A uz sme zas domasmrcke píše:mam motor AFN 11/99 s TOG čidlem!
AFN x AVG - rozdíl?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AFN s TOG čidlem je blbost!!! Žádný vyrobený motor AFN nebyl nikdy přizpůsoben na LongLife oleje, tudíž je nesmysl, aby měl TOG čidlo.
Buď nemá AFN nebo má vyměněnu vanu z jiného motoru (a nebo mi jebe už................
).
Buď nemá AFN nebo má vyměněnu vanu z jiného motoru (a nebo mi jebe už................
).Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Jde o způsob honování stěn válců. Když je blok honován křížovým honováním (klasicky), LongLife olej motor poškodí. Musí se honovat jinou technologií. Takže ten rozdíl je už v prvovýrobě motoru.Tomas.cz píše:Marku a v čem to přizpůsobení spočívá?
Jak jsem měl ten AHU z Německ tak ten na ll jezdil.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Taky si myslím, že AFN má vždycky víka plechová. U podélně uložených motorů (třeba B5) se často stalo, že vanu někdo poškodil a pak se většinou měnila za hliník (prý pro její lepší tuhost).laumar píše:origo AFN vrch,spodok plech ! ked nie , uz sa do toho dakdo papral !
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)