Stránka 2 z 2
Napsal: 12 zář 2006, 20:24
od kombajn
Rasto píše:Nic v zlom ale o tych kvalitach alfy by som az tak nevravel fiat a alfa ta ista uroven, tieto auta su dobre tak do 150 tis.km a potom ich rychlo predat.
Tak tyhle názory na Italy mě uplně drtěj

. Měl sem AR 146TD čtyři roky a v pohodě - měnil sem jen termostat a jeden čep

. Mimochodem předtim Tipo, Tempra, AR 146 1,6i a teď znova 146TD. Myslim si že je jedno jaká je značka auta, záleží na kusu jeden je dobrej a druhej stojí prostě za prd.
Napsal: 12 zář 2006, 23:20
od Rasto
Tak mozno ja som natrafil na tie nespravne kusy
Napsal: 13 zář 2006, 06:12
od ReproBoy
Rasto píše:Tak mozno ja som natrafil na tie nespravne kusy
Ja mam 145 JTD common rail rok 2000. Co se tyce motoru, vzhledu a zpracovani, nemuzu si ztezovat. Ted budu muset udelat zadni napravu - repasnout ramena pac uz mi krupou. Jinak nemam zadnej jinej problem. Mam to auto 2 mesice a najeto 7000 za ty dva mes. Asi je to fakt o kusu, i kdyz na JTD slysim spis chvalu nez neco spatnyho. Stary TD jsou zas jednoduchy, nevyberes si...
Napsal: 13 zář 2006, 12:16
od lukee
jj máš pravdu, stré TD jsou jednoduché ... sem rád že tomu tak je protože si můžu na autu doma v garáži vše opravit

Napsal: 13 zář 2006, 14:47
od BigRoman
Záleží na jaké auto narazíš.Ojetina je vždy tak trochu loterie.Měl jsem FIAT Regata 1.9 D - auto s pověstí více než špatnou.Za 3 roky najeto 180 tis kilometrů - destičky ,rozvody ,olej ,nafta.Bez problému.Jeho"život"ukončila Lada z vedlejší silnice.Oprava by byla nerentabilní.
Napsal: 13 zář 2006, 20:40
od origoš
To mi něco připomíná. Regatu 1,9D jsme měli 6 let, řemen, olej, destičky, zadní pakny, zavařit výfuk. Při mínus 5 stupňů chylala po pětivteřinovém žhavení na první otočení. Skončila v autobazaru a za týden byla prodaná. Asi před půl rokem jsem ji potkal a vypadala stejně, jako před třemi roky. Občas se podaří koupit dobrou ojetinu, někdy člověk naletí.
Napsal: 13 zář 2006, 21:19
od Machča
jako origos i kdyz ted se mi z nepochpitelnyho duvodu vytrhl spodni cep na ridicove strane a vypadla polosa tlumice nove cepy taky new a bylo to u rejze v sedmdesati 257tkm do ted se nic nesralo delal jsem pravidelnou udrzbu vada byla zrejme v cepu oproti tomu novemu mel daleko mensi vybrani asi ten kdo ho vyrabel mel krusnou noc

podruhy jsem se narodil jinak s Mazdou nic neni krom lehce odreneho alu zevnitr a trosku smykle pneu
Napsal: 14 zář 2006, 06:37
od ReproBoy
Když jsme prodali naše Tipo 1,7D, mělo najeto přesně 386000km. Dodneška jezdí. Menili se jenom zhavice, desticky, pakny, oleje, filtry. Jinak se tam snad nic nedelalo (taky jednou upadl vejfuk

) ale jinak spolehlivy auto. Pri -15 uz se mu teda moc nechtelo, ale vzdycky nakonec chytnul

rok 88. POdlaha uz byla docela shnila. Ale az na tohle dobry uato, ktery odtahalo tolik pytlu cementu ve vozejku, ze si to neumite prestavit
Ted maj nasi Punto 1.7TD naj. 186000km porad prvni turbo, motor tlaky jak novy. Za 4 roky co ho maj odešel EGR ventil, hned pri koupi termostat, kupovali se novy zhavice, minulej rok jsem delal tlumice pac uz to bouchalo to bylo strasny, jinak nic. Tohle beru jako dily, ktery se opotrebovavaj. Jinak nic neodešlo s autem za ty 4 roky najeto 80000km, spotreba kolem 6ti, jede porad dobre.
Jeste pred Tipem jsme měli Uno 1.7D a tata dodneska rika ze to bylo nesmrtelny auto. Lehkej diesel, kterej ujizdel i 1.6MPI felckam.
No a posledniho naftaka 1.9TD tipo 74kW rakouska verze Grandtourismo v plny vybave vc. klima, to byl fakt mazec, jelo to jak svine, zralo pod 5. Bohuzel jeho zivot ukoncila vectra, ktera nedala prednost.
Tak mi ted reknente, proc bych mel o italskejch dieselech rikat ze to jsou jebky? (kromě 1.3D kterej vychazi z benzinu a fakt to jebka je) ?
1.4TD Uno zatopi v pohode octavce a znam jedno,ktery by ujelo i reeshovi...
Ja to fakt nechapu proc se tohle pise o italech.

Napsal: 14 zář 2006, 11:06
od Csala
ReproBoy píše:Když jsme prodali naše Tipo 1,7D, mělo najeto přesně 386000km. Dodneška jezdí. Menili se jenom zhavice, desticky, pakny, oleje, filtry. Jinak se tam snad nic nedelalo (taky jednou upadl vejfuk

) ale jinak spolehlivy auto. Pri -15 uz se mu teda moc nechtelo, ale vzdycky nakonec chytnul

rok 88. POdlaha uz byla docela shnila. Ale az na tohle dobry uato, ktery odtahalo tolik pytlu cementu ve vozejku, ze si to neumite prestavit
Ted maj nasi Punto 1.7TD naj. 186000km porad prvni turbo, motor tlaky jak novy. Za 4 roky co ho maj odešel EGR ventil, hned pri koupi termostat, kupovali se novy zhavice, minulej rok jsem delal tlumice pac uz to bouchalo to bylo strasny, jinak nic. Tohle beru jako dily, ktery se opotrebovavaj. Jinak nic neodešlo s autem za ty 4 roky najeto 80000km, spotreba kolem 6ti, jede porad dobre.
Jeste pred Tipem jsme měli Uno 1.7D a tata dodneska rika ze to bylo nesmrtelny auto. Lehkej diesel, kterej ujizdel i 1.6MPI felckam.
No a posledniho naftaka 1.9TD tipo 74kW rakouska verze Grandtourismo v plny vybave vc. klima, to byl fakt mazec, jelo to jak svine, zralo pod 5. Bohuzel jeho zivot ukoncila vectra, ktera nedala prednost.
Tak mi ted reknente, proc bych mel o italskejch dieselech rikat ze to jsou jebky? (kromě 1.3D kterej vychazi z benzinu a fakt to jebka je) ?
1.4TD Uno zatopi v pohode octavce a znam jedno,ktery by ujelo i reeshovi...
Ja to fakt nechapu proc se tohle pise o italech.

Nech len pisu dalej. Aspon si zase nejakeho jazdeneho Itala kupim lacno.

Napsal: 14 zář 2006, 20:04
od Machča
Zitra si taky jedu pro itala sic v benzinu ale na povery nedam
Napsal: 14 zář 2006, 20:33
od origoš
°!