Stránka 2 z 2

Napsal: 01 říj 2008, 19:52
od Kornout
Rozdil v turbu je ten, ze ty mas jeste VNT 15 a novejsi 81kW motory maj uz GT 1749V turba, ty jsou vetsi, u 96kW verze je jeste o neco vykonejsi verze VA.

Napsal: 03 říj 2008, 08:30
od NSFF
Kornout píše:Rozdil v turbu je ten, ze ty mas jeste VNT 15 a novejsi 81kW motory maj uz GT 1749V turba, ty jsou vetsi, u 96kW verze je jeste o neco vykonejsi verze VA.
Aha ...tak díky za radu ;)

Napsal: 03 říj 2008, 17:27
od NSFF
A další dotaz ...když dám 130k turbo + mám vstřiky sprint 764 vydrží spojka ?

Napsal: 03 říj 2008, 18:30
od dist01
podle toho v jakem ji náš stavu předpokládam tak 2000km než klouzne

Napsal: 05 říj 2008, 09:56
od miš
NSFF píše:A další dotaz ...když dám 130k turbo + mám vstřiky sprint 764 vydrží spojka ?
Mám AHF 13O-tku turbo, 764-tky a 10 tis.km a spojka drží a nejezdím "lehce", ale záleží na stavu....

Napsal: 05 říj 2008, 11:02
od Smoke
to nebude na dlouho

Napsal: 05 říj 2008, 12:36
od toby66kw
Mě se rostřepala jen po tryskách :P

Napsal: 05 říj 2008, 16:25
od Smoke
kamošovi začla po 500km AHL + sprint 764 klouzat. mě se rovnou utrhla...

Napsal: 05 říj 2008, 20:25
od NSFF
No já právě nedávno měnil ty trysky ...a je to sakra znát...tak přemejšlim ještě nad 130 k turbem + soft ...ale zase + spojka ?....to nevim... je to starý auto z 96 a má nalítáno 260 tis tak nevim jestli to má cenu do toho rvát ty prachy aby ten motor neodvařil...