Na maxidotu svítí mazání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Sifon píše:Kedysi davno som tu cital prispevok od Humla s tymto motorom a olejom od Castrolu kde bol tusim pricpaty saci kos...inac toto iste robilo aj fotrovi na passatoch 1,8T kde davali motorovy olej Castrol tak mozno to moze mat suvislost...najlepsie ako to bolo bude aj tak vediet Huml ;)
problem nie je v znacke oleja
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou

Příspěvek od Jaroslav Grebeníček »

Taky si myslím že značka oleje není to hlavní,důležitější je aby ho bylo v motoru tolik kolik tam má být.Dokonce tento olej mu byl doporučen v Audiservisu,přechod to byl z oleje 0W30 na 5W30.Takže problém bude asi v tlaku oleje ale není mi jasné proč se rozsvěcuje ta olejnička až po zahřátí nad 80 stupňů a rychlosti okolo 140km/h
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nebo nejdřív fyzicky ten tlak změřit, ale ta pravděpodobnost s tím přicpaným košem je velká
Uživatelský avatar
Kubass
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 pro 2008, 21:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Kubass »

No mě se dneska stalo něco podobného...studenej motor,ujel jsem cca 500m a rozsvítila se mi oranžová olejnička.Tak sem zastavil a kouknul na olej.Bylo tam něco málo pod minimem....cca 1mmAle zase to bylo okamžitě po zastavení..Když jsem potom nastartoval,nic nesvítilo..Jaká je nějaká přimněřená spotřeba oleje???Mám tam ten 5w 30 od shell-long life a motor má najeto 280000..
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dokáže to sežrat i 1L na 10 tis záleží jak jezdíš....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

podobny problem mava superb 1.8 T .Treba odkarbonizovat cely motor servisny interval na 15000km ziadny long.Kvoli tomuto problemu sa dava aj iny olejovy filter podstatne vacsi.Olej 5w-30 .
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dodiak píše:podobny problem mava superb 1.8 T .Treba odkarbonizovat cely motor servisny interval na 15000km ziadny long.Kvoli tomuto problemu sa dava aj iny olejovy filter podstatne vacsi.Olej 5w-30 .
1.8T nejni PD v PD nenajdeš tolik karbonu jsou tam malinko jiný teploty...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“