spojka na Ibu AFN 176PS 429Nm(bude aj viac!)treba mi 11mm hl

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

ok, tak sleduj tatrydonaucup.sk a stretneme sa tam. ináč momentálne mám riadny zálusk na 330d touring r.v.2003 204PS/410Nm séria, Full-ka,M-packet
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tak som si to zle vysvetlil sorrka :) nic v zlom len ma to zaujimalo :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Branislav Farkaš píše:ok, tak sleduj tatrydonaucup.sk a stretneme sa tam. ináč momentálne mám riadny zálusk na 330d touring r.v.2003 204PS/410Nm séria, Full-ka,M-packet
citas mi myslienky ... po tomto voze uz pokukujem dlhsie ... m paket ani nemusi byt pak to ide zohnat pod 10 000 eur ... znami ma 320d s m paketom ... je to sice paradicka , ale peniaze navyse ... iba ak sa postasti :O)
Naposledy upravil(a) jordee_23 dne 17 led 2009, 23:29, celkem upraveno 2 x.
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm

Příspěvek od jordee_23 »

Branislav Farkaš píše:
jordee_23 píše:
Branislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
mne poradil Huml LUK sadu na ATD fabia 74kw. samozrejme musis mat jednohmotu. a vyslovene LUK. on jazdi na GIII upravenej a urco tam ma AFN. Mozno sa vyjadri. Ale skusenosti ma hodne dost. pisal mi ze ma dobry prenos a ze uplne v pohode zdrzi cca 180 koni a 380 Nm . uz si ju zhanam :D

mal som starsiu kombinaciu VR6 a 1Z no uz klze.
Díky moc, ja mám asi dvojhmotu, teda treba mi sadu LUK na ATD a k tomu zohnať jednohmotnostný zotrvák z ATD.
Nevie niekto o zotrváku na ATD? Díky.
zotrvak moze byt aj z motora 1Z ... vseobecne hocjaka s priecneho TDIcka so spojkou 228mm ... 5 tkove prevodovky
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Re: spojka na Ibizu AFN 160PS 400Nm

Příspěvek od schonus »

Branislav Farkaš píše:Ahojte, potreboval by som poradiť so spojkou na moju Ibizu, chcem niečo dobré a lacné, teraz tam je sériová, ktorá bola vraj pred rokom a pól menená, asi Sachs. Auto má vypínaťeľný čip, kedy má 120PS a 260Nm. 90% času jazdí na aute priaťeľka, samozrejme bez čipu, ja chodím cez leto na šprinty, zhruba 5-7 akcíí a asi 3-4 krát si idem zajazdiť do vrchu. Momentálne to šmýka len s čipom v rozmedzí 1800-2500 otáčok. Na posledných pretekoch do vrchu, mi auto nechcelo ísť do otáčok, evidentne strácalo výkon, keď som bol asi 2km pred cieľom. Mohlo to byť tou spojkou? Ponúkajú mi sadu LUK, VALEO alebo Sachs. Vydrží to niečo? Dík za odpovede.
myslim, ze je to na SZ uzivateli FLEKYC. Ibiza se obdobnymi parametry.
STOledo 1M, AHF - poladeno
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

1Z setrvak, VR6 lamela, VR6 pritlacak. jezdim na tom skoro 3 roky. cena kompletu do 5tis, to bylo rozhodujici. zatim nemam nejmensi problem. neklouzala ani pri 180hp.
btw : oblozeni lamely je otazka 1000CZK.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

flekyc píše:1Z setrvak, VR6 lamela, VR6 pritlacak. jezdim na tom skoro 3 roky. cena kompletu do 5tis, to bylo rozhodujici. zatim nemam nejmensi problem. neklouzala ani pri 180hp.
btw : oblozeni lamely je otazka 1000CZK.
Aký máš krúťák?
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Branislav Farkaš píše:
flekyc píše:1Z setrvak, VR6 lamela, VR6 pritlacak. jezdim na tom skoro 3 roky. cena kompletu do 5tis, to bylo rozhodujici. zatim nemam nejmensi problem. neklouzala ani pri 180hp.
btw : oblozeni lamely je otazka 1000CZK.
Aký máš krúťák?
pri tech 180hp tech 400Nm, ty pri 160 tolik nemas, ted je tam min, kolem 350-370Nm.Mam to stazeny, nektery komponenty nejsou dle mych predstav a cekam az bude trosku priznivejsi pocasi abych to mohl dotahnout do konce.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

to teda mám odbrzdených 160PS/400Nm na MAHA 3000!
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Branislav Farkaš píše:to teda mám odbrzdených 160PS/400Nm na MAHA 3000!
budiz, nerikam, ze ti neverim, kdyz si byl na brzde, jen je to celkem velky cislo, kdo ti ladil soft ? kolik to tlaci ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

flekyc píše:
Branislav Farkaš píše:to teda mám odbrzdených 160PS/400Nm na MAHA 3000!
budiz, nerikam, ze ti neverim, kdyz si byl na brzde, jen je to celkem velky cislo, kdo ti ladil soft ? kolik to tlaci ?
A to máš origo trysky i turbo s AFN :?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Auto bolo upravené v Nemecku, auto som kupoval u vás v ČR v Beroune, chlap mi tvrdil, že auto má 132kw, mal na to aj dodklad z TUV, ja som bol merať výkon, odmeral som 160PS/400Nm, turbo je z PASSATA 1,9tdi 130PS, vstreky neviem, asi RACE, IC Alfa 2,4JTD, asi je upravená aj prevodovka, čip mám vypínaťeľný. Budík turba mi ukazuje 1,7bar v kopci aj 1,9. Pri meraní som mal ustálený tlak s atmosférou 2,2, krátkodobo 2,4. Už mi jedno turbo roztrhlo na dva kusy (crazy)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

to ti budík neukazuje moc přesně koukám...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

neviem to posúdiť na koľko je to reálne
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Branislav Farkaš píše:neviem to posúdiť na koľko je to reálne
treba hodit za jazdy na vag a vies presne... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“