Utržená žhavící svíčka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

12ja34 píše:To je technologie přesného odstraňování materiálu. K mat. se přidává tenký drát a el. obloukem se mat. vypaluje. (zjednodušeně) To se provádí strojem zvaným vyjiskřovačka.
timhle zpusobem maji treba nektery oply cisla motoru, Renaulty cisla kastle
Nissan Primera SW 1,9 DCi
fousmen
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2008, 20:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od fousmen »

Dneska se mi povedlo to samy. Svicka skoro zasroubovana, najednou plup! a protacejici se sestihran. Vyresilo se to navarenim sroubu na vrsek svicky, tim to pak slo povolit a vytahnout..
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

12ja34 píše:I mě se to stalo. 2 svíčky ze čtyř na renault 2.2 dci a tam jsou sakra dlouhé žhavičky. Nakonec se to povedlo, něco odvrtat, ale většinu vyjiskřit.
Kolik stálo to vyjiskření ? V práci jsme nechávaly vyjiskřit zalomenej závitník a byla to docela pálka .
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“