problémové starty po upgrade trysek na ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Devonrex: Špatně jsme si asi rozuměli. Chtěl jsem ti právě poradit cestu hledání závady, která tě moc nestojí a je nejpravděpodobnější. Abys tedy trysky demontoval a zkontroloval i tu práci. To vše jde opravit.
Je mi docela fuk, kdo ti to dělal, když tedy ne ty. Především bys měl asi jít za ním. Ale to, co říkal Indi si vezmi k srdci, to těsnění se musí měnit vzdy po demontáži, i kdybys s autem nejel. Že jsem něco vůbec psal, ještě bys mi vynadal.....
To, že máš trysky s větším průtokem ve standartních vstřicích bez úprav ti nezávidím, ale docela přeju, to se na jaře fakt nasmějeme.
GOOD LUCK

Je mi docela fuk, kdo ti to dělal, když tedy ne ty. Především bys měl asi jít za ním. Ale to, co říkal Indi si vezmi k srdci, to těsnění se musí měnit vzdy po demontáži, i kdybys s autem nejel. Že jsem něco vůbec psal, ještě bys mi vynadal.....
To, že máš trysky s větším průtokem ve standartních vstřicích bez úprav ti nezávidím, ale docela přeju, to se na jaře fakt nasmějeme.
GOOD LUCK
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
já jako amatér a člověk, co chce mít 100% jistotu, že to vstřik vydrží trysky zničím. (zbrousím ze stran).
Ale profíci to udělaj tak, že to trysky přežijou a vstřik taky.
Ale profíci to udělaj tak, že to trysky přežijou a vstřik taky.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Slajchy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 03 srp 2008, 06:50
- Bydliště: Karlovarsko
Odpovědi: 0
MirekX píše:já jako amatér a člověk, co chce mít 100% jistotu, že to vstřik vydrží trysky zničím. (zbrousím ze stran).
Ale profíci to udělaj tak, že to trysky přežijou a vstřik taky.
Nepatří to sem, ale taky se chci zeptat. Když budu měnit trysky na 1,9TDi 81Kw ASV výroba 2001 za powerplus 764 musim koupit nějaky upraveny vstřiky?
for Venca... těsnění bylo vyměněno jako první, když problém nastal. Je to uvedeno v mém chronologickém popisu.
Jinak jsem tu žádal vážně míněnou radu a ne chytré glosy (viz. Indi) a proto také má reakce (myslím tu poznámku o postoji, o naštvání nemůže být ani řeč).
Každopádně mi po změření čerpadla stejně nezbyde nic jiného, než tebou zmiňovaný postup o vyndání trysek a prohlídce vstřikovačů. Prosím tě a jak jsi to myslel s tou úpravou vstřikovačů při implantaci trysek s větším průtokem?

Každopádně mi po změření čerpadla stejně nezbyde nic jiného, než tebou zmiňovaný postup o vyndání trysek a prohlídce vstřikovačů. Prosím tě a jak jsi to myslel s tou úpravou vstřikovačů při implantaci trysek s větším průtokem?
Bez kouře není legrace.
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Asi bych se k tomu měl také vyjádřit.
To Venca: Montáž a demontáž u mě probíhá bez problémů a "tyčky" určitě ohnuté nejsou.
To Indi: Ani trochu se mi nelíbí to nevyměnění gumiček,v tom s tebou souhlasím, ale to jsme si s Devonrexem ujasnili a určitě ví jak by se netěsnost gumiček projevila. To ovšem není důvod aby jsi mě nazýval idiotem.

To Venca: Montáž a demontáž u mě probíhá bez problémů a "tyčky" určitě ohnuté nejsou.

To Indi: Ani trochu se mi nelíbí to nevyměnění gumiček,v tom s tebou souhlasím, ale to jsme si s Devonrexem ujasnili a určitě ví jak by se netěsnost gumiček projevila. To ovšem není důvod aby jsi mě nazýval idiotem.

- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0