Auto do 25000kc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
za 300km tyzdenne by som si stary dieslovy vergel urcite nekupoval...pretoze do opravy das daleko viac ako do bezinu...stary diesel je problem kupit dobry..nikdy nevies co stym kto robil..ako je na tom cerpadlo,trysky a podobne..
ak trvas na diesly tak urcite nie 1,8TD ford..som sice fordista a mam jeden kusok doma(ale benzin a 101% spokojnost) ale toto bola ta najhorsia motorizacia..zle startuje,problymy s rozvodmy,praskaju hlavy..pazouta treba vyberat velmi opatrne..hlavne ked bude aspon -5C..tam sa prejavia vsetky jeho slabiny..
opla moc neznam..vw je vcelku gut ale musis narazit na slusny kusok..
takze prehodnot ci sa ti oplati ten diesel..
ak trvas na diesly tak urcite nie 1,8TD ford..som sice fordista a mam jeden kusok doma(ale benzin a 101% spokojnost) ale toto bola ta najhorsia motorizacia..zle startuje,problymy s rozvodmy,praskaju hlavy..pazouta treba vyberat velmi opatrne..hlavne ked bude aspon -5C..tam sa prejavia vsetky jeho slabiny..
opla moc neznam..vw je vcelku gut ale musis narazit na slusny kusok..
takze prehodnot ci sa ti oplati ten diesel..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Package píše:za 300km tyzdenne by som si stary dieslovy vergel urcite nekupoval...pretoze do opravy das daleko viac ako do bezinu...stary diesel je problem kupit dobry..nikdy nevies co stym kto robil..ako je na tom cerpadlo,trysky a podobne..
ak trvas na diesly tak urcite nie 1,8TD ford..som sice fordista a mam jeden kusok doma(ale benzin a 101% spokojnost) ale toto bola ta najhorsia motorizacia..zle startuje,problymy s rozvodmy,praskaju hlavy..pazouta treba vyberat velmi opatrne..hlavne ked bude aspon -5C..tam sa prejavia vsetky jeho slabiny..
opla moc neznam..vw je vcelku gut ale musis narazit na slusny kusok..
takze prehodnot ci sa ti oplati ten diesel..
takze myslis,ze 300km tydne je malo aby se mi nafta vyplatila?
nejde o to malo ci hodne, ale koupis narovinu starej pekac a budes do toho sypat prachy, na to se priprav, pokud nebudes jezdit do doby kdy se to rozpadne. ten ford nekupuj, prisernost a co se tyce opelu, tak si taky moc nepomuzes. nebylo by lepsi usetrit jeste nejakou korunu a poseckat a koupit neco novejsiho ? s timhle si opravdu nepomuzes.okej1 píše:Package píše:za 300km tyzdenne by som si stary dieslovy vergel urcite nekupoval...pretoze do opravy das daleko viac ako do bezinu...stary diesel je problem kupit dobry..nikdy nevies co stym kto robil..ako je na tom cerpadlo,trysky a podobne..
ak trvas na diesly tak urcite nie 1,8TD ford..som sice fordista a mam jeden kusok doma(ale benzin a 101% spokojnost) ale toto bola ta najhorsia motorizacia..zle startuje,problymy s rozvodmy,praskaju hlavy..pazouta treba vyberat velmi opatrne..hlavne ked bude aspon -5C..tam sa prejavia vsetky jeho slabiny..
opla moc neznam..vw je vcelku gut ale musis narazit na slusny kusok..
takze prehodnot ci sa ti oplati ten diesel..
takze myslis,ze 300km tydne je malo aby se mi nafta vyplatila?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
co novejsiho mas na mysli? jelikoz jsem student, tak si moc vybirat nemuzu a setreni je pro me na hodne dlouho...flekyc píše:nejde o to malo ci hodne, ale koupis narovinu starej pekac a budes do toho sypat prachy, na to se priprav, pokud nebudes jezdit do doby kdy se to rozpadne. ten ford nekupuj, prisernost a co se tyce opelu, tak si taky moc nepomuzes. nebylo by lepsi usetrit jeste nejakou korunu a poseckat a koupit neco novejsiho ? s timhle si opravdu nepomuzes.okej1 píše:Package píše:za 300km tyzdenne by som si stary dieslovy vergel urcite nekupoval...pretoze do opravy das daleko viac ako do bezinu...stary diesel je problem kupit dobry..nikdy nevies co stym kto robil..ako je na tom cerpadlo,trysky a podobne..
ak trvas na diesly tak urcite nie 1,8TD ford..som sice fordista a mam jeden kusok doma(ale benzin a 101% spokojnost) ale toto bola ta najhorsia motorizacia..zle startuje,problymy s rozvodmy,praskaju hlavy..pazouta treba vyberat velmi opatrne..hlavne ked bude aspon -5C..tam sa prejavia vsetky jeho slabiny..
opla moc neznam..vw je vcelku gut ale musis narazit na slusny kusok..
takze prehodnot ci sa ti oplati ten diesel..
takze myslis,ze 300km tydne je malo aby se mi nafta vyplatila?
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
přesně tak, a čím jednodušší auto, tím líp, nejlíp auto bez výbavy, aspoň na něm nebude tolik věcí, co se můžou posratflekyc píše:presne tak, kup si jednoduchou konstrukci, malej obsah plus benzin, za tyhle prachy slusnej diesel neporidis. maly lehky benzin malej obsah.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
no zkus se podívat třeba na CIVIC rv 93=>
jsou to velmi spolehlivá auta
nebo na feldu v plynu (díly za pár korun a spolehlivost maximální)
a když už tak díesel tak bych se rozhodoval
punto 1,7 td , astra 1,7 td -isuzu ,uno 1,4td logo
jsou to velmi spolehlivá auta
nebo na feldu v plynu (díly za pár korun a spolehlivost maximální)
a když už tak díesel tak bych se rozhodoval
punto 1,7 td , astra 1,7 td -isuzu ,uno 1,4td logo
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL