problem nie je v znacke olejaSifon píše:Kedysi davno som tu cital prispevok od Humla s tymto motorom a olejom od Castrolu kde bol tusim pricpaty saci kos...inac toto iste robilo aj fotrovi na passatoch 1,8T kde davali motorovy olej Castrol tak mozno to moze mat suvislost...najlepsie ako to bolo bude aj tak vediet Huml
Na maxidotu svítí mazání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Jaroslav Grebeníček
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10 zář 2006, 20:10
- Bydliště: Žďár nad sázavou
Taky si myslím že značka oleje není to hlavní,důležitější je aby ho bylo v motoru tolik kolik tam má být.Dokonce tento olej mu byl doporučen v Audiservisu,přechod to byl z oleje 0W30 na 5W30.Takže problém bude asi v tlaku oleje ale není mi jasné proč se rozsvěcuje ta olejnička až po zahřátí nad 80 stupňů a rychlosti okolo 140km/h
No mě se dneska stalo něco podobného...studenej motor,ujel jsem cca 500m a rozsvítila se mi oranžová olejnička.Tak sem zastavil a kouknul na olej.Bylo tam něco málo pod minimem....cca 1mmAle zase to bylo okamžitě po zastavení..Když jsem potom nastartoval,nic nesvítilo..Jaká je nějaká přimněřená spotřeba oleje???Mám tam ten 5w 30 od shell-long life a motor má najeto 280000..
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
1.8T nejni PD v PD nenajdeš tolik karbonu jsou tam malinko jiný teploty...dodiak píše:podobny problem mava superb 1.8 T .Treba odkarbonizovat cely motor servisny interval na 15000km ziadny long.Kvoli tomuto problemu sa dava aj iny olejovy filter podstatne vacsi.Olej 5w-30 .
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!