Stránka 2 z 2

Napsal: 13 bře 2009, 09:02
od kubajz1
Jo ja ho mam taky a je to fakt zlatej motor

Napsal: 13 bře 2009, 09:07
od Marek77
Vemte v úvahu jednu důležitou věc: Motor dává maximální hodnoty točivého momentu (viz graf) pouze při plně sešlápnutém pedálu plynu. Pokud jedeš po dálnici třeba 150 km/h, nemáš plynový pedál sešlápnutý víc než do půlky (u upraveného motoru možná ani ne) a to znamená, že motoru ani ničemu jinému to nemůže vadit - ba právě naopak.

Něco jiného je, když půjdeš s plynem na podlaze třeba hodinu v kuse. Tam je jasné, že to motoru moc dobře nedělá (ale to nedělá dobře ani seriovému motoru, takže to neřeš).

Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.

Napsal: 13 bře 2009, 16:43
od schonus
Marek77 píše:Vemte v úvahu jednu důležitou věc: Motor dává maximální hodnoty točivého momentu (viz graf) pouze při plně sešlápnutém pedálu plynu. Pokud jedeš po dálnici třeba 150 km/h, nemáš plynový pedál sešlápnutý víc než do půlky (u upraveného motoru možná ani ne) a to znamená, že motoru ani ničemu jinému to nemůže vadit - ba právě naopak.

Základním pravidlem je - mít odladěný motor od člověka (firmy), co tomu opravdu rozumí a ví, co dělá. Pochybné úpravy od neověřených zdrojů (i když třeba o půlku levnější) jsou vždy sázkou do loterie.
Tohle dava smysl, ale! Pri 170km/h za zady nasrany BMW tak ti rucicka barometru lita jaxvin. Na nasich dalnicich PLZ - PHA aj. je to pohoda, cestovni rychlost neni lamani rekordu. V SRN je to o necem jinem a vysvetlujte mi pak, ze nemusis mit tu rucicku stale v tockach. Ona ta aerodynamika to pak vysvetluje motoru jinac nez ve 150km/h.

Se softem plnej souhlas. Sprasit je vec velmi snadna.