Vyprání váhy v isopropylalkoholu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46

Příspěvek od Radik »

MirekX dík,jsem zase o něco chytřejší.Ješčtě mám dotaz jde poznat bez vagu,že ta váha je v pytly?Samozřejmě,že to netáhne jako s dobrou váhou,ale když mám auto chvilku,tak to nemám s čím porovnat
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

Radik píše:oktaf: můžeš to specifikovat co to znamená el.?
to znamená, že mezi váhou a řídící jednotkou je ještě plošňák s třema tranzistorama, nějaký odpory a myslim kondík a dioda. Celý to upravuje úrovně tak aby byl výsledek jako z Pierburgu
CFHC
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Váha vzduchu jde poznat i bez vagu tak že při zapnutém zapalování musí být na pinu č.5 přesně 1 volt.Motor stojí.Jinak klobouk dolů.Zkusil jsem starou váhu vrtnout a ono to fakt pomohlo.Na české koumáky asi fakt není.Váha měla max.hodnotu po přidání plynu 420,po vrtnutí 720.Dobrá váha má mít 240-260 na volnoběh po přidání má vylézt asi na trojnásobek.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

No a jak se teda vlastně změní jízdní vlastnosti navrtané váhy? Co tím získám kromě díry? Kamarád položil G3 Tdi na střechu, po opravě to bylo nějaké líné, pujčil jsem mu mojí váhu a už to pelášilo jako splašené. Protože jsem šťoura, nedalo mi to a rozebral jsem váhu, tedy prostor ve kterém proudí vzduch. Sundal jsem síťku a bylo to plné mastnoty ( zřejmě oleje jak to bylo na střeše) na které byl nalepený prach a humus. Umyl jsem to benzínem a teď to jede ještě lépe než moje váha. Takže vyčistit TO MÁ FAKT CENU. Zapráskaná byla hlevně ta část kde je nějaký snímač ve tvaru obdelníku cca 2x3 cm ve stěně potrubí. Má to stříbrnou barvu a vypadá to jako plechový čtverec.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46

Příspěvek od Radik »

a kde se ta váha vrtá,nemá prosím někdo nějaké foto.Pleas
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Jen technický dotázek, čím se vám ta váha vlastně zasírá ??? Nějak nemůžu pochopit jak se vám může zašpinit bordelem, to jezdíte bez filtru ??? Já vymontoval svoji origo váhu Bosch z auta a byla úplně čistá, nikde žádný smítko, ani bordel, tak mi nějak nejde do hlavy co na tom čistíte.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:37

Příspěvek od moose »

čištění váhy benzinem mi už 2x pomohlo :) -jednou sem měl prasklej skoro novej vzduchovej filtr, takže mi do sání nalítal bordel. váhu sme prostříkali benzínem - čistič brzd... a poté vyfoukali vzduchem... toť vše... prostě ji ,,umejt,, ...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Bydliště: Praha 4

váha vzduchu

Příspěvek od honzamares »

No potěž noha. Ještě že tam není vrtulka a snímalo by to otáčky. Nelépe i chemický rozbor na množství Kyslíku.


Nestačilo by tam dát odpůrek? případně regulovat vel. odporu v závislosti na otáčkách ? a tak ošidit RJ a navždy se zbavit toho nesmylu - Váhy





------------------------------------------------------
VIVAS mTDI
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Bydliště: Chrudimsko

RE

Příspěvek od Fandy »

Váha není nijak obvodově složitá ,100% by šla obejít upravou elektroniky ale já nevím....když se podělá tak ji umeju,nebo vyměním :-)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Váha se zanese mastnotou. Když chcípnete motor, tak výpary z klikovky jdou ještě do sání a nepatrně se jich dostane až k váze. A taky jí nedělá dobře vlhko (jízda v prudkém lijáku) a asi nejhorší je slaný roztok ze silnic v zimě. Sice tam je filtr, ale určitá mlhovina projde a na váze se usazuje. Tak si to vysvětluju já, nemusí to být tak. :P
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No tak teď už sem zase chytřejší díky... Já ji mám po 6ti letech chirurgicky čistou. Nemastnou, neslanou :)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46

Příspěvek od Radik »

tak opticky čistou jsem ji měl i já,alepodle vagu už je na hraně. :x .Takže jsem ji vyčistil benzínem a vyfoukal.Ale žádné zlepšení nepocituji.Ale stále to jede :D
PEEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 10:15
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PEEK »

Radik píše:tak opticky čistou jsem ji měl i já,alepodle vagu už je na hraně. :x .Takže jsem ji vyčistil benzínem a vyfoukal.Ale žádné zlepšení nepocituji.Ale stále to jede :D
Ja som svoju váhu (Bosch) čistil v kádinke s izopropylalkoholom a pre istotu som to ešte strčil do ultrazvukovej vane. To jej ale privodilo okamžitú smrť, ten senzor je na to asi príliš krehký. Blbý sa učí na chybách vlastných, múdry a učí na chybách iných :( . Tak sa poučte ...
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46

Příspěvek od Radik »

zaplať pánbuh,že se k takovým věcem nedostanu.Myslím tu ultrazvukovou vanu. :D
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

MirekX píše:Tím čističem jsem jich omyl už vícero a nikdy žádný problém, vždycky to pomohlo.

Vyvrtal jsem jich taky pár. vyvrtat tak pětkou vrtákem zezadu,cca 1 cm od spodu. Aby vzduch, který proudí do váhy otvorem zepředu nemusel tím labyrintem dole, ale rovně si odproudí dírou ven. Když porovnám ve Vagu údaje normální váhy a vyvrtané, tak ten rozdíl není nijak dramatický. Ale nestane se, že by vám vyvrtaná váha začala omezovat přísun paliva, je tam prostě větší rezerva mezi údajem z váhy a tím,co požaduje jednotka pro plnou dodávku paliva. Podle mě je signál z váhy jen jako omezovač. Pokud je signál z váhy vyšší než požadavek jednotky, tak se dává palivo podle programu, jednotka víc nedovolí přidat. Pokud je signál z váhy nižší než požaduje jednotka, tak to začne omezovat dávku nafty, a to je přece zločin :D
Ale přesněji by to asi mohl vysvětlit nějaký tuner :)
No tak som to skusil staru váhu vycistit a vyvrtat a hadam dnes ju skusim lebo lezala v skrini a myslel som ze je death :? a preto sme kúpili novu je to nejaký ćisnsky nezmar lebo je repasovana a ide celkom dobre ale uvidim ci stara nie je lepsia ked tam bola asi od novoty auta.... (LOL)
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“