motor AHF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

Jo ja ho mam taky a je to fakt zlatej motor
Octava-81Kw AHF EGR-off
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vemte v úvahu jednu důležitou věc: Motor dává maximální hodnoty točivého momentu (viz graf) pouze při plně sešlápnutém pedálu plynu. Pokud jedeš po dálnici třeba 150 km/h, nemáš plynový pedál sešlápnutý víc než do půlky (u upraveného motoru možná ani ne) a to znamená, že motoru ani ničemu jinému to nemůže vadit - ba právě naopak.

Něco jiného je, když půjdeš s plynem na podlaze třeba hodinu v kuse. Tam je jasné, že to motoru moc dobře nedělá (ale to nedělá dobře ani seriovému motoru, takže to neřeš).

Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

Marek77 píše:Vemte v úvahu jednu důležitou věc: Motor dává maximální hodnoty točivého momentu (viz graf) pouze při plně sešlápnutém pedálu plynu. Pokud jedeš po dálnici třeba 150 km/h, nemáš plynový pedál sešlápnutý víc než do půlky (u upraveného motoru možná ani ne) a to znamená, že motoru ani ničemu jinému to nemůže vadit - ba právě naopak.

Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.
Tohle dava smysl, ale! Pri 170km/h za zady nasrany BMW tak ti rucicka barometru lita jaxvin. Na nasich dalnicich PLZ - PHA aj. je to pohoda, cestovni rychlost neni lamani rekordu. V SRN je to o necem jinem a vysvetlujte mi pak, ze nemusis mit tu rucicku stale v tockach. Ona ta aerodynamika to pak vysvetluje motoru jinac nez ve 150km/h.

Se softem plnej souhlas. Sprasit je vec velmi snadna.
STOledo 1M, AHF - poladeno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“