Stránka 2 z 3

Napsal: 05 úno 2009, 14:55
od achyl
badboykaci píše:A začlo to dělat až potom co si vymenil palivak, už se mi stalo že i novej palivak byl spatnej.
palivak je tam cca mesic a bylo to v pohode takze myslim ze s tim nema nic spolecnyho

Napsal: 05 úno 2009, 14:56
od achyl
kilmistr píše:Myslím ,že problém bude vstřikovací čerpadlo.
čerpadlo bylo v lete kontrolovane a serizene melo by byt ok

Napsal: 05 úno 2009, 14:59
od achyl
to cukani snad vyresim spis bych potreboval radu proc nechce za studena naskocit s tim se peru nejvic

Napsal: 05 úno 2009, 15:26
od badboykaci
A jak sou na tom vstriky?

Napsal: 05 úno 2009, 18:57
od achyl
no jak sou na tom vstriky netusim protoze sou tak zapeceny ze je nemuzu za boha vyndat jinak cukani odstraneno uz jede normalne poradte prosim pokavad vite proc auta za studena nechyta jakmile ale chytne tak uz normalne chyta je to divny pokazdy mam strach ze mi motor vyskoci s auta ale kdyz chytne tak bezi jak svicary ja uz fakt netusim (wallbash) (hm)

Napsal: 05 úno 2009, 20:11
od bobG3
Zkus odpojit čidlo teploty za studena a nastartovat, já jsem dával odpor, pokud by to pomohlo můžu poslat schéma relátka přes tranzistor - napojení přes olej čidlo. Je předvstřik OK? Určitě bych nechal zkontrolovat trysky i když to tím být nemusí.

Napsal: 06 úno 2009, 09:26
od vynecht
Jeslti to má elektronickej plynovej pedál tak zkus přez VAG zkontrolovat čidlo polohy, mělo by ukazovat v rozsahu 0 až 100% podle toho jak moc ho sešlápneš.

Napsal: 06 úno 2009, 14:51
od achyl
vynecht píše:Jeslti to má elektronickej plynovej pedál tak zkus přez VAG zkontrolovat čidlo polohy, mělo by ukazovat v rozsahu 0 až 100% podle toho jak moc ho sešlápneš.
podle vagu ok

Napsal: 06 úno 2009, 14:52
od achyl
bobG3 píše:Zkus odpojit čidlo teploty za studena a nastartovat, já jsem dával odpor, pokud by to pomohlo můžu poslat schéma relátka přes tranzistor - napojení přes olej čidlo. Je předvstřik OK? Určitě bych nechal zkontrolovat trysky i když to tím být nemusí.
nic se nezmenilo cidlo je ok daval sem novy

Napsal: 06 úno 2009, 15:47
od kilmistr
Vidím to na čerpadlo.Praskne v něm takové péro viděl jsem to rozebrané.A závada se mi projevovala srartovalo to tak dvě minuty a pak to chytlo na otočení.měnil jsem čerpadlo na golfu3 a na sharanu stejná závada.

Napsal: 06 úno 2009, 17:24
od achyl
kilmistr píše:Vidím to na čerpadlo.Praskne v něm takové péro viděl jsem to rozebrané.A závada se mi projevovala srartovalo to tak dvě minuty a pak to chytlo na otočení.měnil jsem čerpadlo na golfu3 a na sharanu stejná závada.
čerpadlo sem ted rozebral nic prasklího tam neni a na pohled vse ok

Re: prosim o radu GIII 1,9tdi

Napsal: 07 úno 2009, 22:57
od Zdeněk M
achyl píše:zdar potřebuju nutně radu mám golfaIII 1,9tdi z1motor auto za studena nechce chytnout jakmile se mi ho podaří natočit tak už chytá normálně druhá věc-která se pravě teď obevila přidám plyn a auto nezrychlí sešlápnu na podlahu a nic až zničehonic vystřelí a pak střídavě přidá a ubere sem z toho na prášky bylo to na compu a nic jsou nove ,zhavicky,palivak,řídicí jednotka doby žhaveni a čidlo teploty nic z toho to ale jaksi nebylo+je tam pul roku starý turbo takže by nemělo bejt přidřený... nevíte někdo co tomu je už si nevím rady (hm)
Co ti delalo to že to na plyn nereagovalo a pak to vystrelilo,neco podobnýho ma kamos taky na trojce TDI,skus taky skontrolovat ten vstrik s kabelem,ten ma taky vliv na startovaní ma mit 80-120ohmu. kdyby zlobil moc tak by ho to napsalo,skus ty vstriky vyndat a nechat preskouset, nastrikej na ty vstriky u hlavy nakej sprej na povolovaní ale poradně at to tam plave,ohrej motor na provozní teplotu a pak je skus vyndat,toc snima klicem doleva doprava a zaroven za nej tahej nahoru,uvidis že pudou.

Re: prosim o radu GIII 1,9tdi

Napsal: 07 úno 2009, 23:20
od achyl
Zdeněk M píše:
achyl píše:zdar potřebuju nutně radu mám golfaIII 1,9tdi z1motor auto za studena nechce chytnout jakmile se mi ho podaří natočit tak už chytá normálně druhá věc-která se pravě teď obevila přidám plyn a auto nezrychlí sešlápnu na podlahu a nic až zničehonic vystřelí a pak střídavě přidá a ubere sem z toho na prášky bylo to na compu a nic jsou nove ,zhavicky,palivak,řídicí jednotka doby žhaveni a čidlo teploty nic z toho to ale jaksi nebylo+je tam pul roku starý turbo takže by nemělo bejt přidřený... nevíte někdo co tomu je už si nevím rady (hm)
Co ti delalo to že to na plyn nereagovalo a pak to vystrelilo,neco podobnýho ma kamos taky na trojce TDI,skus taky skontrolovat ten vstrik s kabelem,ten ma taky vliv na startovaní ma mit 80-120ohmu. kdyby zlobil moc tak by ho to napsalo,skus ty vstriky vyndat a nechat preskouset, nastrikej na ty vstriky u hlavy nakej sprej na povolovaní ale poradně at to tam plave,ohrej motor na provozní teplotu a pak je skus vyndat,toc snima klicem doleva doprava a zaroven za nej tahej nahoru,uvidis že pudou.
to že to nejelo je vyreseny zkusim ten ridici vstrik ale myslim ze bude ok akorad nevim kde je serizujou

Re: prosim o radu GIII 1,9tdi

Napsal: 08 úno 2009, 00:40
od Zdeněk M
achyl píše:
Zdeněk M píše:
achyl píše:zdar potřebuju nutně radu mám golfaIII 1,9tdi z1motor auto za studena nechce chytnout jakmile se mi ho podaří natočit tak už chytá normálně druhá věc-která se pravě teď obevila přidám plyn a auto nezrychlí sešlápnu na podlahu a nic až zničehonic vystřelí a pak střídavě přidá a ubere sem z toho na prášky bylo to na compu a nic jsou nove ,zhavicky,palivak,řídicí jednotka doby žhaveni a čidlo teploty nic z toho to ale jaksi nebylo+je tam pul roku starý turbo takže by nemělo bejt přidřený... nevíte někdo co tomu je už si nevím rady (hm)
Co ti delalo to že to na plyn nereagovalo a pak to vystrelilo,neco podobnýho ma kamos taky na trojce TDI,skus taky skontrolovat ten vstrik s kabelem,ten ma taky vliv na startovaní ma mit 80-120ohmu. kdyby zlobil moc tak by ho to napsalo,skus ty vstriky vyndat a nechat preskouset, nastrikej na ty vstriky u hlavy nakej sprej na povolovaní ale poradně at to tam plave,ohrej motor na provozní teplotu a pak je skus vyndat,toc snima klicem doleva doprava a zaroven za nej tahej nahoru,uvidis že pudou.
to že to nejelo je vyreseny zkusim ten ridici vstrik ale myslim ze bude ok akorad nevim kde je serizujou
V každem bosch dieselservisu, cim to bylo.

Napsal: 08 úno 2009, 00:55
od Obi
Pokud je vše v pořádku jako předvstřik atd.tak bych se podíval na startovací dávku a popř.ji zvednul.