Octavia I - kroucení kotoučů - důvod - vyjádření
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nemůže být problém už v prvopočátku? Při obrábění....pokud se víc přitlačí nožem, obvykle to dopadá právě takhle. Stačí možná nepatrná nepřesnost a stále se to jen zhoršuje... Vycházím z toho, že po dobrém přetočení se mi závada nikdy nevrátila...Na kaluže a podobný věci bych věřil u sjetýho papíráku ale ne u novýho kotouče. Kvalita materiálu by v té síle hmoty neměla hrát tak brzy roli....
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Ve výrobě je tento postup: Kotouč se vyhrubuje na soustruhu s přídavkem a potom se funkční plochy, na kterých záleží brousí. Měla by být kontrolována souosost a rovnoběžnost. Pokud to brousí zaučené síly někde v Chině a kontrola je nedostatečná, může dojít k prodeji zmetků. Pokud se soustruží použité kotouče, a umí se to, tak rovnoběžnost a souosost je zaručena. Moc "hulákat" tam ten nůž nejde, protože to má sklony k vibracím a musí se to točit na malé obrátky a malý posuv, aby byl povrch hladký.Nemůže být problém už v prvopočátku?
bez auta nebudeš! musíš si koupit jiný a mužeš jezdit hned! ale na reklamaci si počkáš!Alchemix píše:A co tedy doporučujete? Za chvíli budu muset měnit původní kotouče které jsou bez problémů a nechci koupit nějaký shitky a s někým se pak neustále hádat u reklamací a auto mít mimo provoz....
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
oni tam brousí kde co ale co je zajímavé že tento problém je u koktávky, pak jsem ho znal u forda, tam se měnilo uložení stabilák rameno, a u kterých aut se jinak vyskytuje tento problém?origoš píše:Ve výrobě je tento postup: Kotouč se vyhrubuje na soustruhu s přídavkem a potom se funkční plochy, na kterých záleží brousí. Měla by být kontrolována souosost a rovnoběžnost. Pokud to brousí zaučené síly někde v Chině a kontrola je nedostatečná, může dojít k prodeji zmetků. Pokud se soustruží použité kotouče, a umí se to, tak rovnoběžnost a souosost je zaručena. Moc "hulákat" tam ten nůž nejde, protože to má sklony k vibracím a musí se to točit na malé obrátky a malý posuv, aby byl povrch hladký.Nemůže být problém už v prvopočátku?
měnil jsem třeba bosch made in ukrajina ford tanzit stavební firma věčně nahulákané obrubníky, zámková dlažba, ty kodouče valí dodnes žádný problém miloš
Pánové, všichni tu hovoříte o značkách jako FEBI, ATE, Zimmermann, Ferodo či Brembo, ale nikdo z vás se tu nezmínil o tom, že by někdy použil kotouče značky AP.
Já je mám jak na Galaxy (288 mm) tak i na Octavii AHF a ani v jednom případě nemám problém. Najedu s každým vozem celkem hodně kilometrů (s Galaxy cca 30.000 a s Octavií i víc) a prostě nevím, že mám brzdy.
Protože jsem zákazníkem třebíčské firmy METEOR, kde je prodávají, zkusil jsem je. A udělal jsem dobře. Destičky mám od španělské firmy REMSA (na tuto kombinaci si nemůžu stěžovat).
Já je mám jak na Galaxy (288 mm) tak i na Octavii AHF a ani v jednom případě nemám problém. Najedu s každým vozem celkem hodně kilometrů (s Galaxy cca 30.000 a s Octavií i víc) a prostě nevím, že mám brzdy.
Protože jsem zákazníkem třebíčské firmy METEOR, kde je prodávají, zkusil jsem je. A udělal jsem dobře. Destičky mám od španělské firmy REMSA (na tuto kombinaci si nemůžu stěžovat).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Mám ATE PD 288mm předek, zadek pouze ATE klasik. Az na ucinek brzd pri enormnim brzdeni si vcelku nemuzu stezovat. O kriveni nemuze byt rec. Je pravdou, ze vykon na brzdach az tolik neutahuju. Najezdeno na deskach s kotouci uz cca 30tis a klid.Marek77 píše: Já je mám jak na Galaxy (288 mm) tak i na Octavii AHF a ani v jednom případě nemám problém. Najedu s každým vozem celkem hodně kilometrů (s Galaxy cca 30.000 a s Octavií i víc) a prostě nevím, že mám brzdy.

Kazdopadne diky za link (tyhle cinty mam nejradsi-schovat se za papir)
STOledo 1M, AHF - poladeno
Fakt těžko říct, čím to je. Ale přijde mi divné, že poruchovost je "jen" na Octaviích. Přitom identické kotouče přece lze osadit na několik zcela odlišných vozů. Třeba GIV má shodnou nápravu jako OI, víceméně stejné motory, tudíž stejnou váhu na nápravu - a jsou i tam problémy???
Já se spíš soustředím na Galaxy, Octavii mám od firmy a tam to moc neřeším. Ale nemám problém ani tam ani tam. Pravda - brzdím málo, jen je-li to nezbytné, a to zpravidla krátce a intenzívně. Desky mi běžně vydrží 120 - 150.000 km, vzadu to ani neřeším.
Já se spíš soustředím na Galaxy, Octavii mám od firmy a tam to moc neřeším. Ale nemám problém ani tam ani tam. Pravda - brzdím málo, jen je-li to nezbytné, a to zpravidla krátce a intenzívně. Desky mi běžně vydrží 120 - 150.000 km, vzadu to ani neřeším.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jak píšeš asi jak ty auta provozují, já mám třeba na 1.9 feldě pískací desky z reklamačky a nepískají, naprosto v pohodně jestli někdo jezdí brzda plyn nebo se za někoho napíchne 3 m, metry a kopírovačka brzda plynorigoš píše:Není to problém jenom Octávií, dělají to i jiná auta, Citroeny, Oply, a další. Záleží asi na štěstí co koupí a jak ta auta provozují.


Richi píše:Marku Marku, ty jsi s tou svou neuvěřitelnou výdrží součástek, třeba konkrétně pro mne, k drobnému úsměvu.
Nic ve zlém, nemá to být urážka, pouze pousmání nad tím, že mě to všechno vydrží nejvíc třetinu tvých kilometrů.
Na to existuje bezproblémový a zaručený lék - vyměnit šoféra za takového, který umí jezdit - a budeš spokojený jako já

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)