Napsal: 01 dub 2009, 17:11
A uz sme zas domasmrcke píše:mam motor AFN 11/99 s TOG čidlem!
A uz sme zas domasmrcke píše:mam motor AFN 11/99 s TOG čidlem!
).áánoTomas.cz píše:A ještě AFN má řídící systém MSA15, AVG EDC 15.
smrcke píše:mam motor AFN 11/99 s TOG čidlem!
Jde o způsob honování stěn válců. Když je blok honován křížovým honováním (klasicky), LongLife olej motor poškodí. Musí se honovat jinou technologií. Takže ten rozdíl je už v prvovýrobě motoru.Tomas.cz píše:Marku a v čem to přizpůsobení spočívá?
Jak jsem měl ten AHU z Německ tak ten na ll jezdil.
je to AFN a ta vana je puvodní! jistej si nemůžeš byt nikdy ničim!jsem to ve fabrice nemontoval!patrik.kloucek píše:smrcke píše:mam motor AFN 11/99 s TOG čidlem!![]()
![]()
a jsi si jistej ze je to AVG??? a nebo ze ta vana je puvodni a nneni tam menena za tuhle a to cidlo je tam jen aby nevytekl olej???
![]()
Neverim, ze ta vana tam je original.kenz007 píše:ja mam AFN 97 a hlinikovu vanu bez cidla a pechove viko
Taky si myslím, že AFN má vždycky víka plechová. U podélně uložených motorů (třeba B5) se často stalo, že vanu někdo poškodil a pak se většinou měnila za hliník (prý pro její lepší tuhost).laumar píše:origo AFN vrch,spodok plech ! ked nie , uz sa do toho dakdo papral !