Stránka 2 z 3

Napsal: 18 pro 2008, 21:08
od Dozbec
dej si tam volt metr mer pri baterce a at ti nekdo nastartuje a jak moc to vyleti pozoruj to ba mohl byt duvod proc se to pali

Napsal: 19 pro 2008, 01:12
od origoš
Napětím to není, odcházely by i žárovky v parkovačkách. Je to žárovkama, nesnášejí otřesy pri zabouchávání kufru.

Napsal: 14 led 2010, 13:45
od kaskader
Zdravím, oživujem starú tému. Parkovačky v lete vydržali, teraz je s tým zase problém. Na baterke namerané 14.4V so zapnutými xenonmi a klimou. Každý mesiac mením parkovačku, raz jednu raz druhú a začali odchádzať aj v zadných svetlách. Nemôže to byť kusnutou voľnobežkou na altíku? Už mi to lezie na nervy (wallbash)

Napsal: 16 led 2010, 22:55
od honza2
na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech

Napsal: 16 led 2010, 22:57
od misoVW
nie je 14,4V vela?

Napsal: 17 led 2010, 10:41
od kaskader
honza2 píše:na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
Aké odpory? myslím koľko Ohm?

Napsal: 17 led 2010, 10:42
od kaskader
misoVW píše:nie je 14,4V vela?
podľa mňa normálka, nie?

Napsal: 17 led 2010, 11:03
od kevino
honza2 píše:na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
ale odchadzaju len osv EC ?

Napsal: 17 led 2010, 11:39
od jadro19q
pri-prekročený palubného napätia najprv odchádzajúcu maličké žiarovky čiže prestojov-ka (žiarovky ) a potom parkovačký / osvetlenie SPZ , poriadna kontrola palubného napätia , použiť viacero meracích prístrojov je možne že skresľuje merací prístroj

Napsal: 18 led 2010, 08:25
od kaskader
kevino píše:
honza2 píše:na A4 musíš dát odpory ,řeší se to tak i v autoriz.servisech
ale odchadzaju len osv EC ?
Nie, odchádzajú hlavne parkovačky, je tam patka H6W. Ďalej dosť často 5W obrysové v zadných svetlách. V prístrojovke sú pravdepodobne LED, takže s tým je našťastie pokoj.

Napsal: 18 led 2010, 10:27
od Janosik93
ja by som zmeral osciloskopom, čo je na baterke pri bežiacom motore, či tam náhodou niesu špičky....

Napsal: 19 led 2010, 08:29
od kaskader
Janosik93 píše:ja by som zmeral osciloskopom, čo je na baterke pri bežiacom motore, či tam náhodou niesu špičky....
Nakoľko moje vercajch vybavenie spočíva v jednom multimetri, asi to bude problem. Pri najbližšom servise to pozrieme. Dik za tip

Napsal: 19 led 2010, 08:31
od Janosik93
to ano...., ale pokial robíš len bežnú diagnostiku, uplne stačí i multimeter.. ociloskop je skor na zašité chyby:-)

Napsal: 19 led 2010, 17:49
od bobG3
Pokud měřit, špičky, normální multimetr nezměří, převodník je pomalý, chce to MM s indikací špiček. Mimoto akumulátor je dokonalý stabilizátor. Pokud jsou tam špičky, může to být to např uvojněným kontaktem na baterce, ale to je vidět pouhým okem na osvětlení a nikdy se napětí nezvýší horentně.. Mimochodem zkoušel jsem spálit žárovku 3W, fungovala asi půl hodiny na 22V, pak mě to přestalo bavit a cca 5minut odolávala 36V.
Problém bude nejspíš v žárovkách, u mě to spravily origo Osram.
14,4V je přesně to, co má být.

Napsal: 20 led 2010, 11:04
od kaskader
Tie žiarovky H6W som už skúšal od všetkých možných výrobcov a stále to isté. Mimochodom najmenej vydržali kúpené v origo audi servise. Samozrejme boli najdrahšie. Riešenie by som videl v tých odporoch. Aké by mali mať parametre?