Ohřev na provozní teplotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jen pro informaci :
Ten přídavný ohřev se nesepne v těchto případech :
vadný snímač teploty chlad. kapaliny
start motoru během posledních 10 s
napětí aku. pod 9V
otáčky pod 870 ot/min
vadný alternátor
teplota chlad. kapal.větší než 70stC
teplota nasávaného vzducu větší než 5 st. C.
viz servisní manuál 81kW str. 57....
Třeba z toho někdo něco vyvodí....
Ten přídavný ohřev se nesepne v těchto případech :
vadný snímač teploty chlad. kapaliny
start motoru během posledních 10 s
napětí aku. pod 9V
otáčky pod 870 ot/min
vadný alternátor
teplota chlad. kapal.větší než 70stC
teplota nasávaného vzducu větší než 5 st. C.
viz servisní manuál 81kW str. 57....
Třeba z toho někdo něco vyvodí....
Passat BiTDI 2015
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1093
- Registrován: 23 led 2006, 20:25
- Bydliště: Praha-Zapad
Odpovědi: 0
moje zkušenost je že AFN (110k) se ohříval líp než PDčko AJM (115k), topěj oba asi stejně, ale s AFN jsem měl po 10km už 90 a ani se to nehlo, no možná to při hodně ekonomický jízdě slezlo na 85, to s AJM jeto horší přitom auto je težší, ale ais ten motor má větší učinnonst, když jedu piánko tak to nevyleze na 90 ani po 50km (podle palubního počítače spotřeba do 5L), pak třeba někde musim udělat pár rozjezdů na semaforech, to to vyleze na 90, ale pak když zas jedu v klidu tak to tak po 15minutách jde i na 70, hadice ke chladiči a chladič je studenej
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Je to celkem normální. V takových mrazech se ohřejvá strašně dlouho, Pokud přepnete topení na vnitřní okruh pude to mnohem líp. Mě se dneska stalo asi po padesáti kilometrech, že mi teplota začala klesat z 90 asi na 70. jakmile sem přepnul na vnitřní okruh šlo to okamžitě zpátky. Holt zima je svině a Když musí tou samou vodou ohřejvat vzduch pro kabinu tak nestíhá. Škoda jenom, že nejde použít vnitřní okruh i na okno.
GIV TDI
Tu elektrickou vložku před radiátorem mají i Fabie, na žhavky do vody už asi nevybylo místo.martex píše:přesně jak píšete - ta teplota jde v tomhle počasí dost pomalu nahoru (kort když je puštěný topení naplno), ale musím zaklepat jakmile tam mám 90st tak je ručička jak přikovaná. docela zajímavě to maj dělaný Lupa ty maj uvnitř ještě el.vložku. něco jako nezávislé el.topení.
jojo to vím že nemaj žhavky , ale myslel jsem použít ještě ten radiator vč.el.vložky (vyměnit ho za klasickej) pokud by tam pasoval a použít to jako přídavný topení .Huml píše:Tu elektrickou vložku před radiátorem mají i Fabie, na žhavky do vody už asi nevybylo místo.martex píše:přesně jak píšete - ta teplota jde v tomhle počasí dost pomalu nahoru (kort když je puštěný topení naplno), ale musím zaklepat jakmile tam mám 90st tak je ručička jak přikovaná. docela zajímavě to maj dělaný Lupa ty maj uvnitř ještě el.vložku. něco jako nezávislé el.topení.

MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Takže jsem dal včera nový termostat (pasuje ze Felicie 1,9D), když jsem to včera odpoledne projížděl, tak jsem viděl poprvé co to auto mám ručičku teploměru na 90ce
Ráno jsem se těšil, jak se konečně ohřeju, ale nic... v -20ti je to pořád bída. Ale díky Capovo přízpěvku už vím, kde je chyba - nejde mi ohřev vody, protože je KO snímač teploty v sacím potrubí a naskočí tam provizorní hodnota 18,9°C (což je víc než 5), tak tam zkusím dneska provizorně prdnout rezistor tak 6kilo a mělo by to fachat...

ja ma a6(c 4) v plny palbě kromě quattra s 2.5 tdi v takovyhle kose neni mozny po rovine a pri svizny jizde dosahnout 90° ale když to vemu do kopce tak po 2km je tam 90° jo a s tim topenim tohle ma el. topeni(climatronic) takze sem vysmatej.ale je efakt ze kdyz je vohrata a pustim ji z kopce tak po 700metrech je tam 80° takze rada jednoduch nechat ji po startu 10 min bezet a az se trochu ohreje tak za ni vic tahat tak do 2500 ot
na vic uz nemam srdce protoze to se nedela.
na vic uz nemam srdce protoze to se nedela.