Stránka 2 z 2

Napsal: 30 říj 2008, 21:02
od Mirek12
jurki888 píše:neni zac daj potom vediet ci som pomohol
neboj napíšu to sem. ale další nápady by se hodili (wallbash)

Napsal: 30 říj 2008, 21:40
od NSFF
A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej

Napsal: 30 říj 2008, 22:06
od Mirek12
NSFF píše:A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej
no jak mám poznat vstřiky?? najeto to má kolem 120tis starty,chod v pořádku do vstřikovačů se mi nechce

při stání se to musí hodně podržet vytočeny aby zahulilo ,ale jak přijde pořádná zátěž, nedá to ten vykon a pustí to saze, každej nafták to pustí, ale tohle je hodně a provázené né moc projevem tahu :?

to zahulení je v takové intenzitě,jako když se rozpojí hadice tlaku vzduchu a přidá se (hm)

Napsal: 30 říj 2008, 22:49
od NSFF
Mirek12 píše:
NSFF píše:A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej
no jak mám poznat vstřiky?? najeto to má kolem 120tis starty,chod v pořádku do vstřikovačů se mi nechce

při stání se to musí hodně podržet vytočeny aby zahulilo ,ale jak přijde pořádná zátěž, nedá to ten vykon a pustí to saze, každej nafták to pustí, ale tohle je hodně a provázené né moc projevem tahu :?

to zahulení je v takové intenzitě,jako když se rozpojí hadice tlaku vzduchu a přidá se (hm)

Já je vyndal a odvezl na zkoušku....ale mě to kouřilo i na místě takže to asi vstřikama nebude :roll:

Napsal: 01 lis 2008, 17:41
od Mirek12
nikoho nic dalšího nenapadá ??

Napsal: 03 lis 2008, 20:43
od Zdeněk M
Mirek12 píše:nikoho nic dalšího nenapadá ??
No me to taky dela ale jen za urcitýh okolností. Když stim jedu normalne třeba na trojku, tak na ctvrt plynu ani ne ,zhruba 60km/h a dam plnej tak to zrychluje jak čert a hulí celou dobu co držim plnej, ale dela to jen když dam plnej,pokud pomalu davam plnej nebo jen trictvrte tak to taky upaluje ale bez hulení. Nejvic je to znat do kopce,pak hulí jak svině. Vahu mam novou,pul roku starou origos,turbu vycistení do nouzaku to nepada,když ho na miste proturuju tak zahulí primerene,jen par oblacků. Mam B4 AFN 81kw,palubak nemam ale bere mi to normalne,na 5 litru ujedu 110 až 120km pri 100km/h rychlosti,po meste kolem tech peti,nevim proc to takhle dela,že to takhle obcas hulí. Když to hulí,tak ten kouř je sedocernej,není cernej tak jakoby tam prala jednotka naftu a nestihalo to spalovat.

Napsal: 04 lis 2008, 05:46
od misoVW
Ako som uz pisal, kontrolovali ste EGR ventil. Mne tiez moj Golf pri zatazi dymil, vymontoval som EGR, zaneseny jak svina, tak som ho vycistil a zaslepil. Od vtedy nedymilo vobec. Teraz mam 764 trysky a chip a teraz zahuli (LOL) v buducnosti planujem vacsie turbo a FMIC.

Napsal: 04 lis 2008, 16:19
od Mirek12
ne na EGR jsem se nedíval, tzn nevím jak je na tom , dám ho do seznamu .. dík

Napsal: 09 lis 2008, 20:06
od Mirek12
Tak jsem vytáhnul EGR zasranej jak jetel, ventil ale těsnil, tak jsem celej ventil vypucoval, vyrobil podložku zacpal trubku od vejfuku, hadičku napojil z5,, dale vyměnil olej a přehodil kola....

hadička od přepadu je průchozí.

tak tedka mi už snad zbývají jenom rozvody , asi přenastavím predvstřik podle vagu je spadlej (tady to foto nadoře) ale co od toho očekávat??? když je to jen takovej kousek ..... nevím.... kdyby se aspoň vysralo celé turbo a závada byla nalezen ale nééé