motor AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vemte v úvahu jednu důležitou věc: Motor dává maximální hodnoty točivého momentu (viz graf) pouze při plně sešlápnutém pedálu plynu. Pokud jedeš po dálnici třeba 150 km/h, nemáš plynový pedál sešlápnutý víc než do půlky (u upraveného motoru možná ani ne) a to znamená, že motoru ani ničemu jinému to nemůže vadit - ba právě naopak.
Něco jiného je, když půjdeš s plynem na podlaze třeba hodinu v kuse. Tam je jasné, že to motoru moc dobře nedělá (ale to nedělá dobře ani seriovému motoru, takže to neřeš).
Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.
Něco jiného je, když půjdeš s plynem na podlaze třeba hodinu v kuse. Tam je jasné, že to motoru moc dobře nedělá (ale to nedělá dobře ani seriovému motoru, takže to neřeš).
Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Tohle dava smysl, ale! Pri 170km/h za zady nasrany BMW tak ti rucicka barometru lita jaxvin. Na nasich dalnicich PLZ - PHA aj. je to pohoda, cestovni rychlost neni lamani rekordu. V SRN je to o necem jinem a vysvetlujte mi pak, ze nemusis mit tu rucicku stale v tockach. Ona ta aerodynamika to pak vysvetluje motoru jinac nez ve 150km/h.Marek77 píše:Vemte v úvahu jednu důležitou věc: Motor dává maximální hodnoty točivého momentu (viz graf) pouze při plně sešlápnutém pedálu plynu. Pokud jedeš po dálnici třeba 150 km/h, nemáš plynový pedál sešlápnutý víc než do půlky (u upraveného motoru možná ani ne) a to znamená, že motoru ani ničemu jinému to nemůže vadit - ba právě naopak.
Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.
Se softem plnej souhlas. Sprasit je vec velmi snadna.
STOledo 1M, AHF - poladeno