Vyprání váhy v isopropylalkoholu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 284
- Registrován: 23 úno 2006, 13:20
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
Váha vzduchu jde poznat i bez vagu tak že při zapnutém zapalování musí být na pinu č.5 přesně 1 volt.Motor stojí.Jinak klobouk dolů.Zkusil jsem starou váhu vrtnout a ono to fakt pomohlo.Na české koumáky asi fakt není.Váha měla max.hodnotu po přidání plynu 420,po vrtnutí 720.Dobrá váha má mít 240-260 na volnoběh po přidání má vylézt asi na trojnásobek.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
No a jak se teda vlastně změní jízdní vlastnosti navrtané váhy? Co tím získám kromě díry? Kamarád položil G3 Tdi na střechu, po opravě to bylo nějaké líné, pujčil jsem mu mojí váhu a už to pelášilo jako splašené. Protože jsem šťoura, nedalo mi to a rozebral jsem váhu, tedy prostor ve kterém proudí vzduch. Sundal jsem síťku a bylo to plné mastnoty ( zřejmě oleje jak to bylo na střeše) na které byl nalepený prach a humus. Umyl jsem to benzínem a teď to jede ještě lépe než moje váha. Takže vyčistit TO MÁ FAKT CENU. Zapráskaná byla hlevně ta část kde je nějaký snímač ve tvaru obdelníku cca 2x3 cm ve stěně potrubí. Má to stříbrnou barvu a vypadá to jako plechový čtverec.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
- Matrix
- Aktivista
- Příspěvky: 1478
- Registrován: 23 led 2006, 15:19
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Jen technický dotázek, čím se vám ta váha vlastně zasírá ??? Nějak nemůžu pochopit jak se vám může zašpinit bordelem, to jezdíte bez filtru ??? Já vymontoval svoji origo váhu Bosch z auta a byla úplně čistá, nikde žádný smítko, ani bordel, tak mi nějak nejde do hlavy co na tom čistíte.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Odpovědi: 0
váha vzduchu
No potěž noha. Ještě že tam není vrtulka a snímalo by to otáčky. Nelépe i chemický rozbor na množství Kyslíku.
Nestačilo by tam dát odpůrek? případně regulovat vel. odporu v závislosti na otáčkách ? a tak ošidit RJ a navždy se zbavit toho nesmylu - Váhy
------------------------------------------------------
VIVAS mTDI
Nestačilo by tam dát odpůrek? případně regulovat vel. odporu v závislosti na otáčkách ? a tak ošidit RJ a navždy se zbavit toho nesmylu - Váhy
------------------------------------------------------
VIVAS mTDI
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Váha se zanese mastnotou. Když chcípnete motor, tak výpary z klikovky jdou ještě do sání a nepatrně se jich dostane až k váze. A taky jí nedělá dobře vlhko (jízda v prudkém lijáku) a asi nejhorší je slaný roztok ze silnic v zimě. Sice tam je filtr, ale určitá mlhovina projde a na váze se usazuje. Tak si to vysvětluju já, nemusí to být tak. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 zář 2006, 10:15
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ja som svoju váhu (Bosch) čistil v kádinke s izopropylalkoholom a pre istotu som to ešte strčil do ultrazvukovej vane. To jej ale privodilo okamžitú smrť, ten senzor je na to asi príliš krehký. Blbý sa učí na chybách vlastných, múdry a učí na chybách inýchRadik píše:tak opticky čistou jsem ji měl i já,alepodle vagu už je na hraně..Takže jsem ji vyčistil benzínem a vyfoukal.Ale žádné zlepšení nepocituji.Ale stále to jede

Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No tak som to skusil staru váhu vycistit a vyvrtat a hadam dnes ju skusim lebo lezala v skrini a myslel som ze je deathMirekX píše:Tím čističem jsem jich omyl už vícero a nikdy žádný problém, vždycky to pomohlo.
Vyvrtal jsem jich taky pár. vyvrtat tak pětkou vrtákem zezadu,cca 1 cm od spodu. Aby vzduch, který proudí do váhy otvorem zepředu nemusel tím labyrintem dole, ale rovně si odproudí dírou ven. Když porovnám ve Vagu údaje normální váhy a vyvrtané, tak ten rozdíl není nijak dramatický. Ale nestane se, že by vám vyvrtaná váha začala omezovat přísun paliva, je tam prostě větší rezerva mezi údajem z váhy a tím,co požaduje jednotka pro plnou dodávku paliva. Podle mě je signál z váhy jen jako omezovač. Pokud je signál z váhy vyšší než požadavek jednotky, tak se dává palivo podle programu, jednotka víc nedovolí přidat. Pokud je signál z váhy nižší než požaduje jednotka, tak to začne omezovat dávku nafty, a to je přece zločin![]()
Ale přesněji by to asi mohl vysvětlit nějaký tuner


OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic