Napsal: 13 bře 2009, 09:02
Jo ja ho mam taky a je to fakt zlatej motor
Tohle dava smysl, ale! Pri 170km/h za zady nasrany BMW tak ti rucicka barometru lita jaxvin. Na nasich dalnicich PLZ - PHA aj. je to pohoda, cestovni rychlost neni lamani rekordu. V SRN je to o necem jinem a vysvetlujte mi pak, ze nemusis mit tu rucicku stale v tockach. Ona ta aerodynamika to pak vysvetluje motoru jinac nez ve 150km/h.Marek77 píše:Vemte v úvahu jednu důležitou věc: Motor dává maximální hodnoty točivého momentu (viz graf) pouze při plně sešlápnutém pedálu plynu. Pokud jedeš po dálnici třeba 150 km/h, nemáš plynový pedál sešlápnutý víc než do půlky (u upraveného motoru možná ani ne) a to znamená, že motoru ani ničemu jinému to nemůže vadit - ba právě naopak.
Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.