!!!Bóďa píše:Používá se jen propan.bombastiq píše:DUDU ? a stim propan budanem nemáš zkušenosti????
celkem by to zabíjelo kdybi si někde stál s nastartovaným motorem
a v otevřenym kufru by byla 10kg flaška s propanbutanem
...sem tam si do motóru trošec fóknu ......
![]()
Tak o tom bych pochyboval... Po několika pokusech tohle poskládat sem nějaký ty groše holt pustil za právě tenhle kit od Snow Performance - STAGE 1 Diesel a po cca měsíci provozu to můžu jen chválit. Otázka je, jestli to za ty prachy má efekt. To už je ale jiná debata. Jezdim to na 1,9TD AAZ a jak řikam, byl jsem mile potěšen.dudu píše:TROCHU ČASU A UDĚLAŠ TO V OBYVAKU SKORO KOMPLET A UŠETŘIŠ 600 EČEK toto to dělá s vykonem ale u benalu pro inspiraci hledej cca.
to si na praskach? neviem kto tu ma problem ale ak sa niekto nespyta a nepoziada o radu tak co chces? problem je tu ten ze si 98% ludi mysli ze su majstri sveta a nepotrebuju nikoho pomoc.......vsade boli, vsetko videli, vsetko vedia........Brejk píše:Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......
Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Rozhoně ne kvuli tomu, aby si tu nekdo s pochroumanym sebevedomim honil ego na ostatnich.
Např tryska a tlak = ? dávkaDanT3 píše: Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší
Tak na tie uzasne rady na internete zabudni drz sa len toho co Ti odporuci priamo snowperformance......konkretne v DE tam mas Boda Schuermana.....v dizlovom turbinovom dragstery dokazal snow len pristrekom vody dostat extra 1000koni navrch........ak nie si expert v cipovani a nemas brzdu na vyladenie a nemas v pripade benzinu extremne vykonne zapalovanie tak mas jedinu moznost a to pouzit najvyssiu radu od snowperformance a to je STAGE III vobec jedina na trhu ponuka komparaciu dat EGT, EMP a az naslednu regulaciu na hrane max. ucinnosti.......totiz EGT je dolezite pre vykon motora lebo ak tam nadrbes vodu tak namiesto kuahovadskeho vykonu len "zachladis spalovaci priestor a vykon v riti"Brejk píše:Např tryska a tlak = ? dávkaDanT3 píše: Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší
Našel jsem na US stránkách že by voda (nebo voda s ethanolem) měla tvořit 10-15% dávky vštříknutého paliva, ale jestli to neni blábol samozřejmě nevim.
Jak moc je to poznat na dieselu? Na tom turbo benzínu nic moc, spíš to mělo efekt na ochlazení vzduchu a omezení samozápalů při vysoké kompresi...