Stránka 2 z 3

Napsal: 28 říj 2008, 23:20
od Indi
A proč ty si myslíš, že nevím kdo to dělal?

Jinak 783 mají na běžné ježdění velký potenciál.

Víš co je na tom nejblbější?Že jsi měl funkční auto a teď to je na prd a prosíš o rady.
Už se tu k tomu vyjadřovat nebudu.

Napsal: 28 říj 2008, 23:35
od devonrex
for Indi...ono to tak většinou bývá, že když něco nefunguje a člověk tomu nerozumí, tak žádá o rady ;) Takže když už jsi vyjádřil postoj k dané věci týkající se Race 783 (patrně se znalostí věci), mohl bys i poradit (patrně se znalostí věci). Předem děkuji ;)

Napsal: 28 říj 2008, 23:40
od Thopr
Počkej až vyměníš to těsnění..... Pak to řeš dál.... ;)

Napsal: 28 říj 2008, 23:40
od Venca
Devonrex: Špatně jsme si asi rozuměli. Chtěl jsem ti právě poradit cestu hledání závady, která tě moc nestojí a je nejpravděpodobnější. Abys tedy trysky demontoval a zkontroloval i tu práci. To vše jde opravit. :(
Je mi docela fuk, kdo ti to dělal, když tedy ne ty. Především bys měl asi jít za ním. Ale to, co říkal Indi si vezmi k srdci, to těsnění se musí měnit vzdy po demontáži, i kdybys s autem nejel. Že jsem něco vůbec psal, ještě bys mi vynadal.....
To, že máš trysky s větším průtokem ve standartních vstřicích bez úprav ti nezávidím, ale docela přeju, to se na jaře fakt nasmějeme.
GOOD LUCK

Napsal: 29 říj 2008, 00:34
od mvolesko2
Indi píše:A proč ty si myslíš, že nevím kdo to dělal?

Jinak 783 mají na běžné ježdění velký potenciál.

Víš co je na tom nejblbější?Že jsi měl funkční auto a teď to je na prd a prosíš o rady.
Už se tu k tomu vyjadřovat nebudu.
no indi ja myslim ze si hodne mimo,ale treba ti to dojde :)

Napsal: 29 říj 2008, 08:17
od Venca
Ještě jednu glosu si neodpustím.
Úplně nejhorší tedy v této sekci je, že někdo požádá o radu, ostatní se mu snaží pomoci a dotyčný je nakonec z toho vzteklý, jak malé dítě a domnívá se, že se mu křivdí. Svým sarkasmem a ironií pak odrazuje ostatní členy, aby těm potřebným svou radu poskytli :x

Napsal: 29 říj 2008, 14:54
od Lusťa
Jen dotázek trochu mimo tema.
Když se vyměňujou trysky ve vstřicích, dojde k jejich zničení nebo se můžou dál používat?

Napsal: 29 říj 2008, 15:10
od MirekX
já jako amatér a člověk, co chce mít 100% jistotu, že to vstřik vydrží trysky zničím. (zbrousím ze stran).
Ale profíci to udělaj tak, že to trysky přežijou a vstřik taky. :)

Napsal: 29 říj 2008, 17:51
od Slajchy
MirekX píše:já jako amatér a člověk, co chce mít 100% jistotu, že to vstřik vydrží trysky zničím. (zbrousím ze stran).
Ale profíci to udělaj tak, že to trysky přežijou a vstřik taky. :)


Nepatří to sem, ale taky se chci zeptat. Když budu měnit trysky na 1,9TDi 81Kw ASV výroba 2001 za powerplus 764 musim koupit nějaky upraveny vstřiky?

Napsal: 29 říj 2008, 17:56
od toby66kw
764 se dají do stávajících vstřikovačů :)
výše popsané potíže tě u rotačky nepotkají 8)

Napsal: 29 říj 2008, 17:57
od Slajchy
toby66kw píše:764 se dají do stávajících vstřikovačů :)
výše popsané potíže tě u rotačky nepotkají 8)
Tak to je super. Dík

Napsal: 01 lis 2008, 10:21
od devonrex
for Venca... těsnění bylo vyměněno jako první, když problém nastal. Je to uvedeno v mém chronologickém popisu. ;) Jinak jsem tu žádal vážně míněnou radu a ne chytré glosy (viz. Indi) a proto také má reakce (myslím tu poznámku o postoji, o naštvání nemůže být ani řeč).
Každopádně mi po změření čerpadla stejně nezbyde nic jiného, než tebou zmiňovaný postup o vyndání trysek a prohlídce vstřikovačů. Prosím tě a jak jsi to myslel s tou úpravou vstřikovačů při implantaci trysek s větším průtokem?

Napsal: 01 lis 2008, 11:20
od Bugs.Bunny
Asi bych se k tomu měl také vyjádřit. :)
To Venca: Montáž a demontáž u mě probíhá bez problémů a "tyčky" určitě ohnuté nejsou. :-)
To Indi: Ani trochu se mi nelíbí to nevyměnění gumiček,v tom s tebou souhlasím, ale to jsme si s Devonrexem ujasnili a určitě ví jak by se netěsnost gumiček projevila. To ovšem není důvod aby jsi mě nazýval idiotem. ;)

Napsal: 25 dub 2009, 22:10
od toby66kw
Jak to dopadlo :? :? :roll:

Napsal: 26 dub 2009, 00:58
od Bugs.Bunny
Devonrex už startuje i bez přiškrcené zpátečky. :)