Napsal: 28 črc 2010, 20:45
kluci, u passatu BMR - 125kw PPD s DPF, existovala verze 125kw PPD bez DPF? jde mi o DPF OFF - prelejt soft z ne DPF verze
Když supa I s výkonem a spolehlivostí tak bych šel do 1,9 96kw a čip.Klouzan píše:A co ten BSS v Superbu I ??
Ma dolevaci DPF,8V a vstriky Bosch.
Je to spatna volba kdyz chci Superba I z poslednich r vyroby 07/08,ktery ma trochu vykonu a je to diesel?
Diky
Martin.R píše:Když supa I s výkonem a spolehlivostí tak bych šel do 1,9 96kw a čip.Klouzan píše:A co ten BSS v Superbu I ??
Ma dolevaci DPF,8V a vstriky Bosch.
Je to spatna volba kdyz chci Superba I z poslednich r vyroby 07/08,ktery ma trochu vykonu a je to diesel?
Diky
No nevim ale myslim si že na nic relativně spolehlivějšího v dnešní době nenarazíšKlouzan píše:Martin.R píše:Když supa I s výkonem a spolehlivostí tak bych šel do 1,9 96kw a čip.Klouzan píše:A co ten BSS v Superbu I ??
Ma dolevaci DPF,8V a vstriky Bosch.
Je to spatna volba kdyz chci Superba I z poslednich r vyroby 07/08,ktery ma trochu vykonu a je to diesel?
Diky
96KW mam ted 2004 bez uprav,pouze Egr off,jede super.Ani ten 2,0TDI nejede tak odspodu.Ale chtel bych tolik novejsi...
Taky mam ten pocit..Martin.R píše:No nevim ale myslim si že na nic relativně spolehlivějšího v dnešní době nenarazíšKlouzan píše:Martin.R píše: Když supa I s výkonem a spolehlivostí tak bych šel do 1,9 96kw a čip.
96KW mam ted 2004 bez uprav,pouze Egr off,jede super.Ani ten 2,0TDI nejede tak odspodu.Ale chtel bych tolik novejsi...
Klouzan píše: Taky mam ten pocit..
Martin.R píše:Klouzan píše: Taky mam ten pocit..Maximálně omladit, ale v motorizaci bych změnu nedělal.
U dieselpower bych se nebál, ti vědí co dělaj a kam šáhnout.Klouzan píše:a Chipa se bojim bojim:)