Stránka 2 z 3
Napsal: 19 úno 2009, 21:42
od TDI tech
Vzadu. Ak sa postavis pred auto a cumis pod kapotu, tak cidlo je na pravej zadnej casti hlavy valcov. Stvrty valec, zo zadu hlavy (z druhej strany). Odpoj konektor a jeto
Napsal: 19 úno 2009, 21:51
od avin
Diky.
Napsal: 20 úno 2009, 19:24
od Borysta
Taky dík zkusim to

Napsal: 20 úno 2009, 20:31
od tomjety
no,bratrovi tohle dělal na Octávě předvtřik....-10°C OK ale př +4°C se to hádalo.(ale to má 81KW ne PD)
Nejsem si jistý,ale pokud to někdo blbě nastaví při výměně rozvodů,rozhodí předvstřik i u PD ne???
Napsal: 23 úno 2009, 14:12
od avin
Tak jsem hledal to teplotni cidlo, podle obrazku by melo byt nekde u ty sipky, ale nic jsem tam nenasel, nevedel by nekdo jak to ma vypadat? Zitra mi jeste budou merit predvstrik tak uvidime, kdybych vyresil to cidlo, treba bych tam ani nemusel....
Napsal: 23 úno 2009, 14:23
od chosepm

přesně pod vakuovou pumpou na brzdy jak ukazuješ, ale za motorem. Tzn přístupné ze strany výfuk. a sac. potrubí. Konektor 4 piny. Když vyndáš tu plastovou trubku od IC do sacího potrubí, tak to tam stopro uvidíš.
Napsal: 23 úno 2009, 14:27
od MirekX
je to tam, ale jen dvoupinové čidlo. je jakoby zezadu a zespodu na té výstupní plastové trubce z hlavy, tam odsud pak vedou hadice do topení a do chladiče. Ale pokud je čidlo v háji, tak blbě ukazuje budík na palubovce.

Napsal: 23 úno 2009, 14:29
od misoVW
uz vies, kde to je?
Napsal: 23 úno 2009, 14:33
od avin
Zhruba vim, ale bude se tam pekne blbe dostavat....
Napsal: 23 úno 2009, 14:41
od chosepm
ee...je tam dvouokruhový, tzn. 4 dráty

Když se drobet rozčílíš, pujde to snáz

to dvoupinový je na zpátečce od nafty, to nech bejt.
cau
Napsal: 23 úno 2009, 19:22
od spyder
caute mal som problem pd passat 1.9 tdi 130 ps 4X4 ked dlho postal tak nesiel natocit tak as po 15 az 20 sek.tocenia skocil. skuste pozriet ci vam ide stava do zhavicov ak nie tak pozrite relatko pod stieracami a 80 amper poistku. ak zopina relatko tak kontrola relatka pod volantom pasat ho ma strieknuty modrou metalizou a je na hlavnom mostiku kde su upnute 30 prud. a x diesel, na x diesel musi bit pri zhaveni prud.ak nieje skontroluj ovladanie reladka (modra metaliza) je to ten najtenci kontakt ked ho viberies musi tam bit kostra merat klasickou skusackou nie diodovou (diodova ide od 3vol.)kostra musi mat 12V.ak nema alebo je slaba tak JA V HAJI RIADIACA JEDNOTKA.da sa zachranit je tam studeny kontakt zvicajne na vstupe do riadiacky(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: cau
Napsal: 23 úno 2009, 19:30
od misoVW
spyder píše:(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nezda sa mi ze by odisla, BOSCH ECU su dost odolne. Ale moze sa stat.
cau
Napsal: 23 úno 2009, 19:38
od spyder
misoVW neodisla len je tan studeny spoj mal som uz 3 passata s tou chybou to co sa stale pouziva tak sa aj opotrebuje, na dvoch som ju zachranil no na tretej bola utopena tak off.
Napsal: 23 úno 2009, 19:40
od Tomas.cz
tomjety píše:no,bratrovi tohle dělal na Octávě předvtřik....-10°C OK ale př +4°C se to hádalo.(ale to má 81KW ne PD)
Nejsem si jistý,ale pokud to někdo blbě nastaví při výměně rozvodů,rozhodí předvstřik i u PD ne???
Ano a PD jsou na to dost náchylný.
Obecně platí rozvody na značky fixou a u rotačky neseřízení počátku vstřiku to je sázka na špatné ranní start v zimě.
Re: cau
Napsal: 23 úno 2009, 20:12
od avin
spyder píše:caute mal som problem pd passat 1.9 tdi 130 ps 4X4 ked dlho postal tak nesiel natocit tak as po 15 az 20 sek.tocenia skocil. skuste pozriet ci vam ide stava do zhavicov ak nie tak pozrite relatko pod stieracami a 80 amper poistku. ak zopina relatko tak kontrola relatka pod volantom pasat ho ma strieknuty modrou metalizou a je na hlavnom mostiku kde su upnute 30 prud. a x diesel, na x diesel musi bit pri zhaveni prud.ak nieje skontroluj ovladanie reladka (modra metaliza) je to ten najtenci kontakt ked ho viberies musi tam bit kostra merat klasickou skusackou nie diodovou (diodova ide od 3vol.)kostra musi mat 12V.ak nema alebo je slaba tak JA V HAJI RIADIACA JEDNOTKA.da sa zachranit je tam studeny kontakt zvicajne na vstupe do riadiacky(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To nebude muj pripad,chytne na prvni drc,ale chvilku se to hada, 2-3sek pak uz je celej den klid, jen studene starty. Ale cim dal vic me to utvrzuje v tom, ze by to mohl byt ten predvstrik, v lednu mi delali rozvody a ja to tomu neprisuzoval, ptze to v -15 startovalo dobre,zaclo to az jak se oteplilo pri teplotach kolem nuly. Cidlo uz vim kde je, koukal jsem na nej skrz mraky kabelu hadic a dratu, bez rozebrani neceho nemozne se tam dostat, takze nejdriv jdu na predvstrik pak cidlo.