problémové starty po upgrade trysek na ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

A proč ty si myslíš, že nevím kdo to dělal?

Jinak 783 mají na běžné ježdění velký potenciál.

Víš co je na tom nejblbější?Že jsi měl funkční auto a teď to je na prd a prosíš o rady.
Už se tu k tomu vyjadřovat nebudu.
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for Indi...ono to tak většinou bývá, že když něco nefunguje a člověk tomu nerozumí, tak žádá o rady ;) Takže když už jsi vyjádřil postoj k dané věci týkající se Race 783 (patrně se znalostí věci), mohl bys i poradit (patrně se znalostí věci). Předem děkuji ;)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Počkej až vyměníš to těsnění..... Pak to řeš dál.... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Devonrex: Špatně jsme si asi rozuměli. Chtěl jsem ti právě poradit cestu hledání závady, která tě moc nestojí a je nejpravděpodobnější. Abys tedy trysky demontoval a zkontroloval i tu práci. To vše jde opravit. :(
Je mi docela fuk, kdo ti to dělal, když tedy ne ty. Především bys měl asi jít za ním. Ale to, co říkal Indi si vezmi k srdci, to těsnění se musí měnit vzdy po demontáži, i kdybys s autem nejel. Že jsem něco vůbec psal, ještě bys mi vynadal.....
To, že máš trysky s větším průtokem ve standartních vstřicích bez úprav ti nezávidím, ale docela přeju, to se na jaře fakt nasmějeme.
GOOD LUCK
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

Indi píše:A proč ty si myslíš, že nevím kdo to dělal?

Jinak 783 mají na běžné ježdění velký potenciál.

Víš co je na tom nejblbější?Že jsi měl funkční auto a teď to je na prd a prosíš o rady.
Už se tu k tomu vyjadřovat nebudu.
no indi ja myslim ze si hodne mimo,ale treba ti to dojde :)
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Ještě jednu glosu si neodpustím.
Úplně nejhorší tedy v této sekci je, že někdo požádá o radu, ostatní se mu snaží pomoci a dotyčný je nakonec z toho vzteklý, jak malé dítě a domnívá se, že se mu křivdí. Svým sarkasmem a ironií pak odrazuje ostatní členy, aby těm potřebným svou radu poskytli :x
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Jen dotázek trochu mimo tema.
Když se vyměňujou trysky ve vstřicích, dojde k jejich zničení nebo se můžou dál používat?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já jako amatér a člověk, co chce mít 100% jistotu, že to vstřik vydrží trysky zničím. (zbrousím ze stran).
Ale profíci to udělaj tak, že to trysky přežijou a vstřik taky. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

MirekX píše:já jako amatér a člověk, co chce mít 100% jistotu, že to vstřik vydrží trysky zničím. (zbrousím ze stran).
Ale profíci to udělaj tak, že to trysky přežijou a vstřik taky. :)


Nepatří to sem, ale taky se chci zeptat. Když budu měnit trysky na 1,9TDi 81Kw ASV výroba 2001 za powerplus 764 musim koupit nějaky upraveny vstřiky?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

764 se dají do stávajících vstřikovačů :)
výše popsané potíže tě u rotačky nepotkají 8)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

toby66kw píše:764 se dají do stávajících vstřikovačů :)
výše popsané potíže tě u rotačky nepotkají 8)
Tak to je super. Dík
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Odpovědi: 0
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for Venca... těsnění bylo vyměněno jako první, když problém nastal. Je to uvedeno v mém chronologickém popisu. ;) Jinak jsem tu žádal vážně míněnou radu a ne chytré glosy (viz. Indi) a proto také má reakce (myslím tu poznámku o postoji, o naštvání nemůže být ani řeč).
Každopádně mi po změření čerpadla stejně nezbyde nic jiného, než tebou zmiňovaný postup o vyndání trysek a prohlídce vstřikovačů. Prosím tě a jak jsi to myslel s tou úpravou vstřikovačů při implantaci trysek s větším průtokem?
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Asi bych se k tomu měl také vyjádřit. :)
To Venca: Montáž a demontáž u mě probíhá bez problémů a "tyčky" určitě ohnuté nejsou. :-)
To Indi: Ani trochu se mi nelíbí to nevyměnění gumiček,v tom s tebou souhlasím, ale to jsme si s Devonrexem ujasnili a určitě ví jak by se netěsnost gumiček projevila. To ovšem není důvod aby jsi mě nazýval idiotem. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Jak to dopadlo :? :? :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Devonrex už startuje i bez přiškrcené zpátečky. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“